PDA

View Full Version : hee hee gitaarfreaks



telerocker
21 mei 2007, 20:53
Ik dacht, kom log eens in en ga eens lekker meebeppen. Ik ben een gitarist van 45 jaar uit Zeeland. Ik heb al heel wat gear gekocht (en weer weggedaan), altijd op zoek naar toon en het geluid dat bij mijn tele past. ik heb al heel wat gehad aan tips van vrienden en bekenden, misschien krijg ik hier ook wat goede handreikingen. wellicht heeft iemand anders iets aan mijn ervaringen.

groetjes
frank :jam:

Makor1966
21 mei 2007, 21:04
Ik dacht, kom log eens in en ga eens lekker meebeppen. Ik ben een gitarist van 45 jaar uit Zeeland. Ik heb al heel wat gear gekocht (en weer weggedaan), altijd op zoek naar toon en het geluid dat bij mijn tele past. ik heb al heel wat gehad aan tips van vrienden en bekenden, misschien krijg ik hier ook wat goede handreikingen. wellicht heeft iemand anders iets aan mijn ervaringen.

groetjes
frank :jam:
Nou gezellig dat je erbij komt :-))
Je klinkt als de gitarist van m'n band, die is ook altijd op zoek om het geluid van z'n tele te verbeteren. Ik niet hoor, ik heb zijn oude tele en een zoom g2-ennogwat en vind het wel even goed zo. Mischien nog een nieuwe effectenbak een keer, maar aangezien mijn hoofdtaak in m'n 2 bandjes zang is, heb ik net een InEar systeem aangeschaft. Moet hem nog gaan testen (morgen nog kabeltje kopen) dus voorlopig even geen nieuwe gear, eerst eens op vakantie daarna zie ik wel weer verder.

telerocker
22 mei 2007, 00:24
thanx
overigens sinds ik een Orange Rockerverb 50 top heb, is the search voorlopig ff over. die past prima bij een tele. hoewel, een captain hook-amp is ook niet mis. enfin, je gear hangt ook altijd af in welke band/project je zit. die Orange is onbruikbaar in een zacht spelende coverbandje. op laag volume klinkt ie als een kartonnen doos. maar draai je de master voor de helft open.....roaaaar! zelfs met een tele (overigens wel met Suhr-pickups).
goeie vakantie!