PDA

View Full Version : Nieuw nrtje; Spacy death met piepjes B)



FrankS
13 mei 2007, 21:27
Hai,

Track 12 van http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=642607 is ons laatste demoversienrtje dat af is :) Nu es een Waves RVerbje over het geheel gegooid, klinkt weer een stukkie beter. Hoogste tijd voor bas en zang tho hehe.

Ben benieuwd wat jullie vinden :)

Frank

[edit]oja hij staat er net niet helemaal op daar op soundclick, weet ook niet hoe dat nou weer kan, maarja. Die laatste riff gaat nog ff zo door tot 8.01 (fade out, komen synths door die niet uitfaden daar, maar overgaan in een volgend nr.)

Reel Big Fish
13 mei 2007, 23:00
Wow crap! Ken je Isle of Man? Is een Nederlandse band.. zou wel in jouw straatje moeten passen!

:rockon:

Emocide
13 mei 2007, 23:17
jah natuurlijk weer heel gaaf net zoals control human delete
vind je samen met marcel coenen toch wel de beste Nederlandse gitarist :rockon:
heel bruut allemaal man !

FrankS
14 mei 2007, 02:34
wow emocide thanks :$ 'k kan echt niet aan marcel tippen tho hehe (en check http://www.myspace.com/joopwolters es dan.. ;))

en real big fish : Jaaa! IoM, 3x heen geweest (incl die geweldige farewell-show in eindhoven), en de cd'tjes draai ik best wel vaak :D Jammer dat ze uit mekaar zijn he..

Emocide
14 mei 2007, 10:51
wow emocide thanks :$ 'k kan echt niet aan marcel tippen tho hehe (en check http://www.myspace.com/joopwolters es dan.. ;))

en real big fish : Jaaa! IoM, 3x heen geweest (incl die geweldige farewell-show in eindhoven), en de cd'tjes draai ik best wel vaak :D Jammer dat ze uit mekaar zijn he..

haha heb nog wel die solo gezien van jou met marcel coenen *A Live Time Journey* erg vet en strak

ik zit trouwens op het moment in jou oude band *enraged*

meul
15 mei 2007, 14:31
He frank,

Heel spannend! ik ben het niet zo eens met de mix. maar het is allemaal apeknots en dat trek ik nogal goed. mis inderdaad die bas het zal hiermee ineens een stuk massiever gaan klinken denk ik. ben heel benieuwd waar dit uiteindelijk terecht zal gaan komen.

groetjes,
Jan

Jeroensnake
15 mei 2007, 18:41
Ik vind het heerlijk klinken! :rockon:
Alleen is het afmixen niet helemaal naar mijn smaak
(2e gitaar mag wel wat harder, en de KICKDRUM voel ik grraag)

FrankS
15 mei 2007, 23:27
Emocide : ah! Ben jij dat! :D Ben benieuwd zeg! Doe de anderen de groet'n ;)

meul en Jeroensnake : thanks lui!! Tsja het blijft een mixje voor onszelf, straks gaat een donderse drummer wel zorgen voor die vette kick in de studio hehe. En idd bas komt ook nog, gitaren en synths gaan ook opnieuw, 2 zangers (euh grunters hehe) etc. Gewoon alles opnieuw + wat nog mist dus eigenlijk, met echte drummer ipv DFH :) Maar we vonden dit mixje voor ons kunnen wat dat betreft wel aardig hehe. Zegt wel wat over onze mixkunsten lol.

Waar het terecht zal komen ben ik ook benieuwd naar ja ;)

Bosch
16 mei 2007, 11:53
Heftig. Ik vind het wel mooi geproduceerd. Een idee dat mij te binnen schoot, was om misschien al eerder met half-time stukken te werken omdat dat de eerste paar minuten maar door blijven gaan met fullspeed power. Verder zou hier een mooie Covenant-stem op passen :) (Het einde was trouwens abrupt).
Trouwens dat nr dat jij een keer met Roy K had gemaakt, was echt te gek, gewoon nog een keer posten :P

FrankS
16 mei 2007, 18:30
Yo! Thanks man! Ja die drums twijfel ik ook nog wel es over.. thanks voor de tip, misschien idd wel een strak plan ja!

En lol, kzal het nrtje nog es posten, speciaal voor jou haha :bier: ;)