PDA

View Full Version : wat moet 'k doen??!



joost1989
12 januari 2003, 14:35
Heey!

'k heb een tijdje op de muziekschool gezeten, maar wat ik daar leerde vond ik dus echt nix aan! Ik moest steeds liedjes spelen op 2 snaren enzo. maar ik wil juist akoorden leren.. nu probeer 'k alles weer op te pikken en bezoek veel sites met lessen. Weet iemand nog een goede site met lessen met akoorden?! of moet 'k maar weer op de muziekschool?

l@TeRzZz

Nimrod
22 mei 2003, 14:19
he

http://www.cyberfret.com is relaxte site

greetz

urezna
20 juni 2003, 17:48
al gedacht aan prive les? kun je veel meer aandacht schenken aan de dingen die jij leuk vindt... is wel duurder.......

matthieu
30 juli 2003, 13:19
verschrikkelijk! Ik geef zelf ook (Basgitaar) les, en ik snap sommige lesmethodes niet. Alles wat je al geleerd hebt is goed en heeft altijd zin gehad, maar er moet een balans zijn. Dat zo'n leraar dat niet ziet.
Het lesmateriaal is alles wat je gaaf vind, en tijdens het geprobeer en geklooi ontstaan vanzelf de goede oefeningen.
Zoek alstemblieft een leraar die je kan laten horen wat jij wilt spelen, en dat gewoon aan jou leert.
Of zet een vette cd op en speel iets mee, als je dat al niet deed.
groeten
matthieu cleijne

delphiro
30 juli 2003, 17:01
ik vond de eerste jaren muzikaal ook beresaai (continue noten leren lezen, eerst op de hoge E snaar dan op B dan G etc. etc. Toch had ik er niet zoveel problemen mee omdat mijn leraar (muziekschool) via 'A Modern Method For Guitar' zorgde voor de een leuk leerboek omdat je al snel jazzy melodien over een leuke akkoordenprogressie speelt of andersom, akkoorden speelt waarop de leraar improviseerde. Bovendien zat er om de zoveel tijd ook een leuk solostuk in.

Degene die in die periode het meeste leden waren mijn ouders en mijn zus
:-D