PDA

View Full Version : Keith Caputo



Nellyrocks
15 mei 2007, 09:22
Ik denk dat ik gisteren het meest intense optreden ooit heb gezien.

Gisteren speelde Keith in het Patronaat in Haarlem met Taxi to the Ocean in het voorprogramma. Sjieeeeeshh wat kan die gast zingen. Ik kende natuurlijk Life of Agony wel maar had Keith nog nooit live gezien. Ondanks een nieuwe gitarist die uit alles waar hij op speelde een variété aan kraken en brommen wiste toveren en halverwege zelfs op de versterker van het Patronaat verder moest. De rest was te gek en Keith is een held.

Zo, dat moest ik even kwijt.



Daarnaast moet ik ook even kwijt dat Chris Winsemius amps heel fijn klinken trouwens.

[edit] Misschien moet ie verplaatst worden naar Bands/ Artiesten.

Valentijn
15 mei 2007, 11:42
Had ik geweten dat hij speelde was ik ook wel gekomen. Heb hem een paar jaar geleden in de melkweg gezien, hij stond op een gegeven moment met tranen in zn ogen te zingen. En ongelovelijke stem ja....

Jammer dat ik t gemist heb

Debaser
15 mei 2007, 17:04
ik zag het te laat.... :(

Mike McCready
15 mei 2007, 18:10
Ik heb hem ook wel eens solo gezien op Lowlands en in Doornroosje. Prachtig inderdaad.
Maar na 4x Life of Agony te hebben gezien moet ik toch concluderen dat zijn stem (in ieder geval voor die muziek) hard achteruit is gegaan de laatste jaren...

nautic3l
15 mei 2007, 18:59
@ Nelly dank voor het compliment van de CMW amps. Ik zal het aan Chris doorgeven. Ik ben degene die er op speelde gister :). Gister was een mooie avond. Zowel voor ons, Taxi, als Keith en de band. Morgen weer in Doornroosje! Ik heb er zin in.
En idd Keith heeft een waanzinnige stem. Misschien toch maar naar LOA in 013 volgende maand!

Groet van de Naut

Nellyrocks
16 mei 2007, 08:54
@ Nelly dank voor het compliment van de CMW amps. Ik zal het aan Chris doorgeven. Ik ben degene die er op speelde gister :). Gister was een mooie avond. Zowel voor ons, Taxi, als Keith en de band. Morgen weer in Doornroosje! Ik heb er zin in.
En idd Keith heeft een waanzinnige stem. Misschien toch maar naar LOA in 013 volgende maand!

Groet van de Naut

Oh nee, ja, he, ja, klonk te gek hoor. Leuk, leuke band. trouwens ook. Ik had jullie nog nooit gezien. alleen van gehoord. Zijn jullie trouwens drie broers, jij, die zanger en de drummer. Jullie lijken een beetje op elkaar.

Chris Winsemius
16 mei 2007, 22:48
Omdat Naut nog slaapt en/of vermoeid is na z'n vele optredens post ik maar ff :D

Dank voor de complimenten omtrent m'n amps!

Qua broers bij TTTO: Joost (bassist/zang) is de broer van Sander (gitarist/toetsenist), de rest is, zover ik weet, geen familie van elkaar maar de hele band komt bij mij over als 'n hechte familie :)

Nellyrocks
18 mei 2007, 08:30
...maar de hele band komt bij mij over als 'n hechte familie :)

aaahhhhh, snik.