PDA

View Full Version : Rolling Stones uit de gratie?



Helter Skelter
25 mei 2007, 12:17
De belangstelling voor de aanstaande concerten van de Rolling Stones valt erg tegen. Voor het concert op 8 juni in het Goffertpark in Nijmegen worden al volop afgeprijsde kaartjes aangeboden op internet.

Voor het optreden drie dagen eerder in Werchter in België zijn nog maar 20.000 kaartjes verkocht, nauwelijks een derde van de totale capaciteit. In het Goffertpark is plaats voor 60.000 fans van de rockband. Organisator Mojo Concerts denkt echter niet dat alle kaarten verkocht zullen worden. Mojo rekent op zo'n 40.000 bezoekers. Toen de Stones twaalf jaar geleden in Nijmegen optraden, was het concert in een mum van tijd uitverkocht.

tja, eens houdt het op natuurlijk.

misschien ga ik 8 juni maar weer eens voor een sterk gereduceerde prijs

Harry
25 mei 2007, 13:15
iedereen roept al jaren dat het de laatste keer kan zijn en gaat dus massaal naar die conderten, terwijl het jjaar erop weer een toernee wordt aangekondigd. Zoals je al zei, het houdt een keer op. Maar dat neemt niet weg dat het nog steeds leuk kan zijn.


Misschien ga ik ook wel..... zou de eerste keer zijn.

Nellyrocks
25 mei 2007, 14:09
Ze zijn de afgelopen jaren toch ook al een paar keer geweest. Ik heb ze twee keer gezien. Ik ben blij dat ik ze gezien heb maar vond het eigenlijk twee keer tegenvallen. Het was iig de hele tijd heel erg vals. Ik ga niet nog een keer €100,- neertellen voor een dag koppijn.

Helter Skelter
25 mei 2007, 14:16
ik heb The Stones 5 of 6 keer gezien (de eerste keer in 1981 tijdens de Still Life-tour) en de laatste keer in 1997 in de ArenA. Na het ArenA-concert nam ik mij voor om nooit meer naar een Stonesconcert te gaan, die eeuwige JumpingJack-HonkyTonk-BrownSugar-Satisfaction-Sympathy4thedevil medley begon ook een beetje te vervelen als je begrijpt wat ik bedoel ;)

drap
25 mei 2007, 16:37
Let's face it, er zijn gewoon nieuwe stadionbands en die zijn de Stones voorbij gegaan. Ooit houdt het eens op he. Ik vind het nog knap dat ze het zo lang hebben volgehouden met riffs waar menig ander om uitgelachen zou worden. Nee, ik ben geen fan nee...

glasbier
25 mei 2007, 16:53
Let's face it, er zijn gewoon nieuwe stadionbands en die zijn de Stones voorbij gegaan. Ooit houdt het eens op he. Ik vind het nog knap dat ze het zo lang hebben volgehouden met riffs waar menig ander om uitgelachen zou worden. Nee, ik ben geen fan nee...

-dat is het verschil ook;de stones bedachten hun riffs zelf en nu wordt alles gekopieerd en van internet geplukt.....over creativiteit gesproken.....
:jam:

Mithrandir
25 mei 2007, 17:05
Dat is onzin glasbier en je weet het.....

drap
25 mei 2007, 17:28
Ik heb nog nooit een riff van gecopieerd of van internet geplukt. Word ik nou beroemd?

glasbier
25 mei 2007, 17:37
Ik heb nog nooit een riff van gecopieerd of van internet geplukt. Word ik nou beroemd?

-Hé drap,dat ben je toch al?

drap
25 mei 2007, 19:52
-Hé drap,dat ben je toch al?

Mijn portemonnee en ontbreken van hordes vrouwen zegt van niet...

glasbier
25 mei 2007, 19:56
dan doe je toch iets verkeerd.... :mad:

jasper159
25 mei 2007, 20:00
Gotver!
Ik wil echt ZOOOO graag gaan he, en dan spelen ze eens in België....




Midden in de examens :mad: :angry: :angry:

Kaboemba
25 mei 2007, 20:24
Tja de prijzen en het goffert maken het niet aantrekkelijk.

