PDA

View Full Version : Hallo



Denny
15 mei 2007, 03:41
ik wil me even voorstellen als nieuw lid bij het forum.
Ik ben Denny Fukur en woon in het mooie Friesland in Drachten. Ik speel een 35 jaar gitaar en ben nog lang niet van plan te stoppen.
Eén reden van mijn aanmelding heeft te maken met de aanschaf van een DIGITECH 2101 en een andere, op deze forum worden leuke dingen aangesneden zonder prietpraat. Ik hoop goede contacten te kunnen leggen en misschien ook feedback te kunnen geven op vragen van anderen.

Mijn muzieksmaak is erg breed, denk aan gasten als Larry Carlton, Steve Lukather, Tommy Emmanuel, Robben Ford, Gary Moore, Brain May en Eddy van Halen. Bands als The Eagles, Tower Of Power, Los Lonely Boys en Venice e.v.a. die een (h)eerlijk stuk muziek brengen, daar ben ik altijd voor te porren.
Ik hoop dat ik wat betekenen kan voor anderen en antwoord mag verwachten op mijn vragen. (De eerste vraag komt al spoedig!)
Groet,
Denny

stawn
15 mei 2007, 12:04
Welkom Denny :)

lifespan
15 mei 2007, 22:20
Hallo Denny,

Altijd fijn een "ouwe rot" te mogen begroeten. Heb je omschrijving van je gear?

gr, Pep

glasbier
15 mei 2007, 22:24
Welkom Denny,
eindelijk weer iemand uit de buurt!

Denny
22 mei 2007, 03:03
Bedankt voor jullie reacties. De reden dat ik me aangemeld heb had te maken met de aanschaf van mijn Digitech 2101 waar ik problemen mee heb. Na diverse kennissen, zonder resultaat, gevraagd te hebben hoop ik via deze weg aan een antwoord te komen op mijn vraag waarom mijn EV-5 niet werkt als ik 'm op de Control One aansluit om de EV-5 als volume pedaal te gebruiken. Ook via deze forum heb ik nog niet het antwoord mogen ontvangen.
Ik hoop ook antwoord en/of advies te kunnen geven op vragen van anderen.

Mijn gear;
Takeharu (acc. folkgitaar)
Yamaha APX -SPL II-
Gibson Challenger ('poor-man's Les Paul')
Fender Stratocaster (USA)
Jackson Proffesional (USA)
Peavey Wolfgang EvH

Digitech 2101 Artist Limited Edition (die mooie paarse) met de Controle One
Digitech RP7(met 1 12AX7 tube) als back-up en voor kleine gigs
Peavey Encore 65 (60 watt buizen combo)
2x150 watt (transistor) eindtrap
2x cabinet 80 watt

Ik wil nog of een stereo buizen eintrap aanschaffen of nog een Peavey Encore 65, maar daar ben ik nog niet helemaal over uit.

Verder heb ik mijn allereerste electr. gitaar nog en mijn eerste acc. gitaar (die nog van mijn vader is geweest). Ook mijn Digitech GSP 21 PRO (met fc) heb ik nog omdat je daar geen fatsoenlijke prijs voor krijgt en er hele goede geluiden op zitten zoals die van Steve Lukather, Bob Bradshaw, Jennifer Batten e.v.a. dus altijd leuk voor erbij.