PDA

View Full Version : Trace Elliot op marktplaats



danios
14 mei 2007, 13:22
Beste mensen,

Ik wil een leuke gitaar versterker kopen, niet al te duur, hoewel, ik weet nog niet echt wat ik er aan kan besteden.

Deze zie ik op marktplaats, kennen jullie dit ding? En wat zijn ervaringen hiermee?

http://muziek.marktplaats.nl/versterkers-bas-en-gitaar/93055393-trace-elliot-tramp-tube.html

alvast bedankt voor een reactie!

groeten

glasbier
14 mei 2007, 13:31
de Tramp,leuk ding!
Zoals Marshall ze ook heeft(en Fender en talloze andere merken),zit er een buisje in de voorversterking.
Dit geeft toch weer iets extra's.
Jaren geleden heb ik eens over zo'n Tramp gespeelt en ik moet eerlijk zeggen dat ik hem zeker niet verkeerd vond,eigenlijk best wel goed.
Als je deze wilt kopen kijk dan goed uit,het is natuurlijk geen nieuwe!
Of neem iemand mee die er kijk op heeft!
Succes!

steph
14 mei 2007, 14:20
Hey, zo eentje heb ik ook gehad! Vondt 'm vooral errug lekker door de mic heenkomen met opnamens. Het is moeilijk te zien op de foto, maar die van mij was groen, en deze lijkt zwart. Hmm, mischien toch niet 100% hetzelfde???

danios
14 mei 2007, 14:36
bedankt voor de snelle reacties!

en wat vinden jullie van de prijs? 200.......

Als ik hem probeer, waar moet ik op letten? Ik denk zelf aan de knopjes, kraken en dergelijke en in hoeverre de amp voluit kan spelen, nog andere suggesties?

danios
14 mei 2007, 15:33
trouwens, misschien zijn deze nog wel beter:

een fender:

http://muziek.marktplaats.nl/versterkers-bas-en-gitaar/92085296-fender-performer-1000-gitaarversterker.html

en een Hughes Kettner:

http://muziek.marktplaats.nl/versterkers-bas-en-gitaar/93092385-hughes-kettner-100w-attax-buizen-combo.html



Tjonge, lastig zeg, maar heb wel zin in lekker versterkertje!

hopelijk hebben jullie nog wat ideeen over deze versterkers!

groeten

Kim Wilson
14 mei 2007, 15:36
Een Plus Eén voor de Performer. Dat zijn echt heerlijke amps.

Welke stijl muziek speel je, en welk geluid zoek je eigenlijk?

danios
14 mei 2007, 15:46
qua stijl zit ik min of meer in de rock blues hoek, en dan vooral 60s 70s. Dat vind ik het mooist. Heb momenteel een gitaar waar ik eigenlijk al jaren vanaf wil: mijn eerste, een jackson. 'Tijd voor fender stratocaster' denk ik vaker.

Die fender performer amp, lijkt me ook wel het meest geschikt...

Is die prijs een beetje ok? 295?

Kim Wilson
14 mei 2007, 15:48
Lijkt me geen gekke prijs, en ik denk zeker geschikt voor wat jij ermee wil gaan doen.

danios
14 mei 2007, 18:05
ik heb contact gehad met de verkoper van de Fender. Versterker schijnt nog helemaal goed te zijn. Hij zelf heeft het in 97 bij feedback gekocht, 2e hands.

Zelf heeft hij nooit naar de buizen omgekeken, dus ik vraag mij wel af of die niet snel aan vervangen toe zjin,......of is dat onterecht?

Het wordt steeds interessanter! Nu nog een manier vinden om dat ding na testen en evt kopen van papendrecht naar utrecht te krijgen,.. zonder auto...:) Dat ding is best zwaar volgens de verkoper, dus dat wordt nog wat.

Kim Wilson
14 mei 2007, 20:27
Als ik het goed heb, zit er maar één klein voorbuisje in. Dus dat zijn de kosten niet. Voor €15 heb je wel een nieuwe, en je kunt hem zelf vervangen.

danios
14 mei 2007, 20:33
bedankt voor de antwoorden, nu ga ik nog even nadenken over het eventuele vervoer.

groeten Daan

Kaboemba
15 mei 2007, 08:25
He Daan,


Mocht je iets meer te besteden hebben, er staat al een tijdje een hughes and kettnet tube 50 te koop. De prijs is al redelijk maar wie weet kan er nog wat af.
Dan heb je een behoorlijk veelzijdige versterker met zeker ook het geluid wat je zoekt en is het nog echte buizen ook.

danios
15 mei 2007, 09:19
bedankt kaboemba!

Ik neem dat je de hughes/kettner 's op marktplaats bedoelt?
Ziet er inderdaad goed uit, ken ze alleen niet zo goed, uitproberen dus!

groet

Kaboemba
15 mei 2007, 12:01
bedankt kaboemba!

Ik neem dat je de hughes/kettner 's op marktplaats bedoelt?
Ziet er inderdaad goed uit, ken ze alleen niet zo goed, uitproberen dus!

groet

Ja die bedoel ik en dan eigenlik die tube 50 in haaksbergen die in schalkghaar is veel te duur.
Voordeel is dat je midi kan schakelen en zelfs eventueel direct kan opnemen of naar de p.a. (tegen de tijd dat dat nodig is) er zit een redbox in.