PDA

View Full Version : Tot Ziens Allemaal! :-)



Picker
13 mei 2007, 10:31
Beste Gitaarnetters,

Na me ruim drie jaar op dit forum vermaakt te hebben, heb ik besloten om mezelf formeel van dit forum (en enkele andere Gitaarforums) terug te trekken.

Mijn gitaaractiviteiten raken in een stroomversnelling, en ik merk steeds vaker dat de Internetforums teveel van mijn tijd kosten. Het is haast een soort verslaving: je doet het zonder dat je er erg in hebt, en voor je het weet is er weer een hele avond en halve nacht voorbij, die ik achteraf eigenlijk liever aan andere gitaarzaken had willen besteden.

Gewoon wat minder vaak posten lukt me niet. Het is hier veel te leuk! Vandaar deze bombastische aankondiging van mijn vertrek, waarmee ik het mezelf volledig onmogelijk maak binnenkort weer terug te komen.

Ik bedank iedereen voor de leuke, interessante, grappige, flauwe, rare, boeiende, soms suffe, kortom, alle discussies die ik hier gevoerd heb, en wens jullie allemaal veel plezier op dit forum, met name veel succes en voldoening met de gitaarspelerij, en veel gezondheid en geluk daarbuiten!

Aan de moderatoren: ik geloof niet dat ik mijn eigen account kan opheffen, dus als jullie dat willen doen graag! Dat maakte de verleiding weer wat kleiner om hier toch weer eens rond te koekeloeren. Anders een vrijwillige IP-ban, nog beter! Ook jullie reuze bedankt voor het beheer van dit forum.

Het ga jullie allemaal goed!

Picker.

glasbier
13 mei 2007, 11:12
wedden dat je ons gaat missen en weer snel terug bent?

glasbier
13 mei 2007, 11:13
eens verslaafd,altijd verslaafd! :hippie:

piezo
13 mei 2007, 11:18
Jammer, dat we je moeten missen, Eltjo. Maar dat je tegen jezelf in bescherming wilt worden genomen, kan ik me goed voorstellen ........ :)

Het is gewoon tè gezellig op dat stomme rotforum.

Het zou verbóden moeten worden! Net als drank, kroegen, vrouwen, sex .......

Harald
13 mei 2007, 11:21
Doetienou!?

Goed te horen dat het lekker gaat. Eindelijk op tour in Amerika? Voorprogramma nodig? ;)

artnaz
13 mei 2007, 12:14
Dat het veel tijd in beslag neemt heb je groot gelijk! Als ik al die tijd i.p.v. achter het forum te zitten aan het pingelen was, waren er ondertussen enkele forums over mij geopend...:D

Ja, ik overdrijf, but you get the point...:sssh:

hendrix2
13 mei 2007, 13:43
Forums (en zeker dit) zijn inderdaad erg tijdrovend. Ik merk ook dat mijn studie daar onder lijdt.

Veel succes met je verdere muziekcarrière. Ik hoop je ooit nog eens live te mogen aanschouwen. Dus als je ooit naar het belgenlandje komt spelen, kom dan toch maar eens op het forum om het te laten weten!
We zullen je wijze raad missen!
Het ga je goed Picker!

mvg,
kenneth

peter_heijnen
13 mei 2007, 13:53
Anders een vrijwillige IP-ban, nog beter! Ook jullie reuze bedankt voor het beheer van dit forum.
Anders mss toch maar beter gewoon niet posten? Als je echt een vrijwillige ip-ban wil hoor ik het, alhoewel ik er geen voorstander van ben, liever via pm.

Veel succes verder iig (ook met de wetenschap), Peter.

Damius
13 mei 2007, 14:08
Dat het veel tijd in beslag neemt heb je groot gelijk! Als ik al die tijd i.p.v. achter het forum te zitten aan het pingelen was, waren er ondertussen enkele forums over mij geopend...:D

Ja, ik overdrijf, but you get the point...:sssh:

Kapsones! :O

Flipkoos
13 mei 2007, 14:43
Jammer, hiermee vervalt een hele hoop waardevolle deskundigheid. En da's ook wat waard...naast het pingelen.
Het ga je goed! En bedankt voor alle zinvolle inbreng!

Laser
13 mei 2007, 15:42
Yappie, youdewappie,
net nu ik je cd in huis haal vlieg je deruit :-p
wees gerust: ik heb ervan genoten je reacties hier te volgen, en ja forums en internet nemen heel wat tijd in beslag die je anders beter op gitaar had doorgebracht.
Maar niet gezeurd: je blijft spelen, en we horen zeker nog van je.
Break a legg!!!! :cooler:

Tho
13 mei 2007, 15:51
Ja en nu meneer beroemd word is hij zeker in eens te goed voor ons :sneaky:

In ieder geval, die cd is prachtig!

