PDA

View Full Version : The Squier's here!



Squier
23 mei 2007, 00:14
Gegroet!

Ik ben een dame van 16, en ik speel al 2 jaar bas. Zoals mijn nickname luidt maak ik herrie op een Squier: P-bass.
Ik heb een paar maanden in een band gespeeld, maar de metalwereld is niks voor mij, en ik heb ook nooit lessen gevolgd (geen geld helaas).

Na een tijdje de gitaar later verstoffen, en nu ik meer vrije tijd heb, heb ik besloten wat vaker te gaan bassen. Ik voel de muziek nu meer als toen ik even geen bas speelde. Geweldig!

Mijn muziekstijl gaat uit naar de echte smooth bassisten, Roger Waters vooral. Verder luister ik naar Sting, Phil Collins en film soundtracks. De top 40 staat bij mij ook hoog in het vaandel, en de Nederlandse ballades zing ik mee vanuit de volle borst!

Mijn overige hobbies zijn: Sporten, www en uiteraard mijn vriend!
Ik zit momenteel in de eindexamens, hierna ga ik MTS Werktuigbouwkunde doen :listen: ; Twisted steel and sex appeal!

In een grijs verleden heb ik wat plectrums gekocht via hier (ik heb ze nog steeds, echt geweldige plectrums!) maar was ik mijn wachtwoord kwijtgeraakt van dat account, en het emailadres dat ik destijds had is niet meer geldig, dus begin ik maar lekker opnieuw :). Er is echt veel veranderd sindsdien :D.

Genoeg gelul over mij zo :jam:.

Keep on rockin'!

Harry
23 mei 2007, 11:28
welkom, bassistes zijn cool!!

NiekSG
23 mei 2007, 11:58
Vrouwen en basgitaren....zwijmel....:satisfie:

Succes met je eindexamens; niet teveel hier rond gaan hangen dus de komende week;)

Squier
23 mei 2007, 15:30
Met de eindexamens gaat het helemaal goedkomen :D. Morgen en overmorgen Natuur-Scheikunde en Engels, en volgende week Wiskunde. Ik heb goede cijfers, ik overleef het dus wel :cooler:.

Hehehehe ik val hier vast wel in de smaak, :D maar ik moet jullie teleurstellen: Ik ben al bezet :).

Keep on bassin'!

Squier

AriaProII
23 mei 2007, 15:33
even denken...

Kim Deal
Melissa Auf der Maur
D'arcy
Paz lenchantin

iemand meer Bassistes?

NiekSG
23 mei 2007, 15:36
Gelukkig heb ik mijn eigen bassiste al aan de haak geslagen:cheerup:

Speel je trouwens werk van Pink Floyd of van Roger Waters zelf?

Kim Wilson
23 mei 2007, 15:37
even denken...

Kim Deal
Melissa Auf der Maur
D'arcy
Paz lenchantin

iemand meer Bassistes?
Bassbitch natuurlijk!!


Welkom, Squier!

Bassbitch
23 mei 2007, 18:28
Hehehehe ik val hier vast wel in de smaak, :D maar ik moet jullie teleurstellen: Ik ben al bezet :).


:eek:

Bewijs het eerst maar :D (foto?)

hendrix_appendix
23 mei 2007, 18:33
Bah, jij objectiseerd vrouwen BB, alleen daarvoor zou je al geband moeten worden!

Bassbitch
23 mei 2007, 18:46
:seriousf:

Right. Sorry :D

Squier
23 mei 2007, 21:07
:eek:

Bewijs het eerst maar :D (foto?)
Zie de PM! :D

Ik speel van alles, Money is een van mijn favi nummers om te spelen. F*** that van Korn rockt lekker :).

Bassbitch
24 mei 2007, 09:34
Bedankt voor je PM, maar ik bedoelde eigenlijk bewijs dat je hier in de smaak zou vallen :D

Squier
24 mei 2007, 10:08
Hahaha!

Geweldig :lp:

Don Capo
24 mei 2007, 10:20
Nou hup...een foto!

Squier
24 mei 2007, 10:24
http://i10.tinypic.com/4zav9mo.jpg
Zo goed? :D

Bassbitch
24 mei 2007, 10:27
Geweldig, bedankt.

Squier
24 mei 2007, 10:29
Zo, even de link veranderd :). Ipv een GROTE foto die de lay-out verpest.
Merci.

Squier.

Harry
24 mei 2007, 15:49
even denken...

Kim Deal
Melissa Auf der Maur
D'arcy
Paz lenchantin

iemand meer Bassistes?

jep, de verrukkelijke Piggy van Piggy & the Perverts

Henkie spenkie
24 mei 2007, 16:26
Yeah! Niets is koewler als een bassiste! :cooler: :D

Henkie spenkie
24 mei 2007, 16:28
Hehehehe ik val hier vast wel in de smaak, :D maar ik moet jullie teleurstellen: Ik ben al bezet :)

Oeee het wordt met de minuut beter :o Mijn theorie: neem nooit een vrijgezel, die zijn vast niet voor niets vrijgezel! :D

nielsduursma
24 mei 2007, 16:34
Mijn muziekstijl gaat uit naar de echte smooth bassisten, Roger Waters vooral. Verder luister ik naar Sting, Phil Collins en film soundtracks. De top 40 staat bij mij ook hoog in het vaandel, en de Nederlandse ballades zing ik mee vanuit de volle borst!



Jij hebt smaak!!!!! :cooler:

iwamoto
24 mei 2007, 18:05
Jij hebt smaak!!!!! :cooler:
mischien iets voor richwoodje? alhoewel, dat is net als tho zo'n viezerik....

Squier
24 mei 2007, 18:34
:D.
Had ik wel verwacht eigenlijk, haha!

(Zie ik nu dat de smilies zijn aangepast rechts in het venster, gaaf zo!)

Tevens, Roger W. speelt op een Fender, ik op z'n kleine broertje (hij heet Squier :cooler: hihihi).

Squier.

Richwoodje
24 mei 2007, 19:27
mischien iets voor richwoodje? alhoewel, dat is net als tho zo'n viezerik....

ik ben verdomme het schattigste, rustigste, braafste, welopgevoedste, degelijkse, properste, puurste en maagdelijkste jongetje van heel gitaarnet man! :D

The Mess
24 mei 2007, 19:40
ik ben verdomme het schattigste, rustigste, braafste, welopgevoedste, degelijkse, properste, puurste en maagdelijkste jongetje van heel gitaarnet man! :D

Bíjna goed :D

iwamoto
26 mei 2007, 02:40
ik ben verdomme het schattigste, rustigste, braafste, welopgevoedste, degelijkse, properste, puurste en maagdelijkste jongetje van heel gitaarnet man! :D
ach man, jij haalt net zo hard het bloed onder de nagels van je ouders als ik hoor :D

...en waarom is thotje zo stil?

Realeigo
26 mei 2007, 13:17
jep, de verrukkelijke Piggy van Piggy & the Perverts

Lydia vd meer = http://www.youtube.com/watch?v=Di0IQZddoT4

GunMetalBlue
26 mei 2007, 15:49
Van harte welkom over hiero!