Jakke
25 mei 2007, 22:23
Gotver!
Ik wil echt ZOOOO graag gaan he, en dan spelen ze eens in België....



Midden in de examens :mad: :angry: :angry:

Ja, inderdaad. Moest ik geen examens hebben, zou ik overwegen om ook te gaan. Maar die prijs.....pffff :(

Maurice_732
26 mei 2007, 11:25
Als een stones concert 45 euro koste waren ze zo uitverkocht ;)
denk ik

glasbier
26 mei 2007, 13:08
Als een stones concert 45 euro koste waren ze zo uitverkocht ;)
denk ik


-huh?
nog 45,00 voor die verlepte bejaarden???

vulvasonic
3 juni 2007, 03:31
Ouderen en oudere jongeren willen de Stones heel graag zien, maar daar hebben ze de laatste jaren genoeg kansen voor gekregen en benut, want ze roepen al jaren dat het de laatste keer kan zijn.

Je zou kunnen zeggen dat iedereen ze al gezien heeft. En dan komen ze ineens met een opreden waar je een bedrag voor moet neerleggen dat niet echt reëel meer is. En dat in een periode waarin vele grote en interessante bands Nederland aandoen.

Tel alles bij elkaar op en je komt tot de conclusie dat het niet meer dan logisch is dat het publiek het laat afweten.

Honderd euro!
Wil ik mijn vrouw meenemen ben ik meteen tweehonderd euro kwijt. En dan heb ik nog de mazzel dat ik er lopend heen kan. Anders ben je ook nog de nodige pegels kwijt aan benzine, of trein, eten en drinken......., hou op.

Een paar jaar terug moesten ze een heel pand letterlijk verbouwen, omdat de heren per se de luxe wilden van een ECHT gebouw en bovendien niet met elkaar op 1 kleedkamer wilde zitten.
Jammer, heeeeeeeel jammer.

jasper159
3 juni 2007, 13:15
Inderdaad!

Alhoewel ik ze echt wel graag zou zien, hopelijk komen ze nog wel eens.
En ja, die prijs, het is dan een keertje, maar je hebt ze dan wel gezien :)

FruscianteFan
3 juni 2007, 14:26
Ouderen en oudere jongeren willen de Stones heel graag zien, maar daar hebben ze de laatste jaren genoeg kansen voor gekregen en benut, want ze roepen al jaren dat het de laatste keer kan zijn.

Je zou kunnen zeggen dat iedereen ze al gezien heeft. En dan komen ze ineens met een opreden waar je een bedrag voor moet neerleggen dat niet echt reëel meer is. En dat in een periode waarin vele grote en interessante bands Nederland aandoen.

Tel alles bij elkaar op en je komt tot de conclusie dat het niet meer dan logisch is dat het publiek het laat afweten.

Honderd euro!
Wil ik mijn vrouw meenemen ben ik meteen tweehonderd euro kwijt. En dan heb ik nog de mazzel dat ik er lopend heen kan. Anders ben je ook nog de nodige pegels kwijt aan benzine, of trein, eten en drinken......., hou op.

Een paar jaar terug moesten ze een heel pand letterlijk verbouwen, omdat de heren per se de luxe wilden van een ECHT gebouw en bovendien niet met elkaar op 1 kleedkamer wilde zitten.
Jammer, heeeeeeeel jammer.
Tsjah, ik kan er toch gratis heen, dus ik ga wel. Ik ga dus niet naar binnen, veel te duur voor een band die me ook nog eens niet zoveel doet. Maar het is een kwartiertje fietsen, nou dat heb ik er nog wel voor over ;)

Primitive
3 juni 2007, 15:54
Ik ga er ook heen moet nachtdienst draaien in de afbouw en begin om 20.00.
Hoef eigenlijk pas iets te doen als het concert afgelopen is.
Heb er eigenlijk wel zin in. Toch altijd leuk om ze een keer gezien te hebben.
Er voor betalen zou ik nooit doen.

