PDA

View Full Version : Hee Bert K, iets voor jou?!?!?!



vulvasonic
18 mei 2007, 16:16
HEEEE BERT K!!!!!! (http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/93629119-te-koop-gibson-es-347.html?return=eJxNykEKgzAQBdC7CLrTaBSUiBS76TlSG3 RITEJmpMXSuzdKF938ef8zUlTiDaLsUfCyEgkqGaalX4i8YEw7 r2yxyqDJGykJC2vYuu2gdK5sDhYpbKuypCxDK2X4X%2FIZSIZ4 lVGaAuC0sKltumKh1Vz8UGUwn4EDb7KXiX7gQC6txyqtrybG2P LuID%2FYnKTIHXyk336f%2Bhlxgzs6G5tDiJUn%2FecLwrZHxA %3D%3D#photo)

Niet om zout in oude open wonden te strooien......, maar krijg je geen jeuk bij het zien van deze advertentie? :D

G.G.
18 mei 2007, 16:23
HEEEE BERT K!!!!!!

Niet om zout in oude open wonden te strooien......, maar krijg je geen jeuk bij het zien van deze advertentie? :D

Linkje vergeten?

Evil-Payasos
18 mei 2007, 16:26
WAAAAAAAAHAHAHAHA

das niet zooo slim :hippie:

vulvasonic
18 mei 2007, 16:41
Linkje vergeten?

Nee, hoezo?????? :stop:


Trouwens, de gitaar is absoluut aanbevelenswaardig voor iedereen met een voorliefde voor semi-acoustische gitaren. Zelf heb ik er ook een in het zwart en die doe ik NOOOOOOOOIT meer weg. Echt helemaal geweldig, deze gitaren!

Voor alle duidelijkheid, ik ken de huidige eigenaar niet. Dit is GEEN spam! :)

Squier4ever
18 mei 2007, 16:42
Nee, hoezo?????? :stop:


Trouwens, de gitaar is absoluut aanbevelenswaardig voor iedereen met een voorliefde voor semi-hollowbody gitaren. Zelf heb ik er ook een in het zwart en die doe ik NOOOOOOOOIT meer weg. Echt helemaal geweldig, deze gitaren!

Voor alle duidelijkheid, ik ken de huidige eigenaar niet. Dit is GEEN spam! :)

.....................:stop:

Evil-Payasos
18 mei 2007, 16:43
Kerel,

er staat helemaal niets in je post! geen link, geen foto geen niets!

Evil-Payasos
18 mei 2007, 16:44
OOOOOOOOOOoooooooooooooOOOOOOOOoooooooOOOOOoooooh

Sorry man! haha wist niet dat je op BERR K, moest klikken,

excuus!

BH

Brammibal
18 mei 2007, 16:45
je kan klikken op 'hee bert'

vulvasonic
18 mei 2007, 16:56
Je kunt op Bert blijven klikken. Die man is uitermate goed klikbaar!

De advertentie is met name gericht aan Bert, omdat hij ooit deze gitaar heeft bezeten, maar er altijd spijt van heeft gehad deze weg te hebben gedaan.

En voor de ES-liefhebbers en EMG liefhebbers, er staat op dit moment ook nog een ES 335 op marktplaats. In beperkte oplage gemaakt. Wit met zwarte hardware en actieve EMG's. Voor slechts 1000 euro.

Ik bedoel DEZE (http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/93509095-gibson-es-335-showcase-edition-1988.html?return=eJxNykEKgzAQBdC7CLrT1CgoESl203OkN uiQGENmpMXSu3csXXTz5%2F3PaFWqF6hTh0qeSpWg0XGcu5koK CHsGowvFh0tBac1YeGdWLYdjM2Nz8EjxW0xnowX6LWO%2F0s%2 BAenI1zhjKQKOsxibui1mWtw59DKDqS85sJd19nTsO%2Fa0ptV QptXFcQyNbA%2FKg%2FWXxNwhMMP2%2B7QPxhVuuHpuKwJXmXT vD8MXR8U%3D#photo). Niet helemaal mijn ding, maar misschien WEL de jouwe.
:)

Squier4ever
18 mei 2007, 16:58
Je kunt op Bert blijven klikken. Die man is uitermate goed klikbaar!

De advertentie is met name gericht aan Bert, omdat hij ooit deze gitaar heeft bezeten, maar er altijd spijt van heeft gehad deze weg te hebben gedaan.

En voor de ES-liefhebbers en EMG liefhebbers, er staat op dit moment ook nog een ES 335 op marktplaats. In beperkte oplage gemaakt. Wit met zwarte hardware en actieve EMG's. Voor slechts 1000 euro.

