PDA

View Full Version : vetta I vraagje



oneass
21 mei 2007, 12:00
Hoi,

't Is eigenlijk een wat belachelijke vraag, maar weet iemand of het lelijke grijs-plastieken geval van de Vetta I verwijderd kan worden, en of het er dan een beetje redelijk uitziet? Ik twijfel namelijk om er 1 tweedehands te kopen, maar het oog wil ook wel wat (en zo'n futuristisch ding valt bij mij niet echt in de smaak :cooler: ).

wannes

vettavillenl
21 mei 2007, 16:13
Hoewel ik het niet geprobeerd heb, lijkt het verwijderbaar. Hoeveel je 'beschadigd' is mij onbekendmaar mijn inschatting is dat het er niet als een gewone combi gaat uitzien. Dus je zult e.e.a. moeten aanpassen.

Wellicht is het het gedeeltelijk verwijderen van het de logoplaat een betere optie.

Line 6 heeft/had de mogelijkheid om je Vetta I cosmetisch te upgraden naar Vetta II. Ik ken echter niemand die daar ooit gebruik van heeft gemaakt.

oneass
21 mei 2007, 17:59
Line 6 heeft/had de mogelijkheid om je Vetta I cosmetisch te upgraden naar Vetta II.
Ja, dat had ik ook gehoord, maar ik vind er verder niets over op het net :(

vettavillenl
22 mei 2007, 08:36
Je kunt ze bellen - 00800 54636666 - om te vragen of ze de mogelijkheid nog bieden en welke kosten eraan verbonden zijn.

gorgasm
22 mei 2007, 17:33
de volumeknop van mn vetta zakt vanzelf naargelang n optreden vorderd.
+ vrijdag moest ik spelen en had ik na n liedje of 5 plots maar 10% sound meer, ik verander van bank, hoppa ik heb weer full power. Enkele tijd later weer het zelfde tafereel. Zo n keer of 4. Kwas blij toen mn set gedaan was.

iemand kan er toevallig een blokje uitleg bij geven of me raad geven?

vettavillenl
23 mei 2007, 19:54
Sommige Vetta gebruikers hebben het eenzelfde probleem waarbij een mogelijke oplossing is om wat vilt on de volume pots te bevestiging. Doorde trilling van de amp trillen sommige pots terug.

Wellicht is dat bij jou ook het geval geweest en helpt dit. Is het wat anders dan kun je het bovenstaande nummer bellen voor verdere hulp van Line 6 zelf.

Krikkeden 1ste
24 mei 2007, 06:29
Kan je niet alle pots op 0 zetten, en dan de bank kiezen die je wilt gebruiken? Naar beneden kunnen ze dan niet meer trillen... Succes!

Marc Oblivian
24 mei 2007, 10:13
Makkelijker is om, als het een head is tenminste, de head op 2 stukken schuimrubber te zetten ipv gelijk op je kast.
De speakerkast geeft namelijk nogal wat trilling.
Ik heb zelf geen Vetta, maar een Powerball. Omdat die ook nogal wat laag geeft (en dus trilling) vond ik het vanaf het begin al verstandig om trillingen naar de top zoveel mogelijk te reduceren.
Of het helpt in het verlengen van levensduur ofzo kan ik uiteraard niet bewijzen, maar het kan ook geen kwaad en trillingen in de amp zelf worden vrijwel tot 0 gereduceerd...