PDA

View Full Version : Beste Nederlandse gitarist allertijden



Pagina's : 1 [2]

TB
20 juni 2003, 21:24
Thanks

TB
20 juni 2003, 21:53
By the way, de site van jan akkerman zag ik dit staan bij de 2003 HENDRIX FILES TRIBUTE TOUR :

" Jan Akkerman samen met / Together with:
Steve Lukather
More Experience
Phil Bee & Friends, oa Carlo de Wijs en leden van Doctor Rhythm"

speel jij dan ook mee philbee?

philbee
21 juni 2003, 16:52
inderdaad
het wordt nog allemaal officieel grootschalig bekend gemaakt, sommige lokaties zijn al met de kaartverkoop begonnen als Boerderij, Zoetermeer en Lucky in Rijssen. Maastricht moet nog beginnen. We gaan ook nog naar Hamburg en een nader bekend te maken locatie in NL.

Neem aan dat binnekort gitaarnet hier ook over gaat berichten.

TB
21 juni 2003, 23:29
cool man ! :D

philbee
21 juni 2003, 23:41
zeker.
op de site van Jan staat 013 nog, dat is gecancelled.

sunday violence
22 juni 2003, 18:26
die gozer van beef kan ook lekker spelen. die solo in dat nummer alice :o

die is echt gaaf

PetrucciFan
2 juli 2003, 03:06
Jan Akkerman

jeroenmoore
1 september 2003, 17:17
Jan akkerman is een hele goede gitarist, maar ik weet zeker dat Stochelo Rosenberg hem helemaal wegspeelt, en dan niet weg te vlakken Leonardo Amuedo. En natuurlijk niemand van gehoord : Carlos Vamos.

Maar er zijn zat gitaristen in Nederland die verschrikkkkelijk goed zijn, was laatst bij een optreden van een band, en toen kwam er dus een knulletje van ik denk 17 op het podium, en speelde echt de sterren van de hemel, en dan ga je als iemand die al meer dan 25 jaar gitaar speelt even snel een biertje halen aan de bar om bij tekomen. Na te zijn getopedeerd door sweeps en arpeggio's en klassieke loopjes ala Vinnie Moore, ben ik buiten maar even luchtje gaan scheppen

philbee
1 september 2003, 21:11
had vandaag de live versie van streetwalker in de auto opstaan, tjonge jonge, ja goed maar ook lekker nummer vette solo, geile melodielijn, das wat meer als techniek alleen.

hoofd
1 september 2003, 21:30
En natuurlijk niemand van gehoord : Carlos Vamos.

Zeker wel van gehoord, en gezien...mistte 'm alleen deze zomer wel op 't Dam en Leidseplein.

SchietSchijf
29 september 2003, 12:22
Harry Sacksioni
Jan akkerman

hadv
29 september 2003, 20:51
in alfabetische volgorde van achternaam:

Jan A (en degene die zegt dattie um had gezien en er nix aanvond: je moet ook niet kijken, maar luisteren :razz: )
mevrouw van Binsbergen
Eelco Gelling

The wall of dolls
21 oktober 2003, 21:06
-Jan Akkerman
-Harry Sacksioni
-Adje Van den Berg
-Eelco Gelling, ken ik alleen van GOlden Earring, maar zijn solo in Mad love's comin' op "Live" is fenomenaal. Al zijn gitaarwerk op dat album trouwens, veel beter dan George Kooijmans die toch maar weinig echt zijn top haalt. maar als hij het haalt hoort jij zeker in dit rijtje.

stewartfan
5 januari 2004, 20:19
op nummer 1 David hollestelle zeer zeker

Harry
6 januari 2004, 11:03
dan altijd nog na Dany Lademacher, leer mij mijn Brood-klassiekers kennen.........

Stratman70
9 januari 2004, 16:25
Jan akkerman is een hele goede gitarist, maar ik weet zeker dat Stochelo Rosenberg hem helemaal wegspeelt,

OOit was ik in de luxe situatie om deze twee heren samen op het podium te mogen bewonderen. In het publiek zat ook de hele tijd zo'n "Stacholo is veel beter dan Akkerman"-roepertje. Vreselijk, die kerel, maar toen ging de versterker van één van de heren kapoet en toen deed Jan even een intermezzootje, was alles was, behalve een zootje. (het was dus meer een intermez). Retestrak, krachtig, melodieus, origineel en vindingrijk. Jan Akkerman was weldegelijk "King" van die twee.

