PDA

View Full Version : Jackson SL2 Gezocht!



FrankC
22 mei 2007, 17:18
Weten jullie nog een winkel waar ze de SL2 hebben liggen? Dijkmans heeft ze niet meer.

Steven Otto
22 mei 2007, 17:26
Volgens mij heeft Feedback nog een SL2 in die ruimte waar al hele duren gitaren staan. bij die premium section. Het zou ook een Sl1 kunnen zijn, maar ik het is een SL2 of een Sl1, dat weet ik bijna zeker

Nog succes met verder zoeken!

FrankC
22 mei 2007, 19:01
Rotterdam? Heb ik hem niet zien staan. Of bedoel je Utrecht?

Tho
22 mei 2007, 19:41
Een Jackson USA vinden in Nederland is relatief nogal moeilijk, maar welke bedoel je?

De SL2H (met floyd) of de SL2HT (string-thru). De SL2 bestaat namelijk niet, er komt altijd een 'H' van Humbucker achter.

De SL2HT is overigens érg moeilijk te krijgen, zowel in Nederland als in Duitsland. Gelukkig ben de trotse bezitter er van :)

FrankC
22 mei 2007, 19:58
Ik bedoel de SL2 H.

Tho
22 mei 2007, 20:08
Ik bedoel de SL2 H.

Dat zou geen probleem moeten zijn, musik produktiv heeft ze in ieder geval. Hou er wel rekening mee, dat als je er een laat bestellen in Nederland, dat dat wel 8 tot 10 maanden kan duren voordat hij in je bezit in

FrankC
22 mei 2007, 21:55
De SL2HT is overigens érg moeilijk te krijgen, zowel in Nederland als in Duitsland. Gelukkig ben de trotse bezitter er van :)[/QUOTE]

Tho, heb je voordat je tot aanschaf overging niet een paar SL2 HT`s met elkaar vergeleken?

Tho
22 mei 2007, 21:58
De SL2HT is overigens érg moeilijk te krijgen, zowel in Nederland als in Duitsland. Gelukkig ben de trotse bezitter er van :)

Tho, heb je voordat je tot aanschaf overging niet een paar SL2 HT`s met elkaar vergeleken?[/QUOTE]

Nee dat kon niet. Kees Dee had dit exemplaar staan en ik was écht meteen verkocht. Misschien had ik heel veel geluk met dit exemplaar maar ik denk het niet in het bijzonder. Jackson USA speelt goddelijk, daar kan je je geen buil aan vallen.

Als je meer vragen hebt PM maar ff, je mag hem zelfs een keer komen testen als je wilt!

FrankC
22 mei 2007, 22:04
Thanks Tho! Wellicht kom ik een keer testen. Bedankt voor het aanbod.

Kees Dee inderdaad!
Ik zal hem eens bellen.

FrankC
22 mei 2007, 22:06
Oh wacht eens even. Die Jackson in trans black heb ik een keer voorbij zien komen op het forum. Schitterende finish!

Tho
22 mei 2007, 22:07
Thanks Tho! Wellicht kom ik een keer testen. Bedankt voor het aanbod.

Kees Dee inderdaad!
Ik zal hem eens bellen.

Ik woon er naast en hij heeft nu geen soloists staan, maar wellicht een soortgelijk model wat je misschien wel interesseert!

http://www.keesdee.nl/detail.php?id=429

en die zijn zeldzaam

Ja die finish is inderdaad prachtig! Ben er nog steeds heel blij mee :)

FrankC
22 mei 2007, 22:15
Okee de AT1. Ken ik niet. Ziet er wel goed uit.

Vonk
22 mei 2007, 22:25
Gaat dat 8 tot 10 maanden duren voordat een Jackson in Nederland is?

Ik heb een maand geleden een DK2T besteld bij Feedback, en die moet bij Fender USA vandaan komen. Blijkt nog helemaal geen vooruitgang in te zitten. Nu kwam ik in Utrecht en daar stond daar hoog boven de amps een Gibson Flying V Faded wijnrood.

Ik weet niet of ik zolang kan wachten...

