PDA

View Full Version : Chantal speaking....



*chantal*
20 mei 2007, 17:17
Hoi allemaal,

Ik ben dus Chantal en speel alweer een aantal jaartjes gitaar. Daarnaast heb ik 6 en half jaar basgitaar gespeeld in een eigenwerk metal bandje (Influence). Met deze band heb ik een erg leuke tijd gehad! We hebben leuke optredens gehad, maar na 6 en half jaar vond ik het leuk geweest en ben mij meer gaan richten op gitaar spelen en zingen.
Nu zit ik alweer 2 en half jaar in een top 100 rock coverband, waar we regelmatig mee optreden. Hier ben ik dus zangeres en gitariste, wat mij uitstekend bevalt!! Dit forum is een ideale informatie bron, waar ik zeker nog een hoop kan leren!

Groetjes Chantal

iwamoto
20 mei 2007, 17:31
..poe poe, ik wil ook zo veel podium ervaringen, toevallig moest ik vandaag optreden, mn plectrum trilde zowat uit mn vingers

wat voor gear heb je thuis staan?

verder, hartelijk welkom op het beste forum van nederland :) en pas maar op voor figuren als tho en richwoodje, dat zijn echt smeerlappen

Azaruc
20 mei 2007, 17:36
@ Iwa: ik zou haar profiel eens bekijken ;)

@ Chantal: Welkom hier! Er is inderdaad heel veel informatie te vinden hier, dus je bent nog wel ff bezig met lezen :)
Oh ja, neem vooral niet alles wat hier op het forum gezegd wordt serieus :p

robert-gitarist
20 mei 2007, 17:37
en pas maar op voor figuren als tho en richwoodje, dat zijn echt smeerlappen

Zegt de grootste pedo van het forum :D

Welkom Chantal. Trek je niks aan van de oversekste pubers hier ;)
En goeie vraag, welke gear gebruik je eigelijk?

Ohja, foto's zijn altijd dubbel bonus :cheerup:

*chantal*
20 mei 2007, 17:56
Ik ben wel wat gewend in dit "mannen" wereldje dus dat zal wel lukken ;)

Gear:
Fender Deluxe Plus strat '93
Fernandes strat
Fender precision bass
Hohner klassieke gitaar
Sennheiser wireless
Boss Gt3 bakkie
Korg Dtr 2000 tuner
Fender champion 110 combo(voor thuis)

Ik ben nog opzoek naar een mooie, goede gitaarversterker voor optredens. Nu leen ik nog steeds een versterker. Ik heb mijn bas amp pas verkocht, dus deze zal er binnenkort wel komen.

Wokkie
20 mei 2007, 18:13
welkom op het gitaarwalhalla :p

Tho
20 mei 2007, 18:20
tho en richwoodje, dat zijn echt smeerlappen

Smoel houwe lillekerd! Jij bent er weer als eerst bij, bovendien ben ik niet echt meer actief hier :sssh:

Maar wel weer heel typisch dat er binnen een half uur weer een hele pagina is gevuld met berichtjes :seriousf:

*chantal*
20 mei 2007, 18:43
Zegt de grootste pedo van het forum :D

Welkom Chantal. Trek je niks aan van de oversekste pubers hier ;)
En goeie vraag, welke gear gebruik je eigelijk?

Ohja, foto's zijn altijd dubbel bonus :cheerup:

Als je echt heeel nieuwschierig bent dan staat in dit topic nog wel ergens een foto van mij met mn nieuwe aanwinst :)

http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=79584&page=133&pp=10

iwamoto
20 mei 2007, 19:19
pedo? pedo? ze word in november al 18 hoor! en dan ben ik nog steeds 21, en en....ze houd van me, lekker peuh!.....potjandorie

leuke gear :D