PDA

View Full Version : Michael Angelo 29 t/m 31 mei??



jaycee
25 mei 2007, 21:17
Hoi, ik las in het tijdschrift Gitarist van mei 2007 dat Michael Angelo tussen dinsdag 29 mei en donderdag 31 mei weer een aantal clinics geeft in Nederland :-) :-) :-) :-) :-D
Dus ik dacht "daar ga ik heen". Op www.angelo.com (http://www.angelo.com) zie ik echter dat hij op 31 mei een optreden heeft in een winkel in de USA en op de site van die winkel staat dat ook.

Het ziet er dus zwaar naar uit dat Gitarist het fout heeft en men de optredens van vorig jaar nog maar een keer geplaatst heeft :-( Op de site van Gitarist staat niks, ook geen rectificatie ofzo.
Weet iemand hier meer van??

---------
ps: ik wist niet in welke tread dit het beste kan maar dit was de best gelezen...

The Underdog
25 mei 2007, 22:32
Who cares?

jaycee
25 mei 2007, 22:49
Ik. De muziek vind ik niet echt leuk, maar de techiek wel :P

Orpheo
25 mei 2007, 22:51
ga huilen. als je 't zo graag zeker wilt weten, bel je toch even naar de betreffende gitaarzaken?


edit: of je fietst even langs.

iwamoto
25 mei 2007, 23:29
ik ben bij de vorige clinci geweest, die vond ik echt vet, gewoon ffe feedback bellen (hehe, zal ik dit jaar weer gaan? wie weet kent ie me nog)

Pegasus
26 mei 2007, 00:15
Gitarist heeft een vergissing gemaakt. Ze hebben per ongeluk gemeld dat hij naar Nederland zou komen, het is dus NIET waar!

The Underdog
26 mei 2007, 00:40
Ik. De muziek vind ik niet echt leuk, maar de techiek wel :P
Welke "muziek"?

Bassbitch
26 mei 2007, 01:02
Ok, probleem opgelost, om verder gebitch te voorkomen gaat deze op slot.