thefox
3 juni 2007, 23:02
Ik ga er ook heen moet nachtdienst draaien in de afbouw en begin om 20.00.
Hoef eigenlijk pas iets te doen als het concert afgelopen is.
Heb er eigenlijk wel zin in. Toch altijd leuk om ze een keer gezien te hebben.
Er voor betalen zou ik nooit doen.
Hoe kom je aan dat werk? Lijkt me ook wel leuk om te doen namelijk :)

rickert
4 juni 2007, 15:42
Ik ga lekker wel...Ik heb ze nooit gezien en ben wel fan, en telkens zat ik maar te kijken op alle sites of er nog kaarten waren, en vorige week dacht ik ach de tiefus, en ik heb gewoon een kaartje gekocht, mede omdat Van Morrison in het voorprogramma staat, en ik voor mijn idee dus 2 legendes ga zien. Zonder Van Morrison had ik misschien wel niet gegaan, maar dan zou ik m'n leven lang me moeten schamen als ik zei dat ik de stones nooit live heb gezien!!! Maargoed, ik ga genieten.

Maurice_732
4 juni 2007, 16:45
Ik ga lekker wel...Ik heb ze nooit gezien en ben wel fan, en telkens zat ik maar te kijken op alle sites of er nog kaarten waren, en vorige week dacht ik ach de tiefus, en ik heb gewoon een kaartje gekocht, mede omdat Van Morrison in het voorprogramma staat, en ik voor mijn idee dus 2 legendes ga zien. Zonder Van Morrison had ik misschien wel niet gegaan, maar dan zou ik m'n leven lang me moeten schamen als ik zei dat ik de stones nooit live heb gezien!!! Maargoed, ik ga genieten.

van morrison is toch special guest geen voorprogramma
Maar ik heb geen 100 euro dus ik moet me m'n hele leven schamen :nervous:

Helter Skelter
4 juni 2007, 17:06
van morrison is toch special guest geen voorprogramma
Maar ik heb geen 100 euro dus ik moet me m'n hele leven schamen :nervous:

welnee man, ze gaan door tot minimaal 2019 :rockon:

Pun
4 juni 2007, 22:10
welnee man, ze gaan door tot minimaal 2019 :rockon:

Ja, ik las vandaag op nu.nl dat Keith Richards nog van plan is te blijven toeren, zelfs als hij in een rolstoel zit, dus dat komt wel goed :)

drap
4 juni 2007, 23:11
Zolang er coke is, is er Keith :dance:

rickert
5 juni 2007, 00:56
Ja, ik las vandaag op nu.nl dat Keith Richards nog van plan is te blijven toeren, zelfs als hij in een rolstoel zit, dus dat komt wel goed :)

Krijgt The Rolling Stones wel een aparte betekenis:p

mawashi
5 juni 2007, 06:29
Jippie, heb gisteren een mail gekregen dat ik duotickets gewonnen heb voor het concert in Werchter. Geweldig gewoon en 't is dan ook maar op 5km van mijn deur :d

Neals
6 juni 2007, 10:21
Vroeger ging men naar de Stones toe omdat je ze gezien moest hebben. Tegenwoordig is men de afscheidstournees beu. Ook had Keith Richards al aangegeven te touren tot hij er bij neer valt.

Primitive
6 juni 2007, 10:33
Hoe kom je aan dat werk? Lijkt me ook wel leuk om te doen namelijk :)


Is ook zeker leuk om te doen.
Het bedrijf dat dat doet zit in Lochem ( plaats in de achterhoek).
En ik ben er een keer op de bonnefooi langs gegaan of ze nog een vakantie baantje voor me hadden en hoppa ik werkte er.

FruscianteFan
6 juni 2007, 11:29
Vroeger ging men naar de Stones toe omdat je ze gezien moest hebben. Tegenwoordig is men de afscheidstournees beu. Ook had Keith Richards al aangegeven te touren tot hij er bij neer valt.Ik ga omdat ik ze gehoord wil hebben. Al moest ik 10 euro betalen om binnen te komen, ik zou het niet doen.

mawashi
6 juni 2007, 13:06
'k vond de stones wel goed gisteren. Podium zag er spectaculair goed uit. Alleen had ik ze toch nog graag het nummer 'Angie' horen brengen.