Tho
22 mei 2007, 22:28
Gaat dat 8 tot 10 maanden duren voordat een Jackson in Nederland is?

Ik heb een maand geleden een DK2T besteld bij Feedback, en die moet bij Fender USA vandaan komen. Blijkt nog helemaal geen vooruitgang in te zitten. Nu kwam ik in Utrecht en daar stond daar hoog boven de amps een Gibson Flying V Faded wijnrood.

Ik weet niet of ik zolang kan wachten...

ja ik weet ook niet wat dat is met Jackson. Ik geloof dat ze hun zaakjes niet helemaal op orde hebben, dat is al een paar jaar zo. Ik heb altijd het idee dat ze denken te kunnen teren op oude glorie en een dooie Randy Rhoads. Desalnietemin blijven hun gitaren fenomenaal

FrankC
22 mei 2007, 22:39
Het is dan weleens frustrerend als je de amerikaanse websites ziet. In Las Vegas zit een winkel die er heel veel op voorraad heeft. En zoals we inmiddels weten voor een hele leuke prijs. Ach dan wachten we maar een paar maanden.

Outrage
22 mei 2007, 23:09
Ik heb een SL2H met floyd. Voor eventuele vragen kan je steeds even pmm'n, ik woon wel in België, dus uitproberen zal er wel niet bij zitten.
Ps: je krijgt veel gitaar voor je geld!

Orpheo
23 mei 2007, 10:51
Het is dan weleens frustrerend als je de amerikaanse websites ziet. In Las Vegas zit een winkel die er heel veel op voorraad heeft. En zoals we inmiddels weten voor een hele leuke prijs. Ach dan wachten we maar een paar maanden.

ed roman. koop NOOIT iets bij ed roman. hij is de grootste oplichter in de hele 'guitar-industry'.

Tho
23 mei 2007, 10:56
ed roman. koop NOOIT iets bij ed roman. hij is de grootste oplichter in de hele 'guitar-industry'.

vertel eens? ben beniewd

almarvk
23 mei 2007, 11:00
Vraag Anders Destium maar 's een keer...

Orpheo
23 mei 2007, 11:07
vertel eens? ben beniewd

PRS'en verkopen die geen PRS zijn, idem met bijna alle grote merken.

een gitaar van je 'retoppen', maar je gitaar aan n ander verkopen, of 'm kwijt maken.

je n gitaar aansmeren voor 1000 dollar, en later nog n rekening sturen van 3000, en n deurwaarder op je stoep omdat je 1000 ipv 3000 hebt betaald, en de resterende 2000 niet wil ophoesten.

anders D weet volgens mij nog meer voorbeelden.

Steven Otto
23 mei 2007, 18:40
Ik heb goed en slecht nieuws:
het slechte: Ik zei dat ik een SL2 of SL1 had gezien bij Feedback, dat bleek een DK 1 te zijn. :mad:

het goede: Heb zojuist de Feedback catalogus binnen, en daar staat bij de 'premium guitar selection', jawel, een SL2H in transparant zwart voor 2.499 euries. :cheerup:

Dus misschien is het verstandig om even contact op te nemen met Feedback en dus vragen of ze die nu al op voorraad hebben. Ik hoop dat ik wat geholpen heb ;)

Tho
23 mei 2007, 19:33
Ik heb goed en slecht nieuws:
het slechte: Ik zei dat ik een SL2 of SL1 had gezien bij Feedback, dat bleek een DK 1 te zijn. :mad:

het goede: Heb zojuist de Feedback catalogus binnen, en daar staat bij de 'premium guitar selection', jawel, een SL2H in transparant zwart voor 2.499 euries. :cheerup:

Dus misschien is het verstandig om even contact op te nemen met Feedback en dus vragen of ze die nu al op voorraad hebben. Ik hoop dat ik wat geholpen heb ;)

jezus wat een geld!! Als je die jackson wilt, ga dan alsjeblieft naar duitsland, dat scheelt je zo'n 300 euro. Ik heb voor de mijne 2000 betaald, maar dat was een gelukstreffer