PDA

View Full Version : Eindelijk nieuwe gitaar!!!



washburn93
26 mei 2007, 19:42
Hey,

ik heb vandaag een Epiphone les paul special II gekocht :p :dance:

Hij speelt echt super lekker....

foto's komen later heb nu effe geen camera ;)

groeten,

Washburn93

Parasite
26 mei 2007, 20:07
Lekker voor je zeg, veel plezier ermee.
Wat worden er overigens ontiegelijk veel LP's aangeschaft de laatste tijd of ligt dat nu aan mij. Niet dat dit niet goed is maar het valt gewoon op.

washburn93
26 mei 2007, 20:13
Dat vond ik nou ook ;) :dance: :dance:

Yamhammer_71
27 mei 2007, 00:35
Epi's schijnen helemaal hot te zijn ja :D

MichaelSS
27 mei 2007, 11:20
Hmm, ja ben ik niet met je eens. Epi's zijn leuk vanaf de epiphone standard. Daarvoor is het naar mijn mening niet veel soeps, echter is een Epiphone Special II wel leuk om op te beginnen of voor iemand die net een jaar of 14 is (toch?).

washburn93
27 mei 2007, 12:55
haha :p

10 tekens!!

GibsonDC
27 mei 2007, 12:58
Hmm, ja ben ik niet met je eens. Epi's zijn leuk vanaf de epiphone standard. Daarvoor is het naar mijn mening niet veel soeps, echter is een Epiphone Special II wel leuk om op te beginnen of voor iemand die net een jaar of 14 is (toch?).
Idd. ik vind het zelf ook niet zo geweldig.

The Mess
31 mei 2007, 17:47
Ik heb een Epiphone SG Special.
Toch wel leuke gitaartjes hoor, zeker voor het geld.
Maar wie ben ik? Ik stel niet zulke hele hoge eisen aan gitaren, vind het wel een heerlijk dingetje :)

robert-gitarist
31 mei 2007, 17:54
Gefeliciteerd :)
Epiphone's zijn zeker hot! Ik heb zelf 6 Epiphones en ben er dol blij mij. Voor mij eigelijk wel dé gitaren :) Leuk om ook te verbouwen enzo (eventueel elementen enzo). De special 2 is opzich geen slechte gitaar. Je hebt er goeie en slechte van. Meestal zijn de fretjes in de hals waardeloos. Tijdje terug had ik bijna een special2 aangeschaafd! Ik heb heleboel brakke in handen gehad maar een die ik bespeelde bij feedback speelde zo onwijs lekker, ik stond echt verbaasd. Het geluid was niet echt heel mooi en strak maar ach voor zo weinig geld kun je er zelf altijd nog een lekker DiMazio inknallen ;)
Anywayz, have fun met je nieuwe plank. Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag?

Lexvandoef
31 mei 2007, 20:07
Gefeliciteerd. Altijd leuk, een nieuwe les paul :D