PDA

View Full Version : Jemig!



Chris Winsemius
24 mei 2007, 18:29
Ik ontving vandaag de Feedback-folder met 'n stukje over Orange versterkers. De demo-gitarist noemt de Tiny Terror "Echt ongeloofelijk voor zo'n klein broodroostertje".....

Die naam had 1959SLP of iemand anders van dit forum al aan 'n amp van mij gegeven.

Ik wil ook 'n grote amp-company worden met Hendrix/etc. als endorsers :) :D

gvink
24 mei 2007, 18:41
flauw van 'm zeg.. aanklagen zou ik zeggen...

;)

Mitch
24 mei 2007, 18:47
Ik zeg nog zo: deponeer die naam, maar nee hoor, meneer wil weer niet luisteren :D

marc_o
24 mei 2007, 20:39
Verdomme, is die naam al bekend?

Ik had nog een apparaat uitgevonden waarin je een boterham kunt steken, die er dan min of meer als toast uitkomt na een tijdje.....het leek me een prima naam......kan ik wéér gaan zoeken!!!

Chris Winsemius
24 mei 2007, 20:47
:D Marc heeft 'm door!!!

Na talloze uren, duur betaald overleg, met diverse juristen bleek inderdaad dat men voorheen de naam broodrooster voor boterham-opleukende-doeleinden gebruikte. :)

Laatst had iemand ook al de naam telefooncentrale voor 'n ampje van mij gebruikt... talloze claims v/d KPN maar die zijn gisteren verrekend met 'n fax/telefoon/adha-verbinding stoornis hier in de omgeving.

Volgende amp noem ik gewoon de QRX2207 Mk II :D LOL

marc_o
24 mei 2007, 20:54
:D Marc heeft 'm door!!!

Na talloze uren, duur betaald overleg, met diverse juristen bleek inderdaad dat men voorheen de naam broodrooster voor boterham-opleukende-doeleinden gebruikte. :)

Laatst had iemand ook al de naam telefooncentrale voor 'n ampje van mij gebruikt... talloze claims v/d KPN maar die zijn gisteren verrekend met 'n fax/telefoon/adha-verbinding stoornis hier in de omgeving.

Volgende amp noem ik gewoon de QRX2207 Mk II :D LOL

Volgens mij is dat een type ibanez-gitaar......

1959SLP
24 mei 2007, 20:55
ken je die "longtimenosee" superleadmodellen niet? ;)

Chris Winsemius
24 mei 2007, 21:02
ken je die "longtimenosee" superleadmodellen niet? ;)

Ha ha, including the long time no good caps revisies en gratis bezorging :D

1959SLP
24 mei 2007, 21:15
Ha ha, including the long time no good caps revisies en gratis bezorging :D

:seriousf: lol, ik moest er net zelf ook mee lachen tijdens m`n akoestische versie van Ten Years Gone -Led Zep

majaa, river always reaches the sea hè ; )

Chris Winsemius
24 mei 2007, 22:07
Ray, ik doe m'n best....
liever goed dan "net niet"...

Les Paul R8
24 mei 2007, 23:31
Laatst had iemand ook al de naam telefooncentrale voor 'n ampje van mij gebruikt... talloze claims v/d KPN maar die zijn gisteren verrekend met 'n fax/telefoon/adha-verbinding stoornis hier in de omgeving.


Kan ik op mijn telefooncentrale ook een ADSL aansluiting krijgen? :D