PDA

View Full Version : voetschakelaar ts808



fentemple
23 mei 2007, 20:56
Tijdens een opruimsessie dit weekend vond ik m'n ouwe tubescreamers (4) terug (niet dat ik ze kwijt was :) ) met allemaal hetzelfde kwaalje, voetschakelaar kapot. Zijn die jongens los verkrijgbaar? En zoja waar?

Dirk_Hendrik
24 mei 2007, 08:45
Heb je het zou serieus over 4 TS808-en?

bert k
24 mei 2007, 09:43
Nee, hij kletst maar wat...:confused:

fentemple
24 mei 2007, 17:33
Ja, toch wel. Mijn eerste echt goede versterker (marshall 2204) kocht ik in 1980 op de prille leeftijd van 17 jaar. Bracht em ook weer terug met als klacht dat hij niet goed was want hij vervormde te weinig. Bleek zo te horen er moest alleen een kastje voor ( wist ik veel in het internetloze tijdperk), het werd een tubescreamer, drive op 0, gain op 10 gaan met die banaan. Alleen om de twee jaar moest er een nieuwe komen want het kastje schakelde niet meer, wat trouwens echt een mechanisch probleem is want de switch lubberd uit en het in en uit schakelen wordt dan een beetje hit and mis. Aangezien ik echt niks kan verkopen heb ik in de loop der jaren heel wat leuk spul overgehouden.

ps.in die tijd hing er tijdens het repeteren ook altijd een klein menneke rond die jaren later de naam vulvasonic zou gaan dragen :) .

Chris Winsemius
24 mei 2007, 18:00
Ik heb ooit 'n x zo'n schakelaar weggeven aan 'n Ibanez-pedaaltjes-verzamelaar maar ik weet helaas geen adres voor nieuwe/replacements.

Misschien verstandig om de firma Serlui in (Uit)Hoorn te contacten, mochten die niet aan particulieren leveren dan wil ik wel kijken wat ik zelf of via via voor jou kan doen.

Dirk_Hendrik
24 mei 2007, 18:14
Ik heb ooit 'n x zo'n schakelaar weggeven aan 'n Ibanez-pedaaltjes-verzamelaar maar ik weet helaas geen adres voor nieuwe/replacements.

Misschien verstandig om de firma Serlui in (Uit)Hoorn te contacten, mochten die niet aan particulieren leveren dan wil ik wel kijken wat ik zelf of via via voor jou kan doen.

Als dat een haalbare kaart zou zijn zou je niet te zuunig moeten zijn met je inkoop. Er is een dito markt voor die switches.