PDA

View Full Version : TV jones in mijn gitaar + vraagje



Jay75
14 mei 2007, 17:21
Ik heb een Deusenberg TV Starplayer, maar het brug element vond ik een beetje saai, mocht wel wat meer twang. ( middenstand is wel okay, maar niet helemaal wat ik zoek )

Dus ik heb gemaild naar TV-jones en die adviseerde me een TV-Classic en omdat ik er wel op wilde rocken besloot ik zijn advies te volgen en de TV-Classic Plus te nemen.

Nu zit 'ie erin, ik ga 'm zo even ophalen en thuis eens uitproberen.
Ik hoop dat het is wat ik zoek want alles bij elkaar was het toch een duur grapje.

Het element met verzenden ( vanuit USA )en douane was 130 euro en daarbij ook nog 25 euro voor het inzetten....slik, maarja......een keer gek doen mag wel en ik had een goede prijs betaald voor die Duesenberg.


Ik zal binnenkort even laten weten of ik er blij mee ben, zoja...

VRAAGJE:
Wat kan ik vragen voor een brug element uit mijn Duesenberg?
Welk merk PU is dat of maakt Duesenberg ze zelf?

d'oh
14 mei 2007, 17:51
Tja wat doet een seymour duncan pu 2dehands? En daar dan 15 a 20 euro onder ofzo.

Hendriks
14 mei 2007, 18:55
Nieuw kosten ze nog geen €50 dus de helft lijkt mij een goede prijs

Jay75
14 mei 2007, 20:11
Ow okay, dan houd ik die erbij! Die 25 euro is de moeite niet.

Tis wel even wennen, hij zit er nu in, ik moest wat draaien aan mn versterker maar damn! It's worth is, is vrij fel, maar daar hou ik van.

Ik moet ook wel iets meer gain bijdraaien dan bij mijn andere gitaren maar damn, nu scheurt ie echt heerlijk en met die P90 in de hals issie best divers ineens.

Ook de tussenstand is lekkerder dan eerst, al met al, veel geld, maar toch tevreden! Ben benieuwd hoe die in de band klinkt! Maar komt goed!!!

Eko
14 mei 2007, 21:38
Dat is de reden waarom Brian Setzer ze al jaren in z`n main axes heeft! Prima dingen dus.

Jay75
15 mei 2007, 09:03
Setzer, my hero! :)