PDA

View Full Version : nieuw scheurapparaat



ar250artist
17 mei 2007, 23:12
Na een tijdje rondgekeken te hebben, heb ik eindelijk gevonden wat ik zocht: een lekkere scheurgitaar met tremolo om ook eens wat heftigere muziekstijlen te spelen. En het is geworden..............

http://www.ibanez.co.jp/eg_l_page_2007.php?PAGE_ID=502&COLOR=CL01

Het is exact dezelfde als op de foto (nu hoop ik dat de link werkt). Uiteindelijk toch wel een verrassende keuze vanwege de dunne nek. Eigenlijk zocht ik dat niet, maar ik was meteen verkocht door de bespeelbaarheid van het ding. Alles lijkt veel makkelijker te gaan en ik bleef er maar op spelen, dus toen was mijn keuze snel gemaakt. Ik ben weer ff blij.

Wickerman
17 mei 2007, 23:15
Lekker, echt een 'verboden-clean-te-spelen'-gitaar, maar kan je 'm niet in een andere kleur krijgen ? Dit lijkt net zo'n baby-cadeautje.

Reb
17 mei 2007, 23:18
Ik vind de kleur juist wat deze gitaar uniek maakt! :) Goeie keuze ar250artist.

Speeddemon
17 mei 2007, 23:22
Lekker, echt een 'verboden-clean-te-spelen'-gitaar, .
Nee joh. Dat zouden meer de BC Rich Iron Bird en puntige Jackson types zijn.
Dit is een veelzijdige HSH gitaar; menig allround coverband gitarist speelt met zoiets.

Anders Destium
17 mei 2007, 23:32
Een Ibanez S-serie is inderdaad erg veelzijdig, gefeliciteerd ermee :) Ik vind de S-serie zo'n beetje de meest comfortabele gitaar om op te spelen en hij kan val alles en nog wat!

pieter-jan1
17 mei 2007, 23:54
Na een tijdje rondgekeken te hebben, heb ik eindelijk gevonden wat ik zocht: een lekkere scheurgitaar met tremolo om ook eens wat heftigere muziekstijlen te spelen. En het is geworden..............

http://www.ibanez.co.jp/eg_l_page_2007.php?PAGE_ID=502&COLOR=CL01


mag ik zo nieuwsgierig zijn om te vragen wat die ongeveer kost? :rockon:

Tupelo
17 mei 2007, 23:58
Ik heb er pas mijn microcube op geprobeerd & mijn 1e associatie was - vergeef me ik dacht aan - 'snoeppapier'.

Speelde als een tierelier, en met dat cubeje klonk 't nog mals ook, maar ik moet er niet aan denken om 'm over mijn Vox te hebben. :stop:

Scheurmonster dus. Enjoy! :)