PDA

View Full Version : Brianna has risen up



Brianna
18 mei 2007, 20:18
Hoi allen!

Ik ben Brianna, 21 jaar. Zowel mijn vriend als ik zijn helemaal gek van muziek. Met name het hardere ruigere werk.

Wil beginnen met gitaar spelen (eletrisch) en ben me aan het oriënteren wat een geshikte gitaar zou zijn voor mij.

Harry
19 mei 2007, 14:09
hoi Brianne, welkom en veel plezier!

iwamoto
19 mei 2007, 18:00
harry, t'is is briannA, anyways, welkom op dit mooie stukje internet :)

met hard, kan je dan wat bands noemen, sommige mensen vinden metallica hard, persoonlijk is hard voor mij dingen als dimmu borgir of the dillinger escape plan (en herrie :D)

Jeroen_TRC
19 mei 2007, 18:09
Welkom welkom Brianna, alvast een tip(je):
De meeste forumgebruikers zijn er niet echt weg van als je leuke kleurtjes gebruikt op het forum (dat doet ze denken aan de zogeheten breezahs! :seriousf: )
Dus veel plezier hier en trek je niet te veel aan van lompe opmerkingen op Off-topic.

http://jongerenraadborsele.nl/media/articles/breezah.jpg

iwamoto
19 mei 2007, 18:29
breezers....dan gebeurt er dit met je :O

http://yorine.nl/ugly/chantalle/chantalle-breezer.jpeg

Pais
19 mei 2007, 18:44
Welkom welkom Brianna, alvast een tip(je):
De meeste forumgebruikers zijn er niet echt weg van als je leuke kleurtjes gebruikt op het forum (dat doet ze denken aan de zogeheten breezahs! :seriousf: )
Laat de mod's je niet horen....


vragen of opmerkingen? ----> PM! :dance:


@ Brianna - Welkom hier!! Het forum kan wel meer meiden gebruiken ;) Volgens statistiek schijnt 42% van de gitaarbezitters vrouwlijk te zijn (of ze erop spelen, vraag ik me af) maar op het forum hier zijn wij toch sterk in de minderheid!

Brianna
20 mei 2007, 20:04
Thanx!

Ben alles behalve breezah (kots) maar dat merken jullie vanzelf wel haha

Ehm harde bands... nou ja ik vind ze natuurlijk niet hard maar de gemiddelde luisteraar wel...

Arjen Anthony Lucassen en Lori Linstruth zijn 2 van mijn favoriete gitaristen en hun stijl bevalt me echt onwijs.

En ik gebruik gewoon lekker me kleurtje :cheerup: (ok dat is wel een breezah smiley haha)