PDA

View Full Version : richwood



slash2
26 mei 2007, 23:33
ik zou graag een telecaster gitaar wille maar is richwood een goed merk?? :confused:

Eko
26 mei 2007, 23:36
Richwood is een merk wat bekend staat om z`n lage prijs. De meeste Richwoods zijn niet echte topgitaren. Je kunt het er echter wel goed op leren. Ook kun je onderdelen later vervangen en zo de axe upgraden. Betere stemmechanieken en pick-ups enz.
Eigenaren? Ervaringen?

slash2
26 mei 2007, 23:39
ja der staat der een op mainmusic.nl en dat vondik un best mooi gitaartje maar wat is het eigelijk met un telecaster is dat meer voor rock N roll muziek of maakt dat gewoon niet uit??

zeppo
27 mei 2007, 01:01
Niks tegen domme vragen, maar wel als ze op zo'n domme manier gesteld worden.

Eko
27 mei 2007, 09:36
Een tele wordt ook gebruikt bij: Coutry, Rock, Hardrock,Rock a Billy, Smartlappen,Blues, Jazz en klassiek ook als je niet uitkijkt. Veelzijdig genoeg?

grayfink
27 mei 2007, 09:58
Aan je nick te zien ben je fan van Slash, dan kan je beter even doorsparen voor een Richwood Les Paul model, die is ook nog eens een stuk beter.

slash2
27 mei 2007, 13:33
ja ik heb een epiphone les paul ma wil nog graag een telecaster wille

schizo910
27 mei 2007, 13:38
Even een tip.

Doe alsjeblieft iets aan je schrijfstijl, hier is geen touw aan vast te knopen.
Als je het allemaal iets netter en beter schrijft dan zullen er meer mensen reageren. Het hoeft heus geen literair hoogstandje te zijn, maar maak het leesbaar...

slash2
27 mei 2007, 13:39
ja ik speel niet zo gek lang gitaar en heb duzz een epiphone les paul custom ja en mij leek een squier ook mooi maar heb der niet veel verstand van gitaren kiezen

schizo910
27 mei 2007, 13:41
Even een tip.

Doe alsjeblieft iets aan je schrijfstijl, hier is geen touw aan vast te knopen.
Als je het allemaal iets netter en beter schrijft dan zullen er meer mensen reageren. Het hoeft heus geen literair hoogstandje te zijn, maar maak het leesbaar...

dus...

.........

BazzzMastah
27 mei 2007, 13:46
slash 2 = een rukker

schizo910
27 mei 2007, 13:49
Met rukken is niets mis, dat doe ik ook dikwijls.

Met zijn schrijfstijl is echter wel het een en ander mis.

Ndw
1 november 2007, 13:43
Wat vinden jullie over het algemeen van Richwood? :strat:

Veekeren
1 november 2007, 13:44
Wat vinden jullie over het algemeen van Richwood? :strat:

De bedoeling was niet dat je een ander topic omhoog zou halen om de vraag opnieuw te stellen, maar dat je eens de honderden meningen die al gegeven zijn op dit forum in andere topics zou gaan lezen...

Mr.Fingers
1 november 2007, 13:46
De bedoeling was niet dat je een ander topic omhoog zou halen om de vraag opnieuw te stellen, maar dat je eens de honderden meningen die al gegeven zijn op dit forum in andere topics zou gaan lezen...

Mijn God, dit topic is al 5 maand oud???!!!???


Eventjes voor de grote boze mod er een slot op mag gooien.


Richwood levert veel gitaar voor z'n prijs, maar er is beter te krijgen (epiphone,...)


Mod --> Lock'm up baby!

Ndw
1 november 2007, 13:46
Ja goeiedag, ik vind 28 pagina's met topics die niet eens specifiek over Richwood gaan! Daar schiet ik mee op :roll:

G.G.
1 november 2007, 13:49
Ja goeiedag, ik vind 28 pagina's met topics die niet eens specifiek over Richwood gaan! Daar schiet ik mee op :roll:

Ik vind maar 4 pagina's. em ze gaan alleen over Richwood:

http://www.gitaarnet.nl/forum/search.php?searchid=1397232

Ndw
1 november 2007, 13:50
Heb ik iets gemist in de zoekfunctie? :dontgeti:

Veekeren
1 november 2007, 13:51
Ja goeiedag, ik vind 28 pagina's met topics die niet eens specifiek over Richwood gaan! Daar schiet ik mee op :roll:

Kijk hier eens naar:

Link 1 (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=48624&highlight=richwood+mening)

Link 2 (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=62501&highlight=richwood+mening)

Kan me niet voorstellen dat daar niks in staat waar je iets mee kan, heb je na het lezen van dit nog vragen, ga je gang :D

G.G.
1 november 2007, 13:52
Heb ik iets gemist in de zoekfunctie? :dontgeti:

ja, je vult Richwood in, en dan zoek hij in de posts. Ik zoek alleen in de titels op "Richwood"


maar dat mag ik dan ook wel weten met 2000 en een beetje posts ofzo.

EDIT: Oops, al bijna 4000 post. Ik heb echt geen leven.

JohnLord
1 november 2007, 14:01
Ik ben het volledig met Schizo910 eens. Het lijkt soms alsof mensenopzettelijk hun posts onleesbaar maken. Ik kan het me tenminste niet voorstellen dat iemand niet iets beter kan. Mijn dochter van 10 kan het in ieder geval wel.

almarvk
1 november 2007, 14:17
Prima, er zijn weer genoeg tips gegeven. Deze gaat dicht.