PDA

View Full Version : Wie kan mijn vriendin helpen voor niet te veel?



Jay75
16 mei 2007, 13:09
Kijk, met zo'n titel klikt natuurlijk IEDEREEN!

Helaas is het toch gewoon een gitaarvraag :D

Ze heeft een jaren 70 Ibanez SG en die is bruin, 2 pick-ups en een bigsby erop.

Nu wil ze deze laten refinishen, hij moet mooi wit worden, met een mooie glans. Zelf proberen is geen optie dus vandaar deze post.

Veel budget is er niet, dus professioneel laten spuiten (!) is niet echt een optie, maar misschien is er hier op het forum, iemand in de buurt van Eindhoven die haar kan helpen.

If so, PM maar even.

Grtz

Enra
16 mei 2007, 13:22
Veel budget is er niet, dus professioneel laten spuiten (!) is niet echt een optie, maar misschien is er hier op het forum, iemand in de buurt van Eindhoven die haar kan helpen.

Tja, je vriendin professioneel laten spuiten met een klein budget....

Zit je niet verkeerd?? Ander forum? Rosse buurt???

Jay75
16 mei 2007, 13:31
Helaas is het toch gewoon een gitaarvraag ZEG IK ER NOG BIJ :(

grapjaske!

jimihattricks
16 mei 2007, 13:44
het is beter om die gitaar te verkopen (aan mij) en dan van de opbrengst een nieuwe witte sg te kopen :satisfie:

ff serieus > als ik haar was zou ik het nooit doen, tenzij de gitaar oorspronkelijk ooit wit was..

succes, er zullen zich wel mensen melden voor de klus :)

Jay75
16 mei 2007, 14:47
Maakt niet uit, de gitaar houdt ze toch wel, she made up her mind!

Is met de bedoeling gekocht om 'm wit te laten finishen en wordt er denk ik ook alleen maar mooier op :)

Er staat er wel een te koop, zo'n rode Ibanez op Marktplaats zie ik, en die heeft 3 PUs, benader die verkoper maar eens, die van haar is echt super, dus voor weinig een topgitaar!

IKHOUVANGITAREN
16 mei 2007, 14:47
ik wil het wel doen ik woon alleen in alkmaar

Jay75
16 mei 2007, 15:58
Optie 1!

Goed alleen wel ver weg :)

Iemand meer in de richting?

ernieman
16 mei 2007, 17:44
Ik ken wel iemand in Hechtel (belgië). Kzal het hem morgen eens vragen.
PS. Wat is je budget? en moet daar de kostprijs van de pot verf nog vanaf, of heb je die al?

Emeth
16 mei 2007, 20:17
Guitar Works in Venlo schijnt goed te betalen zijn. Ik heb er zelf geen ervaring mee. Maar op hun website staat meer info.
http://www.guitarworks.nl/Frame2.htm

Jay75
16 mei 2007, 20:18
Cool, Hechtelt, volgens mij ben ik daar als klein ventje nog naar een vliegshow geweest?

Budget, pff, geen idee, laat me maar even weten wat het eventueel zou kosten? We hebben nog geen verf ;)

jplm
20 mei 2007, 11:34
Maakt niet uit, de gitaar houdt ze toch wel, she made up her mind!

Ja, dat zeg ik ook iedere keer net nadat ik een nieuwe gitaar gekocht heb, maar dat blijkt dan wat later toch weer niet het geval te zijn.

Groet, Jan.