PDA

View Full Version : Marshall Valvestate 8100 100 V Retolexen



Hellsbellsnl
23 mei 2007, 23:35
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben.
Ik heb pas een cab gedaan (topic: marshall 4 x 12" inch cab probleempje)
En deze is af en nu wil ik de top gaan doen echter hiervoor moet de hele electronica eruit.
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben zowel positief als negatief???
En waar moet ik op letten???
Nu wil ik het koperkleurige achtergrond paneel gaan vervangen door een witte met zwarte letters (staat mooier bij de rest denk ik) maar gaat dit??

Mijn "homemade" cab in retro look

http://i161.photobucket.com/albums/t233/hellsbellsnl/PICT0030.jpg

En zo moet de top er ook uit komen te zien.

Jimwoud
24 mei 2007, 09:25
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben.
Ik heb pas een cab gedaan (topic: marshall 4 x 12" inch cab probleempje)
En deze is af en nu wil ik de top gaan doen echter hiervoor moet de hele electronica eruit.
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben zowel positief als negatief???
En waar moet ik op letten???
Nu wil ik het koperkleurige achtergrond paneel gaan vervangen door een witte met zwarte letters (staat mooier bij de rest denk ik) maar gaat dit??

Ik zou de knoppen eraf halen en dan wat je niet wilt spuiten afplakken. Weet alleen niet of dat mooit wordt. Of je zou hem eens open kunnen maken en kijken of de elektronica een beetje ingewikkeld vast zit. Misschien een fototje posten.

Dat van dat witte met zwarte letter moet je zeker die is inderdaad heel gaaf. Ik vind je bekleding ook erg stoer, wat is het?? lijkt wel zon tafel zeiltje.

succes Jim

Hellsbellsnl
24 mei 2007, 18:24
Dat van dat witte met zwarte letter moet je zeker die is inderdaad heel gaaf. Ik vind je bekleding ook erg stoer, wat is het?? lijkt wel zon tafel zeiltje.

succes Jim

jij mag niet meer raden.
Is inderdaad tafelzeil.

Alvast bedankt voor de info.