En als ik dan kijk wat deze beste man, die helaas altijd -in ELK interview onderhand- zo moet afgeven op Thijs van Leer en zijn gejodel (Akkermans, HOU DAAR NU EENS ONMIDDELIJK MEE OP! Dat heeft zo'n jongen toch niet nodig.), vroeger bij Focus deed..... dat is geniaal. En EVH vergelijken met Jan Akkerman getuigt toch wel van gebroken mineur-disharmonische dissonantieën in je hoofd. Die mannen zijn beiden werelds, in hun eigen stijl! Dat kun je toch niet vergelijken zeg!

Thijssie
21 januari 2004, 07:36
dan altijd nog na Dany Lademacher, leer mij mijn Brood-klassiekers kennen.........

Die telt niet mee....

Harry
21 januari 2004, 14:38
Thijssie, doe alsjeblieft even normaal. Gooi die pilletjes weg en haal die andijvie uit je oren.


edit; ja, ik ben net wakker joh. Jij bedoelt zeker dat ie vroeger ooit Belg is geweest? Was ik alweer vergeten, zolang geleden was dat.

bluesprofessor
15 augustus 2009, 13:37
Voor de grap heb ik hier alle gitaristen die in dit forum voorbij zijn gekomen:
Jan Akkerman
Harry Sacksioni
Adrian van den berg
Eelco Gelling
Eddie van Halen
Stochelo Rosenberg
Jesse van Ruller
Lex Bolderdijk
Peter Tiehuis
martijn van Iterson
Peter van heiningen
Marcel Scherpenzeel
Richard hallenbeek
Gordon Groothedde
Marcel slinger
Dennis Huige
Julian Sas
Coen Wolters
Misha den Haring
Cyryl Whistler
Jan Kuiper
Elisa Krijgsman
David Hollestelle
Leendert Haaksma
Erwin van Lichten
Joop Wolters
Carlos Vamos
Rob Orlemans
Arjen Waasen
Rolf Schraven
Bert Meulendijk
Eric Van den Kerkhof
Guio Ramirassi
Arjan LucassenJantje Somer
Ferry Lever
Jaap Castricum
Danny Lademacher
Joost Vergoossen
Ulco Bed
Dirk van der Wal
Andy Tielman
Rob Winter
Ruud de Wolf
Gerrit de Boer
Manuel Barrueco
Pepe Romero
Athur Ebelink
Corry Van Binsbergen
Verder doe ik er de volgende maar bij:
Jimmy Rosenberg
Hans Goudsmid
Ruben Hoeke
Bernhard Reinke
Ted Oberg
en de toch wel lekkere maar niet helemaal nederlandse
Toots Thielemans.

Groet blsprffssr

bluesprofessor
15 augustus 2009, 13:44
En (vergeten)
Wim Overgaauw
Eef Alberts
Eddy Christiani
Erwin Java

gr blsprfssor

bluesprofessor
15 augustus 2009, 13:47
het is
Anton Goudsmit
gr blsprfssr

bluesprofessor
15 augustus 2009, 13:53
Als je naam er niet bij zit kan dat één van de drie redenen hebben:
A Ik ben je vergeten
B Je speelt alleen op een zolderkamer
C Helaas nog wat meer studeren.

groet Blsprfssr

Tho
15 augustus 2009, 14:29
Marcel Coenen vind ik erg goed. Niet alleen een notenneuker zoals de meesten denken, hij is van vele markten thuis. Ik heb hem lieve gezien met Stormrider, en daar komt dan ook nog eens z'n stage appearance bij, en je ziet gewoon dat het heerlijk vind om te spelen. Altijd cool om te zien/horen.

minoin
15 augustus 2009, 21:27
Marcel Coenen vind ik erg goed. Niet alleen een notenneuker zoals de meesten denken, hij is van vele markten thuis. Ik heb hem lieve gezien met Stormrider, en daar komt dan ook nog eens z'n stage appearance bij, en je ziet gewoon dat het heerlijk vind om te spelen. Altijd cool om te zien/horen.

+1 Voor Marcel, fantastische gitarist en een toffe gozer! Alleen zijn composities vind ik niet altijd even cool.

