PDA

View Full Version : customizen vraag



Hallie
22 mei 2007, 12:50
niet echt zelfbouw, maar ik dacht: Heee laat ik mijn strat eens customizen met een zelfgemaakte slagplaat van een soort waarschuwingsbord n_n
wel even op dikte maakte ( is ook plastic.)

maar nou dit.. ik schroef die slag plaat eraf, en de elemtenen komen bij een paar schroefjes omhoog, nou had ik dat kunnen weten. maar hoe los je dit op? eerst de elementen eruit draaien en dan de slagplaat verwisselen en de elementen erin drukken?.

en maakt het nog uit hoe je ze erin draait qua geluid.. of moet je dat "afstellen"?

thnx :cheerup:

Kim Wilson
22 mei 2007, 13:26
Nee, die schroefjes aan de einden van de elementen hoef je niet aan te komen. Die zijn enkel voor de hoogte-afstelling van je elementen. Ook bij je switch, niet aankomen. Alleen de schroefjes aan de rand van je slagplaat houden de plaat op zijn plek.

Snap je?

Hallie
22 mei 2007, 13:31
dus je tilt de slagplaat "door"de schroefjes heen als het ware?

maar ik heb er per ongeluk aan gedraaid, wel gewoon vast gedraaid weer. maar nu is er niks "ontregeld"?
Bedankt!

Kim Wilson
22 mei 2007, 13:34
Nee, je haalt je slagplaat er met elementen en pots en al af. De elektronica zit gewoon aan de slagplaat vast.

De schroefjes bij je pups zijn idd voor de afstelling van de hoogte. Je kunt ze dus niet los of vast draaien. Ja, dat kan wel, maar dan heb je wel veel te ver gedraaid.

Hallie
22 mei 2007, 13:34
ik zie t al trouwens, je neemt gewoon de elementen mee. toch?

van wat voor een plastic is de slagplaat gemaakt trouwens?

ik wil zelf ook iets ontwerpen, waar kan ik zulk plastic halen? gewoon bij de lokale gamma ofzeu

Kim Wilson
22 mei 2007, 13:38
http://www.tonefactory.nl/shop2/index.php?cPath=28_71_150

Hallie
22 mei 2007, 13:42
maar hoe haal je alle electronica van de slagplaat af?

die pickguards moet je nog wel zelf zagen toch?

ik heb een zwarte strat, een rode glimmende plaat lijkt me iets n_n

Kim Wilson
22 mei 2007, 13:45
Om de elektronica van je plaat af te krijgen moet je wel al die schroefjes losdraaien. Goe dopletten wat je doet, scheelt weer met opbouwen.

Dat spul op de pagina van de link moet je idd nog op maat zagen, maar ze hebben op die site ook kant en klare slagplaten.

Hallie
22 mei 2007, 13:46
oke bedankt voor je reacties, het gaat me lukken :)