PDA

View Full Version : hi!



hummelspatz
26 mei 2007, 17:27
Eigenlijk ben ik via mijn speurtocht naar babicz acousitcs op dit forum terecht gekomen...laat ik me dan ook maar voorstellen.

Ik ben 42, speel sinds mijn 14e gitaar, eerst klassiek en snel daarna elektrisch. Van mijn 18e tot 25e heb ik fanatiek in bandjes gespeeld, qua stijl erg beinvloed door 'intelligente' new-wave (comsat angels/echo&the bunnymen/chameleons) en powerfunk (funkadelic/parlaimant/sly&the family). Na een tijdje van minder muzikale activiteit (studie!) ben ik op mijn 32e weer begonnen en wel met bas! Erg genoten van bootsy/marcus miller/victor wooten. Sinds een jaar ben ik gegrepen door bop/hardbop en luister veel naar wes montgomery en andere groten en heb de gitaar weer herondekt. Ik heb sinds een half jaar serieus les en begin me ook voor alternatieve stemmingen en acoustics te interesseren.

Qua gitaren heb ik inmiddels wel een leuke collectie: Gibson 135, diverse Hagstrom reissue's: Suede/DeluxeF/Viking/HL550 (erg goed) en een Ibanez AF105. Versterkers: Fender Champion 25 en Tech21 Trademark. Ik importeer zelf regelmatig uit de US en heb aardige kontakten aldaar.

De bedoeling is dat ik ergens dit jaar weer een bandje zoek, maar dat heeft nog geen prioriteit.

grtz,
Hans

Strangegun
26 mei 2007, 17:58
Hey Hans,


Dat is wel een mooie geschiedenis zo te lezen :)