BamBuFan1
16 augustus 2009, 02:03
Ik zet €50 op Twan van Gerven, gitarist van o.a. Beef.

http://farm4.static.flickr.com/3394/3567580858_ce6d96f0e8.jpg?v=0

dIRE sTRAITS
18 augustus 2009, 19:53
dusty cigaar natuurlijk!
niet de beste maar moet zeker genoemd worden!
en bovendien een zeer vriendelijek jongen die nooit weg is van een jammetje!

http://www.youtube.com/watch?v=suebOovotmg

minoin
18 augustus 2009, 22:46
Heb dusty een aantal keer ontmoet en echt een vriendelijk ventje ja.
Wel een beetje een rare; hij lijkt soms net een vent van 50. Maar goed, kan ook liggen aan het feit dat hij een briljante bluesgitarist is met een echte feeling.

Aikara
21 augustus 2009, 09:33
Mijn stem gaat naar Joop Wolters. Hij kan echt in iedere stijl vooruit, maar heeft toch een heel eigen sound. Technisch zo goed als perfect en schrijft gave nummers.

Nielsje
22 augustus 2009, 12:16
Marcel Coenen? Dat is toch die dude die zichzelf op youtube zet met een ventilator, voor het Hans Klok effect?

Beste Nederlandse gitarist: Rickert!

boybrouwer
22 augustus 2009, 20:35
George Kooymans!

Wicked Willy
22 augustus 2009, 20:45
René van Barneveld....als je de heren van Rage Against the Machine weet te inspireren....dan ben je een hele grote jongen. Bovendien kan René ook nog eens te gek pedalsteel guitar spelen.....

Tho
22 augustus 2009, 22:18
Marcel Coenen? Dat is toch die dude die zichzelf op youtube zet met een ventilator, voor het Hans Klok effect?

Zal wel? Het maakt zijn spel er niet minder op in ieder geval.

Nielsje
23 augustus 2009, 02:19
Zal wel? Het maakt zijn spel er niet minder op in ieder geval.

Nee, hij kan inderdaad spelen als een malle!

Maar iedere keer als ik een youtube filmpje van hem zie, kan ik m'n lachen niet inhouden...:D

Moyra met Hans Klok effect (http://www.youtube.com/watch?v=4s9U1C4Wgz4)

Zal wel ooit opgenomen zijn eind jaren '80 oid, toen dat nog hip was...

rickert
23 augustus 2009, 07:51
Marcel Coenen? Dat is toch die dude die zichzelf op youtube zet met een ventilator, voor het Hans Klok effect?

Beste Nederlandse gitarist: Rickert!

Mhehe mafkees:seriousf:

Die Coenen kan trouwens wel spelen maar lijkt me best een maffe gast, met die ventilator enz.

budje
23 augustus 2009, 07:54
als zijn haargrens eind jaren 80 al zover naar achteren zat zal ie toch tegenwoordig geen ventilator meer nodig hebben?

rickert
23 augustus 2009, 08:00
Je zou toch zeggen dat er al zat van z'n kop gewaaid is.

rickert
23 augustus 2009, 08:03
Ik wilde trouwens Nielsje nomineren. Wat die jongen allemaal voor geniale melodiën bedacht heeft... Hebben de grootste rocksensaties van geleerd en zo'n beetje iedereen kan zijn melodiën wel fluiten. En zo bescheiden, het is onvoorstelbaar.

Nielsje
23 augustus 2009, 09:39
Och.... :satisfie:

grayfink
23 augustus 2009, 09:49
Ik zit een beetje in dubio over mijn nummer 1, Nielsje of Ricktekent.
Nummer drie is Jan Akkerman. Op gepaste afstand uiteraard.:ok:

telecastermaster
28 augustus 2009, 19:13
Andy Tielman
Rene van Barneveld
Carlos Vamos (eigenlijk uit Spanje , maar a la)

telecastermaster
28 augustus 2009, 19:14
René van Barneveld....als je de heren van Rage Against the Machine weet te inspireren....dan ben je een hele grote jongen. Bovendien kan René ook nog eens te gek pedalsteel guitar spelen.....


En slide gitaar. http://www.youtube.com/watch?v=5ydvT0Le1hs&feature=related

Swaag
28 augustus 2009, 21:00
Eelco Gelling!!

http://www.youtube.com/watch?v=85pNwGVMLG8

Saf
28 augustus 2009, 23:16
Eelco Gelling!!

http://www.youtube.com/watch?v=85pNwGVMLG8

+1 en dan vooral in zijn hoogtij dagen, geweldige feel!

TimoSomers
28 augustus 2009, 23:34
Jan Somers :sssh:
En dat zeg ik niet omdat het m'n pa is.

Tho
28 augustus 2009, 23:47
Waarom zeg je het dan wel?

