PDA

View Full Version : Muziekwinkel Antwerpen?



The Mess
23 mei 2007, 15:23
Hoi,

Weet iemand of er een grote muziekwinkel in Antwerpen zit?
Ik doel op iets in de richting van Feedback.
Antwerpen is voor mij namelijk een stuk dichter bij dan iedere andere Feedback.
Ik ken Piens trouwens al, maar dat is voor mij verder weg dan Feedback Rotterdam / Eindhoven, en volgens mij ook een stuk duurder.

Cheers.

bicky
23 mei 2007, 15:32
Er zijn er verschillende.

Kijk in dit forum even verder.

http://forum.offstage.be/forumdisplay.php?f=32

Google even voor de juiste adressen.

Epipaul
23 mei 2007, 18:53
Toen ik antwerpen was ben ik nog bij 2 geweest maar zo groot als Feedback heb ik niet kunnen vinden. Ik weet nog wel dat er aan het eind van de paleisstraat een muziekwinkel zit.

Valoosj
23 mei 2007, 21:54
voor gitaargerief ga je best naar muziek en visie, aan het eind van de italielei
beatshop is ook redelijk, maar dan heb je best poen op zak, want zomaar testen is daar iets gevoeliger dan bij m+v

M Kactus
24 mei 2007, 10:42
voor gitaargerief ga je best naar muziek en visie, aan het eind van de italielei
beatshop is ook redelijk, maar dan heb je best poen op zak, want zomaar testen is daar iets gevoeliger dan bij m+v

+1, in de Beatshop zit een aardige kerel die wel verwacht dat je koopt. Anders is hij iets minder aardig. Heb er wel een gitaar gekocht en goede uitleg gekregen.

Er is de Strings&Things, met heel behulpzame en intelligente mensen, op de Paleisstraat.
Er is ook nog een gitaarwinkel op de Jacobsmarkt (aan de stripwinkel Mekanik)

En dan is er nog een hele goeie voor klassieke gitaren... Hoe heet die straat nu weer... De geuzenstraat of de Kronenburgstraat.

En dan kan je natuurlijk ook nog naar St-Niklaas. Keymusic (dozenschuivers als de feedback)

jasper159
24 mei 2007, 18:53
Muziek en Visie, nog nooit geweest, maar mijn gitaarleraar is er iig erg over te spreken :)

Danieldg
25 mei 2007, 22:31
Key music sint niklaas raad ik af, veel te lawaaierig en geen testruimtes + verkopers staan op je vingers te kijken + je moet luid spelen wil je iets horen van je gitaarspel.
Piens is de beste winkel als het om aanbod en service gaat, je mag op alle gitaren spelen en er zijn testcabines met veel verschillende amps. Prijzen zijn relatief hoog vergeleken met andere winkels.

Muziek en visie zou ik ook aanraden als je echt een winkel zoekt in Antwerpen.

Javaca
25 mei 2007, 22:58
Strings & Things is ook een fijne

Valoosj
25 mei 2007, 23:28
Strings en Things is fijn, maar o zo weinig plaats voor de gitaren.

die aan de st jacobsmarkt is mijn stamwinkel, Tim (de verkoper ) is een goede vriend, maar er valt daar niet veel meer te doen. de winkel sluit over een week.
misschien nog wel een koopje te vangen natuurlijk...

B_2_the_a
4 juni 2007, 09:18
strings&things was zeker fijn,
wat leuker spul dan de standaard, :)

wil nogsteeds nog eens langs daar om wat leuke gitaren te halen maarjah

flyswatter
4 juni 2007, 09:36
Welke van die winkels hebben ook een redelijk effectenaanbod? Ik zou graag eens wat pedaaltjes vergelijken, dacht ook eerst om eens naar Key Music te gaan, maar als ze daar zo op je vingers kijken, hou ik niet echt van...
Een winkel in omgeving Antwerpen zou dus handig zijn :)

B_2_the_a
4 juni 2007, 12:50
strings & things heeft opzich wel wat leuke pedaaltjes :)

flyswatter
4 juni 2007, 15:26
strings & things heeft opzich wel wat leuke pedaaltjes :)

Ok thx! Dan zal ik mij na men examens :angry: eens verdiepen in de wondere wereld der effecten :p