PDA

View Full Version : De Recharged Demo!



Cheetoria
17 mei 2007, 12:30
Onze demo is klaar af en vanaf morgen officieel uit.
opgenomen en afgemixt bij/door/met ons aller Han S.
het was een topdag, en we zijn zéér tevreden met het resultaat van onze eerste dag studio tijd.

alleen jammer dat de EQ van Myspace een beetje raar is.

Mijspees (http://www.myspace.com/rechargedband)

Gitaro
17 mei 2007, 15:03
Klinkt lekker man! De blaaspartijen zijn lekker smooth

Mitch_mashinguard
17 mei 2007, 16:12
Coole muziekstijl!!! Heel relaxed... blazers, zang en gitaar zijn echt heerlijk dirty. Past goed bij de stijl. Coole sound van de gitaarsolo trouwens.

stawn
17 mei 2007, 20:52
klinkt goed :)

Han S
18 mei 2007, 11:02
Wat een reacties weer hé? FWIW: deze jongens wonnen een bandjeswedstrijd en de prijs was een dag opnemen. En dat hebben ze prima gedaan, in één dag zes nummers opgenomen en gemixed en alles tegelijk, geen enkele overdub. Wat je hoort is helemaal de band zoals hij klinkt en zo zullen ze live ook klinken.

Natuurlijk kan het altijd beter als je een dag per nummer neemt, maar de vraag is of het dan nog zo spontaan zal klinken. Ik vind het voor een eerste studio ervaring een topper. Het enige probleem was dat iemand van die gasten de verwarming hoger had gezet terwijl er een luchtrooster dicht stond en daar kwam ik de volgende dag pas achter omdat er tropische temperaturen heersten in andere ruimten. :D

Maar verder een mooie dag gehad met die gasten, goeie muziek gemaakt en opgenomen. Ik zou zeggen: vooral doorgaan.

Squier4ever
18 mei 2007, 13:17
klinkt vet!

ateng
18 mei 2007, 13:40
Klinkt leuk maar ik vind alleen de sax niet mooi door de blazerssectie heen. Komt daardoor rommelig over.

rjong999
18 mei 2007, 13:57
gave muziek wel, lijkt lekker nergens op. Van mij hadden de drums nog wel wat meer naar voren en wat vuiler gemogen, maar het grooved wel lekker!