YB
28 augustus 2009, 23:58
Anton Goudsmit vind ik een toffe gast.
Soms een beetje neurotisch qua hoeveelheid nootjes maar kan wel groovend spelen.

TimoSomers
29 augustus 2009, 00:00
Waarom zeg je het dan wel?

Omdat ik vind dat zijn feel en timing ongeevenaard (mac toetsebord, weg trema :dontgeti:) zijn in Nederland en omstreken.

driftkop
1 september 2009, 21:08
Magic Frankie! :rockon:

rijsberman
1 september 2009, 21:55
Omdat ik vind dat zijn feel en timing ongeevenaard (mac toetsebord, weg trema :dontgeti:) zijn in Nederland en omstreken.

dë trëmä öp ëën mäc töëtsënbörd zït öndër dë alt-u, vän ümläüt.

Tenminste, da's mijn ezelsbruggetje

449
10 september 2009, 18:47
En (vergeten)
Wim Overgaauw
Eef Alberts
Eddy Christiani
Erwin Java

gr blsprfssor

En Maarten van de Grinten, Peter Nieuwerf

puntdroad
12 september 2009, 08:56
Ferdi Jolij aka Frederik Puntdroad

Eerste gitarist van Normaal..

http://www.youtube.com/watch?v=u6Ia9k0DCb4

metalgirl
25 september 2009, 18:15
Ronald Landa!!!!
(de gitarist van Delain)

Ik heb hem live gezien, en hij is echt supergoed.!

cultfan
5 oktober 2009, 14:07
Nou, wellicht al genoemd, maar ik vond Rene van Barnevelt ( urban dance squad/fatal flowers ) toch ook wel een "echte" gitarist. En heel kleurrijk in zijn spel is naar mijn bescheiden mening Ger Hoeijmakers ( Frank Boeijen) . Ik heb 'm ook wel eens in een andere "voor de lol-formatie" van heel dichtbij mogen aanschouwen, maar hij heeft echt een hele mooie TOON, iets wat ik bij een heleboel gitaristen echt mis..... Hij gebruikt maar heel basic gereedschap, maar klinkt als een klok.

Riky
6 oktober 2009, 11:29
Anton Goudsmit vind ik een toffe gast.
Soms een beetje neurotisch qua hoeveelheid nootjes maar kan wel groovend spelen.

Sluit ik mij bij aan! Geweldig gitarist.

Leendert Haaksma Vind ik ook een erg lekkere gitarist.

Jan Akkerman ook wel, maar dat vind ik een kwal. En als je dat eenmaal vind ga je dat ook horen in zjn spel.

Eelco Gelling vind ik ook erg goed. Nog steeds.

Maar ja de beste... Geen idee.

Daan_B
6 oktober 2009, 11:34
Er was hier toch iemand op het forum beter dan Hendrix!?

Fistfunk
6 oktober 2009, 11:34
Goudsmit en Haaksma voor mij :)

Henri H
6 oktober 2009, 12:05
Ik ga voor Adje (Vandenberg). :rockon:

Eelco Gelling vind ik ook erg goed.
George Kooijmans is technisch gezien misschien geen super goede (solo-)gitarist, maar heeft wel leuke riedels/riffs/songs geschreven. Bovendien is het mijn jeugd-idool, samen met Peter Bootsman van de New Adventures :vintage: ;)
Akkerman staat zeker weten ook in mijn top 10.

Ik vond Arjan Lucassen ook wel OK, maar ik vind z'n Aeryon (goed gespeld?) projecten niet zo. In de tijd van Bodine en Vengeance was ik wel fan.

Gitaristen van deze tijd spreken mij (nog) niet tot de verbeelding, maar ik vind Spike van Di-rect wel een lekkere sound hebben, en hij ROCKT!. :rockon:

Edit: GVD, stom stom stom!!! Tristan (http://www.gitaarnet.nl/forum/member.php?u=9381)is natuurlijk de beste hedendaagse Nederlandse Gitarist: http://www.myspace.com/johndoesrevenge
De solo in Answer Me is geniaal!

Riky
6 oktober 2009, 13:56
Er was hier toch iemand op het forum beter dan Hendrix!?

dat zijn er wel meer...

bagheera
6 oktober 2009, 17:53
jan akkerman was vroeger niet slecht hoe hij het nu doet weet ik eigenlijk niet goed.

