PDA

View Full Version : The Squier's here!



Squier
23 mei 2007, 00:14
Gegroet!

Ik ben een dame van 16, en ik speel al 2 jaar bas. Zoals mijn nickname luidt maak ik herrie op een Squier: P-bass.
Ik heb een paar maanden in een band gespeeld, maar de metalwereld is niks voor mij, en ik heb ook nooit lessen gevolgd (geen geld helaas).

Na een tijdje de gitaar later verstoffen, en nu ik meer vrije tijd heb, heb ik besloten wat vaker te gaan bassen. Ik voel de muziek nu meer als toen ik even geen bas speelde. Geweldig!

Mijn muziekstijl gaat uit naar de echte smooth bassisten, Roger Waters vooral. Verder luister ik naar Sting, Phil Collins en film soundtracks. De top 40 staat bij mij ook hoog in het vaandel, en de Nederlandse ballades zing ik mee vanuit de volle borst!

Mijn overige hobbies zijn: Sporten, www en uiteraard mijn vriend!
Ik zit momenteel in de eindexamens, hierna ga ik MTS Werktuigbouwkunde doen :listen: ; Twisted steel and sex appeal!

In een grijs verleden heb ik wat plectrums gekocht via hier (ik heb ze nog steeds, echt geweldige plectrums!) maar was ik mijn wachtwoord kwijtgeraakt van dat account, en het emailadres dat ik destijds had is niet meer geldig, dus begin ik maar lekker opnieuw :). Er is echt veel veranderd sindsdien :D.

Genoeg gelul over mij zo :jam:.

Keep on rockin'!

Harry
23 mei 2007, 11:28
welkom, bassistes zijn cool!!

NiekSG
23 mei 2007, 11:58
Vrouwen en basgitaren....zwijmel....:satisfie:

Succes met je eindexamens; niet teveel hier rond gaan hangen dus de komende week;)

Squier
23 mei 2007, 15:30
Met de eindexamens gaat het helemaal goedkomen :D. Morgen en overmorgen Natuur-Scheikunde en Engels, en volgende week Wiskunde. Ik heb goede cijfers, ik overleef het dus wel :cooler:.

Hehehehe ik val hier vast wel in de smaak, :D maar ik moet jullie teleurstellen: Ik ben al bezet :).

Keep on bassin'!

Squier

AriaProII
23 mei 2007, 15:33
even denken...

Kim Deal
Melissa Auf der Maur
D'arcy
Paz lenchantin

iemand meer Bassistes?

NiekSG