PDA

View Full Version : Muzikanten gezocht regio Enschede en Omstreken



Jensofzo
19 mei 2007, 08:52
Hallo allemaal Ik alleen spelende drummer wil wel eens zien of er muzikanten zijn die iets nieuws willen proberen.
Ik zoek zeker geen conservatorium gasten die alles wat je vraagt kunnen spelen ,wat ik wel zoek zijn gemotiveerde mensen die net zoals ik lang genoeg alleen hebben geploeterd om muziek te kunnen maken en er ook iets mee willen doen.Als je dat iets lijkt of je weet iets van iemand die zoiets dergelijks zoekt meld je dan even en we zullen zien of we er iets heftigs van kunnen maken.
Ik zelf wil in de richt van de rock,metal,bleusachtige sferen maar als je meerdere ideen hebt zijn deze natuurlijk mooi meegenomen.
Mijn muziekgenre die ik thuis luister zijn gevarieerd en zeer breed
Zo luister ik veel naar de volgenden :
Megadeth ,metallica,sytem off a down ,king diamond,Queensrÿche,clawfinger,hair off a dog, maaar sla andreo borcelli ook niet af of bløf en marco borsato ook niet af.Dus mijn scala is breed .
schroom je niet meld je gewoon
Enne afkraken van mijn muziek stylen vind ik niet erg zolang je maar netjes blijft :seriousf: :dance:

Dus

Gegroet Jens

Emocide
19 mei 2007, 11:20
je hebt een pm :cheerup:

Negative K3 fan
20 mei 2007, 14:59
klinkt goed jens, ik heb al jaren niet echt meer samen gespeeld (wel gedaan) en ik zoek ook iets om vrijblijvens een beetje samen te kunnen spelen...

Jensofzo
20 mei 2007, 20:17
:???:
je hebt een pm :cheerup:
Ik heb een pm??? was da??? :rockon:

Emocide
20 mei 2007, 21:52
kijk je bij gebruikers CP en daar bij berichten :D

(P.M. = Personal Message)