Trouwens in België zou ik al helemaal niet weten wie de beste gitarist is.
Ik zou zeggen eric mellaerts maar buiten clouseau doet die gast alleen maar productie werk voor zover ik weet.
Hij zou zich beter nog eens laten zien met wat muzikanten muziek

DeiDRagonas
6 oktober 2009, 18:21
Er was hier toch iemand op het forum beter dan Hendrix!?

Leuk hoor hoe dat elke keer weer wordt aangehaald. En natuurlijk elke keer geheel uit context. Thanx lieve gitaarnetvrienden, leuk hoor... Tss.

Mijn punt was dus dat ALLE afgestudeerde conservatoriumgitaristen TECHNISCH beter zijn dan Hendrix.. Die zoals iedereen weet geweldige muziek heeft gemaakt, maar stiekem qua techniek (en qua theorie ook btw) helemaal zo goed niet was.

En daar sta ik nog volledig achter! Ik heb leerlingen gehad van 16 die technisch beter speelden dan Hendrix.

Maar ach, gitaarnet he.. :stop:

Riky
6 oktober 2009, 18:46
Niet dat ik een discussie wil losmaken, maar technisch beter? Hendrix speelde wel enrom vloeiend met heel veel gevoel. Dat hij zijn vingers niet altijd zette volgens het boekje betekend toch niet dat hij tehnisch minder was...
Hij had gewoon een andere techniek. Zo vloeiend spelen als hendrix kunnen er nog steeds maar weinig hoor.

DeiDRagonas
6 oktober 2009, 18:59
Zo vloeiend spelen als hendrix kunnen er nog steeds maar weinig hoor.

Is dat zo?? Dat denk ik niet.. Dat hoor je echt wel te kunnen. Daarbij maakte hij veeel fouten. Deed ie vaak maar wat, al dan niet in dezelfde toonladder als de rest. Hij kende alleen de meest basic akkoorden bij naam en gebruikte geen speciale technieken zoals tappen, sweepen, etc.. Voor de 60's was ie geweldig goed misschien, maar naar huidige maatstaven.. Hmm..

Begrijp me niet verkeerd.. Ik vind ook dat Hendrix DE BESTE gitarist ooit is geweest. Maar dan voornamelijk door zn geweldige muziek, showmanship en mega groot imago. Hij IS gewoon God!

Alleen was God technisch niet heel super.

:gitarist:

On topic: Kijk bijv. naar Robbert v/d Hanenberg... Die loopt drie rondjes om God, eet God als ontbijt en pulkt met God's botjes de restjes uit zn tanden.. Zo goed is ie!

TimmU
6 oktober 2009, 19:03
Pfiewh, Leendert Haaksma, Eelco Gelling en Tristan Driessenaar denk ik.en MichaelAE , die heeft ook een soort godenstatus.

Riky
6 oktober 2009, 19:27
Is dat zo?? Dat denk ik niet.. Dat hoor je echt wel te kunnen. Daarbij maakte hij veeel fouten. Deed ie vaak maar wat, al dan niet in dezelfde toonladder als de rest. Hij kende alleen de meest basic akkoorden bij naam en gebruikte geen speciale technieken zoals tappen, sweepen, etc.. Voor de 60's was ie geweldig goed misschien, maar naar huidige maatstaven.. Hmm..

Begrijp me niet verkeerd.. Ik vind ook dat Hendrix DE BESTE gitarist ooit is geweest. Maar dan voornamelijk door zn geweldige muziek, showmanship en mega groot imago. Hij IS gewoon God!

Alleen was God technisch niet heel super.

:gitarist:

On topic: Kijk bijv. naar Robbert v/d Hanenberg... Die loopt drie rondjes om God, eet God als ontbijt en pulkt met God's botjes de restjes uit zn tanden.. Zo goed is ie!

Dat hoor je te kunnen ja, maar veel mensen halen dat nog zeker niet hoor (ik ook nog niet).
Hoeveel mensen denken niet dat ze little wing kunnen spelen. Zijn er echt maar een paar die het daadwerkelijk kunnen. Die ook dat gevoel en die het ook zo mooi vloeiende kunnen spelen. Zit altijd een bepaald soort flow in Hendrix z'n spel en ik ben van mening dat veel mensen het denken te kunnen, maar dat niet zo is...

Verder deel ik je mening wel overigens:)

Robbert v/d Hanenberg is iemand waarvan ik wel denk dat hij beter speelt, maar ook Robbert is een uitzondering.

TimmU
6 oktober 2009, 19:36
Precies.Ik weet van mezelf dat ik een aardige versie van foxy lady,purple haze enzo kan spelen, maar de smoothness in little wing,redhouse e.d. die behaal ik echt nog niet. Het lijkt soms vloeibaar,die gitaarpartijen,real nice.

