PDA

View Full Version : Eerste demo opname.



RavenJinn
23 mei 2007, 16:15
Hallo een tijdje terug kwam ik op dit forum met een heel hoop (soms domme) vragen over het opnemen van demo's.

Ik werd erg goed geholpen.
En sindsdien hebben we wat demo's opgenomen.

www.antius.nl
Onder pagina media staat onze eerste demo.

laat me weten wat je er van vindt!

ps: We hebben niet gestreefd naar studio kwaliteit, we hebben het in een paar uur opgenomen, om slechts een indruk van het nummer te krijgen.
later nemen we hem op voor het eggie.

( Drums erg dof, we hebben betere mics nodig, bas ben ik ook niet erg tevreden over )

anibal
23 mei 2007, 16:48
Hallo een tijdje terug kwam ik op dit forum met een heel hoop (soms domme) vragen over het opnemen van demo's.

Ik werd erg goed geholpen.
En sindsdien hebben we wat demo's opgenomen.

www.antius.nl
Onder pagina media staat onze eerste demo.

laat me weten wat je er van vindt!

ps: We hebben niet gestreefd naar studio kwaliteit, we hebben het in een paar uur opgenomen, om slechts een indruk van het nummer te krijgen.
later nemen we hem op voor het eggie.

( Drums erg dof, we hebben betere mics nodig, bas ben ik ook niet erg tevreden over )


RavenJinn,

Nummer vind ik niet zo.. maar dit is meer een kwestie van smaak. Opname is voor een demo goed genoeg. Moet wel zeggen demos van tegenwoordig klinken soms beter dan een een wereld van 15 jaar geleden, dit is niet bij jullie demo het geval.

Gitaar geluid is wel warm en duidelijk, stem is ook erg duidelijk en goed, wordt strak gespeld

Het is jullie igg gelukt! succes met opnamen van een cd in de toekomst

Brammibal
26 mei 2007, 14:45
Wow, die drums, ik vind het erg lekker. Het is heel erg zoals het akoestisch ook klinkt. Wel jammer dat de drums een beetje verdwijnen. Er is niet vele ruimte voor zgemaar.

jaspie
26 mei 2007, 16:52
de muziek is niet mijn ding, maar wel goed opgenomen al mag de drums wat minder dof(ik weet nie of dit aan de mastering ligt ofzo)