Ik bedoel DEZE (http://muziek.marktplaats.nl/snaarinstrumenten-gitaren-elektrisch/93509095-gibson-es-335-showcase-edition-1988.html?return=eJxNykEKgzAQBdC7CLrT1CgoESl203OkN uiQGENmpMXSu3csXXTz5%2F3PaFWqF6hTh0qeSpWg0XGcu5koK CHsGowvFh0tBac1YeGdWLYdjM2Nz8EjxW0xnowX6LWO%2F0s%2 BAenI1zhjKQKOsxibui1mWtw59DKDqS85sJd19nTsO%2Fa0ptV QptXFcQyNbA%2FKg%2FWXxNwhMMP2%2B7QPxhVuuHpuKwJXmXT vD8MXR8U%3D#photo). Niet helemaal mijn ding, maar misschien WEL de jouwe.
:)

waarom heb ik geen geld?
ik vind em cool met die zwarte hardware, zou alleen de EMG's er binnen 2 weken uitmollen en er een setje SD inleggen

G.G.
18 mei 2007, 17:53
je kan klikken op 'hee bert'

Ja, nu wel, maar niet ten tijde van de tweede post :stop:

vulvasonic
18 mei 2007, 17:59
stil nou!!!!!!!!!!!! :roll:

bert k
18 mei 2007, 18:44
Ik krijg zware jeuk en ernstig heimwee... Maar 2450 euro, djeez, wel veel geld. Ik heb destijds 3000 gulden voor een nieuwe betaald. Geweldige gitaar, vooral toen ik er een Kahler tremolo erin had laten hakken. Ik heb hem twintig jaar terug ingeruild voor een Charvel, en die heb ik nog. Geen spijt, wel heimwee.

Maar ik begin zachtjes gas te ontwikkelen voor een Tele... Gek, want ik heb het altijd een spoeglelijke gitaar gevonden. Misschien omdat ik een dagje ouder wordt :)

Tupelo
18 mei 2007, 22:50
1000 euro op geboden, dat is toch wat anders... :sssh:

Maar mooi ding, EMG's eruit Phat Cats erin & Whoppa! :cool:

Oh & die Tele Bert, dat is een goed idee, dat verdien je zolangzaam aan wel! :)

vulvasonic
18 mei 2007, 23:15
1000 euro op geboden, dat is toch wat anders...

Maar mooi ding, EMG's eruit Phat Cats erin & Whoppa! :cool:

Oh & die Tele Bert, dat is een goed idee, dat verdien je zolangzaam aan wel! :)

Je haalt er nu denk ik twee door elkaar. De 347 die ik aan Bert wilde laten zien is een ES 335 met een aantal interessante features. De belangrijkste daarvan zijn de afwijkende houtsoorten (alles esdoorn en een ebben toets), de 'hetere' elementen en de single coil schakelaar. Dat maakt de gitaar echt een heel veelzijdig instrument.

Die andere is (die witte) is een in beperkte oplage geproduceerde ES 335 met EMG's. Volgens mijn baas zouden er maar 3 van in de Benelux zijn (zo is hem verteld). Volgens de adverteerder zijn er maar 250 stuks van gemaakt.
Ik ken die gitaar dus. Ik heb hem bespeeld. En ik krijg er een vreemd gevoel bij, omdat die EMG's precies het geluid lijken te willen geven dat ik nu net niet in een ES wil horen. En ik ben ook niet kapot van die zwarte hardware.
Aan de andere kant is het een unieke gitaar waarvoor de eigenaar maar 1000 euro vraagt. En dat is ie dubbel en dwars waard. Zelfs als je er andere elementen en andere hardware op zou willen laten zetten. Die witte afwerking (niet goed te zien zijn de creme kleurige bindingen langs body en hals) is echt geweldig!

En Bert op een tele........, tsja dat zie ik ook wel voor me. Maar dan wel een '52 RI. Zo'n cowboyplank, dat past 'm wel. :D


Edit: Drap, je hebt gelijk. Die 1000 is NIET de vraagprijs, het is de prijs die er op geboden is. Waarschijnlijk hoopt de eigenaar op meer. En terecht. Maar aan de andere kant is dat tevens het lot van een 'speciale editie gitaar'. Op de tweedehands markt, zeker als het dreigt de vintage kant op te gaan, leveren de normale werkpaardjes vrijwel altijd MEER op dan de luxere varianten. De 347 is ook een stuk goedkoper dan zijn eenvoudiger soortgenoten.

Ik zou 'm er best als reserve bij willen hebben. En dan laten afwerken in silver sparkle natuurlijk! :jam:

Tupelo
18 mei 2007, 23:23
Haha, Drap? :o

Avondje met Jack doorgebracht? :D

Maar inderdaad.
Raar hoe juist de ltd's het af en toe slecht lijken te doen op de 2e hands markt.

vulvasonic
18 mei 2007, 23:32
Haha, Drap? :o

Avondje met Jack doorgebracht? :D

Maar inderdaad.
Raar hoe juist de ltd's het af en toe slecht lijken te doen op de 2e hands markt.


Sorry, zei ik Drap?
Ik bedoel natuurlijk de enige echte TUUP!!!!! :rockon:

;)


Zo raar is het trouwens niet. Mensen kopen gitaren om op hun helden te lijken. Daarom loopt iedereen met strats, tele's, Les Pauls en dat soort gitaren. En al die helden spelen doorgaans niet op limited gevalletjes. Of ze hebben maar 1 of 2 gitaren die altijd aan hen zullen blijven refereren, of ze hebben er zoveel dat er geen enkele gitaar is waarmee je ze kunt identificeren.

Als ik kijk naar alle grote voorbeelden met strats, dan zijn dat toch altijd gewone standaard stratjes.