PDA

View Full Version : Verkeerde TS9DX via marktplaats...



tubeonly
16 mei 2007, 11:11
Ik heb zojuist denk ik het verhaal van Dirk Hendrik overtoffen. http://www.gitaarnet.nl/forum/archive/index.php/t-21020.html

Ik had voor 60 euro een TS9DX op marktplaats gekocht met de boodschap erbij dat hij in niet zo'n goede staat zou zijn. "Een TS9DX, een van de eerste super tube screamers, veel gebruikt" stond erbij en er was geen foto... hm, ok, gokje... Geen slechte prijs, en ik wilde graag die TS9DX een keertje proberen. Staat was minder belangrijk, het gaat mij om het geluid.

Per mail had de verkoper mij (oeps, na verzending) gewaarschuwd dat het eigenlijk geen TS9DX was... Ik knikkende knieen vrezende dat het een STL (lelijk eendje, goede sound) zou zijn.

Vandaag in de post: een originele ST-9!!!! Nagenoeg nieuwe staat, 1 deukje, beetje normale beschadigingen maar zeer netjes.

Nico, eeuwige dank!!

(foto volgt)

rocker_71
16 mei 2007, 11:25
Nou , gefeliciteerd!

Ben benieuwd, heb nog nooit van een ST-9 gehoord, maar inmiddels wel het andere topic van DH gelezen.

interessander
16 mei 2007, 12:11
Als het je toch om het geluid gaat, ruilen tegen mn STL in perfecte staat? :)

Maar mooie deal, zeer nette prijs!

Mitch
16 mei 2007, 12:35
Bwahahahaha, die is echt geweldig !
"Ja, sorry, hij is niet zo netjes en het is ook eignelijk niet dat middle of the road pedaal maar een pedaal met hoge verzamelaarswaarde, is dat OK ?"


Nou, hup naar eBay en cashen met dat ding :D

tubeonly
16 mei 2007, 12:42
Haha, nee, cashen niet, maar wel met een extra big smile op mijn gezicht er lekker op spelen ;)

Mijn Fender Super Six glimlacht nog het hardst!!

Dirk_Hendrik
19 mei 2007, 09:30
Hail hail :D
Goeie deal! Gefeli!