Joey Handsome
6 juni 2007, 13:17
Voor die ouwe zakken zou ik dat bedrag dus nooit neertellen en het is meer dan logisch dat het niet uitverkoopt. Zoals eerder al gezegd, eens moet het gedaan zijn. Daarnaast, zo speciaal zijn de Stones nou ook weer niet, ze bestaan gewoon heel lang.

Johnny V
6 juni 2007, 14:47
Ik vond de stones wat tegenvallen; Het gitaarspel van Keith vond ik niet heel goed, zelfs bijna slecht. Van de 2.5 uur durende show hebben ze 40 minuten shitnummers gespeeld, ze spelen te weinig nummers van voor 1975 (wat voor mij persoonlijk hun beste periode is). De show was wel goed, maar ik vind dat Keith Richards een beetje zielig begint over te komen. begrijp me nu niet verkeerd, ik ben en blijf een Stones fan, maar ik denk dat de jongens stillaan over hun hoogtepunt zijn.

mawashi
6 juni 2007, 16:15
Voor die ouwe zakken zou ik dat bedrag dus nooit neertellen en het is meer dan logisch dat het niet uitverkoopt. Zoals eerder al gezegd, eens moet het gedaan zijn. Daarnaast, zo speciaal zijn de Stones nou ook weer niet, ze bestaan gewoon heel lang.

Ik had zelf gratis kaarten dus dat was wel handig. Alle mensen die ik kende die ik tegenkwam bleken trouwens gratis kaarten te hebben. Begon me al af te vragen of er nog betalende mensen waren :d
Ze zijn inderdaad niet meer van de jongste, maar slecht vind'k ze zeker niet.

Maurice_732
6 juni 2007, 17:21
Ik had zelf gratis kaarten dus dat was wel handig. Alle mensen die ik kende die ik tegenkwam bleken trouwens gratis kaarten te hebben. Begon me al af te vragen of er nog betalende mensen waren :d
Ze zijn inderdaad niet meer van de jongste, maar slecht vind'k ze zeker niet.

Hoe komt iedereen aan die gratis kaarten?? :???:

mawashi
6 juni 2007, 19:10
Hoe komt iedereen aan die gratis kaarten?? :???:

Zelf heb ik een duoticket gewonnen via een wedstrijd van Stella-Artois. Medewerkers achter de schermen (waaronder die van chiro Werchter) mochten sowieso al gratis binnen omdat ze er werkten, maar zij kregen ook allemaal nog een duoticket waardoor ze weer telkens twee mensen konden binnenkrijgen. En dan zijn er nog wel een hoop die'k ken die via andere wedstrijden kaarten gewonnen hebben.

vulvasonic
9 juni 2007, 02:55
Ik heb ze vanavond ook gratis kunnen horen. Ik kon ze alleen niet zien....

rickert
9 juni 2007, 12:02
Ik heb ze vanavond ook gratis kunnen horen. Ik kon ze alleen niet zien....

DAN HEB JE WAT GEMIST :rockon: . Damn wat was het vet zeg.

FruscianteFan
9 juni 2007, 13:53
Ik vond het niet erg om het visuele te missen. Ik vond het ook niet erg om anderhalf uur in de stortregen te staan (onder een paraplu). Het was gezellig, we hadden lekker de ruimte en omdat we de bejaarde Stones niet konden zien en de lichtshow maar deels konden zien, kreeg ik de waan een beetje seventies mee te krijgen :)

Primitive
9 juni 2007, 19:37
Ik heb delen van de show kunnen zien maar vond het wel tof.
vond het vooral mooi gedaan met die boxen die op het veld stonden.
Maar erg dom van dat open podium dat hadden ze toch anders moeten doen.

istari
29 juni 2007, 18:19
toen ik onlangs terugkwam van Parijs hoorde ik op de radio fragmenten van hun show in Stade De France, en ze klonken wel als een slechte coverband van zichzelf. Triestig, ze zouden er beter een punt achter zetten. Ik denk dat een goede coverband ongetwijfeld een betere performance had neeergezet