PDA

View Full Version : Zeer mooie miniaturen



rene10032
12 januari 2003, 13:37
Wil iedereen even attenderen op de site http://www.miniaturegallery.com
Ben dit bedrijf verleden jaar op een beurs in Antwerpen tegen gekomen. Ze bieden zeer gedetailleerde miniaturen van drums en gitaren aan. Heb al verschillende modellen aangeschaft, o.a. een miniatuur van een Yamaha(zeer mooi)Ze leveren alles vanuit Nederland tegen zeer aantrekkelijke prijzen. Heb al eens iets dergelijks op een Amerikaanse site gezien maar daar kosten ze het dubbele en daar komen ook nog eens duren verzendkosten bij. Ik raad iedereen aan eens een kijkje te nemen op hun site!!

Luca P
12 januari 2003, 15:12
Mmm..
Ik heb eens goed gekeken maar echt goed gedetailleerd vind ik ze niet.
De Les Pauls bv, hebben geen binding. Een Custom zonder blok inleg op de hals?
Aan de Strats ontbreekt ook wel het 1 en ander.

Dude
12 januari 2003, 15:50
inderdaad, zou echt niet weten wat ik daar mee zou moeten, en de details laten flink wat te wensen over

Kjiratsiekoedel
12 januari 2003, 16:08
kan je er op spelen??

ik zag ooit een mini-strat met 1 element!! was 50 cm groot, maar deed het echt, was wel grappig. Hij is nu verkocht, anders had ik hem misschien wel gekocht. Ik had toen nog geen versterker, etc.

BLOK182
12 januari 2003, 16:38
Zo'n gitaartje hadden ze bij Emi ook in de uitverkoop.

Neals
12 januari 2003, 22:33
je kan beter een standaard kopen voor je eigen gitaar, als je em voor de sier neer wil zetten

domie
13 januari 2003, 15:00
ik vind ze wel leuk.

Dude
13 januari 2003, 19:58
Op 2003-01-12 22:33, schreef Neals:
je kan beter een standaard kopen voor je eigen gitaar, als je em voor de sier neer wil zetten


He shoots.... HE SCORES !!!!

Kitaarhiero
13 januari 2003, 20:31
Op 2003-01-12 16:08, schreef Kjiratsiekoedel:
kan je er op spelen??

ik zag ooit een mini-strat met 1 element!! was 50 cm groot, maar deed het echt, was wel grappig. Hij is nu verkocht, anders had ik hem misschien wel gekocht. Ik had toen nog geen versterker, etc.


was dat geen mandoline? (of had hij 6 snaren ipv 4?)

sash
13 januari 2003, 20:55
Vind ze idd ook baggerlelijk. Ik koop liever een setje snaren voor dat geld.

Kjiratsiekoedel
13 januari 2003, 21:55
Op 2003-01-13 20:31, schreef Kitaarhiero:


Op 2003-01-12 16:08, schreef Kjiratsiekoedel:
kan je er op spelen??

ik zag ooit een mini-strat met 1 element!! was 50 cm groot, maar deed het echt, was wel grappig. Hij is nu verkocht, anders had ik hem misschien wel gekocht. Ik had toen nog geen versterker, etc.


was dat geen mandoline? (of had hij 6 snaren ipv 4?)


Nee hij leek op een strat in het klein. Ik weet het merk niet (zal wel geen fender zijn.

basswasp
14 januari 2003, 19:28
'k heb een keer een kleine precision bass gezien... die hing ergens aan de muur in een winkel, 't zag er grappig uit met de normale grote elementen en snaren, maar er zou niet op te spelen zijn...

willemvdv
14 januari 2003, 20:26
Heb onlangs een Flying V en een Rickenbacker 325C58 besteld op miniaturegallery.com en ben zeer tevreden over de kwaliteit en de afwerking. Natuurlijk zijn het geen exacte replica's(anders zouden ze denk ik zware problemen krijgen met meneer Fender, Gibson en andere) maar ze komen wel erg in de buurt.
Ook over de prijs van 16 euro kan je niks zeggen, heb soort gelijke miniaturen in het buitenland gezien voor ongeveer 40 euro p/s.
Kortom heb absoluut geen spijt van mijn aankoop.

willemvdv
14 januari 2003, 20:28
Heb onlangs een Flying V en een Rickenbacker 325C58 besteld op miniaturegallery.com en ben zeer tevreden over de kwaliteit en de afwerking. Natuurlijk zijn het geen exacte replica's(anders zouden ze denk ik zware problemen krijgen met meneer Fender, Gibson en andere) maar ze komen wel erg in de buurt.
Ook over de prijs van 16 euro kan je niks zeggen, heb soort gelijke miniaturen in het buitenland gezien voor ongeveer 40 euro p/s.
Kortom heb absoluut geen spijt van mijn aankoop.

willemvdvliet1
14 januari 2003, 20:32
Heb onlangs een Flying V en een Rickenbacker 325C58 besteld op miniaturegallery.com en ben zeer tevreden over de kwaliteit en de afwerking. Natuurlijk zijn het geen exacte replica's(anders zouden ze denk ik zware problemen krijgen met meneer Fender, Gibson en andere) maar ze komen wel erg in de buurt.
Ook over de prijs van 16 euro kan je niks zeggen, heb soort gelijke miniaturen in het buitenland gezien voor ongeveer 40 euro p/s.
Kortom heb absoluut geen spijt van mijn aankoop.

willemvdvliet1
14 januari 2003, 20:33
Heb onlangs een Flying V en een Rickenbacker 325C58 besteld op miniaturegallery.com en ben zeer tevreden over de kwaliteit en de afwerking. Natuurlijk zijn het geen exacte replica's(anders zouden ze denk ik zware problemen krijgen met meneer Fender, Gibson en andere) maar ze komen wel erg in de buurt.
Ook over de prijs van 16 euro kan je niks zeggen, heb soort gelijke miniaturen in het buitenland gezien voor ongeveer 40 euro p/s.
Kortom heb absoluut geen spijt van mijn aankoop.

willemvdvliet1
14 januari 2003, 20:36
Heb onlangs een Flying V en een Rickenbacker 325C58 besteld op miniaturegallery.com en ben zeer tevreden over de kwaliteit en de afwerking. Natuurlijk zijn het geen exacte replica's(anders zouden ze denk ik zware problemen krijgen met meneer Fender, Gibson en andere) maar ze komen wel erg in de buurt.
Ook over de prijs van 16 euro kan je niks zeggen, heb soort gelijke miniaturen in het buitenland gezien voor ongeveer 40 euro p/s.
Kortom heb absoluut geen spijt van mijn aankoop.

Peter Hermes
14 januari 2003, 20:46
Heb onlangs een Flying V en een Rickenbacker 325C58 besteld op http://www.miniaturegallery.com en ben zeer tevreden over de kwaliteit en de afwerking. Natuurlijk zijn het geen exacte replica's(anders zouden ze denk ik zware problemen krijgen met meneer Fender, Gibson en andere) maar ze komen wel erg in de buurt.
Ook over de prijs van 16 euro kan je niks zeggen, heb soort gelijke miniaturen in het buitenland gezien voor ongeveer 40 euro p/s.
Kortom heb absoluut geen spijt van mijn aankoop.

Ic3gl0vE
17 januari 2003, 23:08
die miniatuurdingen zijn haast net zo duur als een (redelijke) gitaar