PDA

View Full Version : Marshall MG100HDFX of Hughes Kettner Matrix 100



Fernandes
28 mei 2007, 00:56
Heey mensen....

Ik heb een marshall MG100HDFX.
leuke trans. amp.
maar ik wil een H&K matrix head aanschaffing...

ik speel vrij stevige muziek.. geen metallica of iron maiden maar meer chimaira style.. Norma Jean liever gezegt..

eigenlijk zou ik voor deze soort muziek een 5150 moet aanschaffen maar ik heb de centen er niet voor (over) als ie nieuw is.

doe ik er goed aan om de H&K te kopen??

:rockon:

happynjitram
28 mei 2007, 01:29
Heey mensen....

Ik heb een marshall MG100HDFX.
leuke trans. amp.
maar ik wil een H&K matrix head aanschaffing...

ik speel vrij stevige muziek.. geen metallica of iron maiden maar meer chimaira style.. Norma Jean liever gezegt..

eigenlijk zou ik voor deze soort muziek een 5150 moet aanschaffen maar ik heb de centen er niet voor (over) als ie nieuw is.

doe ik er goed aan om de H&K te kopen??

:rockon:

Die marshall zuigt hea, ik heb hem ook :P

Fernandes
28 mei 2007, 09:42
Naja.. zuigen vind ik niet..
ik bedoel.. hij klinkt leuk maar ik vind het geluid gewoon niks.
en aangezien de H&K een award met die martix amp hebben gewonnen lijkt mij het wel wat.

DarknessAwaits
28 mei 2007, 10:44
Ik zou niet kijken naar een award die dan eventueel gewonnen zou zijn. Ga gewoon luisteren naar de amp en als je overtuigd bent van het geluid dan weet je meer.

DeiDRagonas
28 mei 2007, 12:35
Naja.. zuigen vind ik niet..
ik bedoel.. hij klinkt leuk maar ik vind het geluid gewoon niks

HAHA , das vreemd... Hij klinkt leuk alleen het geluid is niks? lol... juist. Ik heb hem ook gehad (en snel weer weg gedaan). Ik denk dat je uit die matrix best een stevige metalsound kan pompen. Maar ook van mij het eeuwenoude advies, ga eens luisteren of t je bevalt. Ik bedoel maar, misschien is de sound wel top, alleen klinkt ie gewoon kut. *Grinnek*

:cooler:

Fernandes
28 mei 2007, 22:27
HAHA , das vreemd... Hij klinkt leuk alleen het geluid is niks? lol... juist. Ik heb hem ook gehad (en snel weer weg gedaan). Ik denk dat je uit die matrix best een stevige metalsound kan pompen. Maar ook van mij het eeuwenoude advies, ga eens luisteren of t je bevalt. Ik bedoel maar, misschien is de sound wel top, alleen klinkt ie gewoon kut. *Grinnek*

:cooler:

nou kijk.. het geluid van de marshall is leuk maar niet harde genoeg.. als je rock speeld is het een leuke transistor maar daar blijft het dan ook bij.. voor deftones is het zelfs al te soft