PDA

View Full Version : Mijn MMD houdt zijn voeding niet binnen!



pippydude
21 mei 2007, 20:16
Ik ben bezig met een pedalcase en ik wil een voeding als een PP2 o.i.d. gaan gebruiken. Nu heb ik een EHX Memory Man Deluxe, maar die schijnt daardoor niet gevoed te kunnen worden. Of kan ik met die Y-kabels en instelbare voltages toch iets beginnen? Verder heb ik alleen maar 9v pedalen.

pippydude
22 mei 2007, 17:52
Wacht, ik stuit nu op de Burkey Flatliner. Iemand ervaring mee? Is vrij duur, maar het ziet er betrouwbaar uit. Weet iemand hier meer van?

B_2_the_a
22 mei 2007, 18:05
de flatliner is ideaal, super stabiel en stevig ding
alleen erg prijzig en groot :D

Ik zou beginnen met een stekkerblok, paar one spots en voor je ehx die andere voltages nodig hebben apparte adapters ofzo...

Simpel beginnen :)

gvink
22 mei 2007, 18:17
De Flatliner is idd errug goed..! Maar 't is verstandig om 'simpel' te beginnen. Afhankelijk van hoeveel pedaaltjes je hebt en welke verschillende voltages daar allemaal bij zitten.
Flatliner is voornamelijk handig als je 18v, 24v én 9/12 ac gevoede pedaaltjes hebt (zoals ik.. ;) )

Ritch
22 mei 2007, 22:27
Je hebt e-mail, gvink! ;)

Robbert
23 mei 2007, 13:01
Je stopt met GVees, waarom?

Harry
23 mei 2007, 13:19
de flatliner is ideaal, super stabiel en stevig ding
alleen erg prijzig en groot :D

Ik zou beginnen met een stekkerblok, paar one spots en voor je ehx die andere voltages nodig hebben apparte adapters ofzo...

Simpel beginnen :)

even voor mijn informatie; waarom 'een paar' one spots? Met eentje kun je toch meerdere pedalen voeden?

pippydude
23 mei 2007, 14:59
Ik heb voor de rest alleen 9v pedalen, maar ik ben wel flink aant uitbreiden. Ik wil ook zoveel mogelijk brom en dergelijke tegengaan.
Ik ben ook zeer semi-professioneel bezig, volgend jaar conservatorium en dergelijken, veel optredens en ik wil gewoon echt iets betrouwbaars.
Ik heb dus ook flinke uitbreidingsplannen, maar ik weet niet wat voor voltages daarmee gemoeid zijn..

pippydude
27 mei 2007, 14:01
Niemand een idee? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ik alles stil krijg als ik met adapters ga werken en dat is wel mijn intentie.

B_2_the_a
27 mei 2007, 14:58
even voor mijn informatie; waarom 'een paar' one spots? Met eentje kun je toch meerdere pedalen voeden?

tjah, dan heb je niet zoveel pedalen?