PDA

View Full Version : ff voorstellen, Pasqual...



pasqual
17 mei 2007, 23:15
hallo allemaal, ik ben Pasqual en speel zo'n 23 jaar gitaar.
ik speel hoofdzakelijk op mijn fender en op mijn zelfknutsel "estpas" gitaar met 3 mim fender elementen en rockinger tremelo. deze gitaar heeft een geweldige sustain en klank. de body is een oude ibanez roadstar en de hals is onbekend maar wel goed. ik ben momenteel bezig met mijn tweede zelfknutsel.
de body is nieuw en massief uiteraard en net klaar met de lak. hier zit een uitsparing voor een floyd-rose en een hss configuratie. ik heb momenteel 3 singels van fender klaar liggen met een complete slagplaat maar die gaat vervangen worden voor een pearly blue. de kleur van de body is een mengeling van groen-blauw en is erg goed gelukt, al zeg ik het zelf ;) de hals is besteld, ik wil geen tweedehans meer, hij moet niet voorgeboord zijn.
verder wil ik me gaan bekwamen in het zelf maken van bodies en uiteindelijk ook halzen maar dat is voor later. ik hoop dan ook de nodige ervaringen en tips uit te kunnen wisselen via dit forum. verder is mijn muzieksmaak onder te verdelen in génre rock tot steviger. zeer breed dus.

groeten Pasqual.

Wickerman
18 mei 2007, 14:10
Welkom, ik ben hier zelf nog niet zo lang lid maar ik ben zeker dat je je zal amuseren. Laat je ons iets weten van dat 2de zelfknutsel ?

pasqual
18 mei 2007, 21:08
als er interresse voor is wil ik wel wat foto's plaatsen van mijn projectjes. ik zal zowiezo wel veel te vinden zijn bij de afdeling zelfbouw aangezien ik graag een stapje verder wil. ik wil in de toekomst zelf bodies gaan maken en daar heb ik nog veel over te leren. ik heb ook een tekening nodig om een mal te maken ( strat of strat-alike ). ook moet ik nog leren wat de meest geschikte houtsoorten zijn. ( prijs/kwaliteit verhouding )

groeten Pasqual.