PDA

View Full Version : Gov't Mule 12 juli in Paradiso



BamBuFan1
17 mei 2007, 01:36
Gov't Mule heeft hun Europese toernee uitgebreid en doet nu ook Amsterdam aan. En dat belooft weer wat, jongens en meisjes! Vraag dat maar aan degenen die er twee jaar geleden in een bomvolle Melkweg bij waren.

Ome Warren zal zijn arme Gibson jammerhoutjes weer uitwringen tot ze geen A7#5 meer kunnen zeggen. En dan raspt ie vervolgens ook nog regelmatig met een ouwe fles of koperen staaf over die arme snaren!

Komt dat zien, maar vooral: horen!

Meer info: www.mule.net
Ter geestelijke voorbereiding hier alvast een opname van de tour van verleden jaar: http://www.youtube.com/watch?v=_rYgsTVtbb0

sofa
17 mei 2007, 06:40
Volgens mij is het 12 juli

Rinze
17 mei 2007, 11:33
Waarom nou weer helemaal in zo'n uithoek van het land!

Jimwoud
17 mei 2007, 13:08
Waarom nou weer helemaal in zo'n uithoek van het land!
Volgens mij bedoel je de mooiste stad van het land?

Aan de ene kant zou ik er wel naar toe willen, want vind hem super bij ABB. Zal eens wat van hem luisteren.

Rinze
17 mei 2007, 13:13
Hmm, misschien wel de mooiste STAD van het land, hoewel ik dat als een contradictio in terminis beschouw en bovendien zelf dan nog altijd Groningen prefereer.


Kijk maar eens op Youtube, staat veel moois van GM.

sofa
17 mei 2007, 14:15
Waarom nou weer helemaal in zo'n uithoek van het land!

Als er nog wat mensen uit het noorden willen gaan kunnen we gaan poolen natuurlijk.

BamBuFan1
17 mei 2007, 16:30
Volgens mij is het 12 juli

Aaargh, die verd*mde Amerikanen ook altijd met hun omgekeerde datums!

BamBuFan1
17 mei 2007, 16:32
Als er nog wat mensen uit het noorden willen gaan kunnen we gaan poolen natuurlijk.

Mja, maar je zou natuurlijk ook naar het concert kunnen gaan...

Bassbitch
18 mei 2007, 15:10
TT aangepast naar 12 juli.

Jimwoud
18 mei 2007, 15:38
Mja, maar je zou natuurlijk ook naar het concert kunnen gaan...
Steengoed!

BamBuFan1
12 juli 2007, 02:42
Bump voor degenen die het vergeten zijn. Tonight = Uncle Warren Night!

duckman
12 juli 2007, 10:11
ik zal er zijn!!

Dit is de derde keer dat ik Gov't Mule ga zien e nde vorige twee shows waren steen goed.
Zoals het eruit ziet heb ik zelfs backstage passen...whooe hooeee...

mazzel,
Arjan

BamBuFan1
14 juli 2007, 02:45
ik zal er zijn!!
Dit is de derde keer dat ik Gov't Mule ga zien en de vorige twee shows waren steen goed.
Zoals het eruit ziet heb ik zelfs backstage passen...whooe hooeee...
mazzel,
Arjan

Nou, ze hadden er dus echt heel veel zin in! De lol in het spelen spatte er werkelijk vanaf. Ik vond ze nog beter dan twee jaar geleden in de Melkweg, alhoewel het feit dat Paradiso wat groter is en het dus niet zo'n totaal op elkaar gepakte zaal was ook meespeelde. En het geluid uit ome Warrens Firebird was fantastisch!

Zoals ome Warren al zei: see y'all next year, en daar hou ik ze aan!

tuonra
15 juli 2007, 00:34
supergoed.. lange jams.. super geluid.. :rockon:

de drumsolo duurde mi te lang (bierhaalmoment)..

jammer dat ze "Mule" en "Brand new Angel" niet speelden.. maar de covers maakten veel goed..

BamBuFan1
15 juli 2007, 02:00
supergoed.. lange jams.. super geluid.. :rockon:

de drumsolo duurde mi te lang (bierhaalmoment)..

jammer dat ze "Mule" en "Brand new Angel" niet speelden.. maar de covers maakten veel goed..

Mijn maat vond de drumsolo ook te lang, maar ik ken aardig wat drummers en daardoor ook de reden van de drumsolo: als je als drummer je drumstel als aftrekpost op wilt geven bij de belasting moet je wel kunnen bewijzen dat je ook werkelijk de hele set nodig hebt voor je werk. Vandaar dat het er bij een drumsolo vooral om gaat om duidelijk te laten zien dat je alle onderdelen van de drumkit ook daadwerkelijk gebruikt (er mocht eens een belastinginspecteur in het publiek zitten!). We maakten ons tijdens de solo nog even zorgen over de koebel, maar die werd op het eind gelukkig nog netjes meegenomen.

En qua nummers, ach ik had Lola leave your lights on en Cortez ook graag willen horen, maar met andere favorieten als Don't step on the grass Sam (Effe lekker "you're so full of sh*t, Sam" meeblčren) en Rockin' horse was ik dik tevreden.

En ik heb het Rockpalast optreden van afgelopen juni in Köln op DVD om nog es lekker na te kunnen genieten.

ccc
21 juli 2007, 08:32
Had een ticket voor Peer op zondag, maar moest verstek laten gaan wegens werkomstandigheden.

Er was een Jam aangekondigd daar, heeft iemand dit concert gezien ?

ccc
21 juli 2007, 21:40
En ik heb het Rockpalast optreden van afgelopen juni in Köln op DVD om nog es lekker na te kunnen genieten.

Check je mail es...