Henri H
6 oktober 2009, 21:59
....
Maar ach, gitaarnet he.. :stop:Hey, dat is niet alleen Gitaarnet hoor, ben bang dat het jij (en nog een paar r*ndd*b**l*n ;)) tegen de rest van de wereld is.
Who the hell is Robbert v.d. H. ? :chicken::???:

Riky
6 oktober 2009, 23:02
Een best goede gitarist, maar geen bekende.
Beetje zoals Meul (ook van forum).

youtube: Robbert Hanenberg en je krijgt een beetje een idee.

Henri H
6 oktober 2009, 23:13
Ah, ok.
Ik zocht op Robbert vd Hanenberg, maar vond dus niks.

Nu dus wel, maar 't is eigenlijk een "ripp-off" van Vinnie Moore en Tony MacAlpine dus? :chicken:
De ene na de ander tapping arpeggio, da's toch geen gitaarspelen meer?!

Wiedelewiedele ;)

Riky
6 oktober 2009, 23:18
yep veel "Wiedelewiedele," maar wel goed;)
Ook niet echt vergelijkbaar met Hendrix imo, maar dat terzijde.
Hij mag alleen wel eens een keer wat doen aan z'n sound.

Harry
7 oktober 2009, 10:29
Leuk hoor hoe dat elke keer weer wordt aangehaald. En natuurlijk elke keer geheel uit context. Thanx lieve gitaarnetvrienden, leuk hoor... Tss.

Mijn punt was dus dat ALLE afgestudeerde conservatoriumgitaristen TECHNISCH beter zijn dan Hendrix.. Die zoals iedereen weet geweldige muziek heeft gemaakt, maar stiekem qua techniek (en qua theorie ook btw) helemaal zo goed niet was.

En daar sta ik nog volledig achter! Ik heb leerlingen gehad van 16 die technisch beter speelden dan Hendrix.

Maar ach, gitaarnet he.. :stop:

ik blijf dit een kromme vergelijking vinden. We zijn een dikke 40 jaar verder.
Mijn auto is ook sneller dan de geitenkar van je betbetbetbetoverovergrootvader.

lindstrom
7 oktober 2009, 12:38
nu is het zo dat je betbetbetbetbetovergrootvader wellicht de eerste auto heeft meegemaakt en zo was Hendrix een pionier. wellicht de eerste pre-schredder :P


en dat wiedeliewiedelie gehalte op youtube kan ik me echt aan storen, je moet gitaarspelen en niet een westrijd notenpoepen houden!

Nielsje
7 oktober 2009, 12:52
Nog steeds Rickert..

rickert
7 oktober 2009, 12:54
Dankje:D!!!!:mmmm:

Nielsje
7 oktober 2009, 14:23
...nee, dan moet je zeggen dat ik óók heel goed ben....suffie!

Michael AE
7 oktober 2009, 15:01
Ja, maar....dat is toch niet zo? :p

beruk
7 oktober 2009, 16:23
Jan de Hont,
Eelco Gelling
Andy Tielman
en
Adje van den Berg

Dat zijn ze toch wel wat mij betreft, ik kan inderdaad niet kiezen. ik kan iemands technische capaciteiten niet beoordelen want ik ben geen geschoolde gitarist. Ik beoordeel slechts op wat ze in me losmaken.

Orgasmocaster
7 oktober 2009, 16:59
Ik ben niet echt op de hoogte van de hedendaagse nederlandse gitaristen, maar ik klik zo nu en dan wel even op een link van de forum leden,
en ik moet zeggen dat de enige forumer waar ik echt met heel veel plezier naar geluisterd heb is Vulva!! er stond een tijdje geleden (misschien nog wel steeds) een link op de vulvasonic website naar een live gig, en dat was echt fantasties! origineel, en technisch zat het erg goed in elkaar!

beruk
8 oktober 2009, 21:34
Ik wet niet wat ik had gister. Natuurlijk is Jimmy Rosenberg (http://www.youtube.com/watch?v=LYKfkIba-z4&feature=related) met afstand de aller aller beste nederlandse gitarist. Wát een talent.

rickert
8 oktober 2009, 23:42
Ja, maar....dat is toch niet zo? :p

*PROEST*

Ik vind Michael AE een hele goede gitarist! Lekkere flinke alleskunner van me, kom in m'n (d)armen!!!