Pais
13 mei 2007, 16:05
Ik kan het me goed voorstellen! Ik besteed soms ook teveel tijd aan het forum, waarna ik achteraf liever die tijd had zitten spelen.

Jammer dat we jouw input op het akoetsiche forum moeten missen! Veel succes met je carriere.

Wouter!
13 mei 2007, 16:08
veel succes dan nog met het verdere gitaar spelen etc.;)

Yamhammer_71
13 mei 2007, 16:38
Veel 'pick'-plezier toegewenst Picker!!

En natuurlijk heb je een juiste beslissing genomen, de beslissing van een echte artiest, want er gaat natuurlijk veel tijd in je carriere zitten :D :cheerup: :dance:

Veel cola light, zelf-masturbatie, supradinetjes en folk-muziek toegewenst!

:satisfie:

GunMetalBlue
13 mei 2007, 16:55
Het mooie is wel Picker, dat je in je voorlaatste post toch wel het woord 'Taylor' vernoemd hebt! :p


Je bent iemand die mijn diepste respect heeft!

ontopic: doei... ( :( )

Tho
13 mei 2007, 18:01
zelf-masturbatie

Hoe in godsnaam kan iemand anders je masturberen? :chicken:

Yamhammer_71
13 mei 2007, 18:15
Hoe in godsnaam kan iemand anders je masturberen? :chicken:

Whaha :D

Ik vond het gewoon beter klinken zo.

Ed deijkers
13 mei 2007, 19:24
Hoi Eltjo,

Jammer dat je coldturkey gaat.
Je hebt de nuance al ingebouwd door "binnenkort" te zeggen, De Mod werkt al mee las ik.

Ik zal binnenkort een graancirkelnet starten al moderator, eens kijken hoe lang je wegblijft:)

Ik zie je de 17e nog wel.

Door je persoonlijk vrijwillig ingestelde ban, wil ik alleen nog maar van je horen door je muziek, je website, je cd's en wellicht persoonlijk als het weer eens zo uitkomt.

Zeer veel succes en ik hoop dat de stroomversnelling een waterval wordt.

Groet,

Ed

PS die cd hou ik nog van je tegoed.

Boom-chick-Franky
13 mei 2007, 20:48
Heeeeeee, was dat nou??

Jammer Picker, ik denk dat ik namens velen hier op dit forum spreek, dat je een geweldige bron van informatie, inspiratie en humor bent geweest! :D

Als je in de toekomst nog meer geweldige cd`s wil promoten, dan mis je hier op gitaarnet toch wel erg veel fans!Maar dan doen wij dat wel voor je!! :dance:

In ieder geval bedankt voor al je wijze woorden, discussies en onderbroekenlol :seriousf: en heel veel succes met de verdere carriëre
Ik zie je binnenkort!

Frank

drap
13 mei 2007, 20:57
Zonde. Ik ken Picker niet zo en post en lees niet bijzonder veel in het akoestische gedeelte, maar ik weet wel dat Picker toch aardig wat know how heeft. Veel succes verder in het privégebeuren in ieder geval Picker.

Jedeel
13 mei 2007, 21:07
Ik ben hier ook nog niet zo lang, maar lang genoeg, Picker, om te weten dat wij een bron van info gaan missen.
Succes met je carriere en ik koop je cd's wel :)

Droffie
13 mei 2007, 21:08
jammer Picker...maar toch, maar 800 posts is niet echt verslaafd te noemen..je bent nog een broekie man.

het gaat je goed, zie je gauw weer, je gaat ons te erg missen ;)

LaurentB
13 mei 2007, 22:07
Zonde!

Maar per CD zullen we vast nog van je horen, veel succes!

Wokkie
13 mei 2007, 23:54
Ben heir ook nog niet zo lang, maar heb met plezier je berichtjes gelezen. Succes in het verdere leven

Yamhammer_71
14 mei 2007, 00:23
Picker, wellicht hadden we een goed duo kunnen zijn!

Je bent een hele goede gitarist, maar qua stijl/smaak liggen we niet ver van elkaar af!!

Rude Perception
14 mei 2007, 01:08
Picker, wellicht hadden we een goed duo kunnen zijn!

Je bent een hele goede gitarist, maar qua stijl/smaak liggen we niet ver van elkaar af!!

met je metalzone:stop:

Yamhammer_71
14 mei 2007, 01:15
met je metalzone:stop:

Dat is op electrisch gebied zo ja. Akoestisch geen metal zone :hippie:

Damage Inc.
14 mei 2007, 04:37
I'm so fast, I play the guitar and type a post at the same time.

Lol, mjaja, maar ik zit dus achter de PC met m'n gitaar, nu te posten met een gitaar op me geplekt :P .
Zo kan het toch ook, dan begint ze ook niet te klagen dat ik niet genoeg aandacht aan d'r besteed...

Dootch
14 mei 2007, 08:03
Vaaret wel ende leevet scone

:hippie:

Don Capo
14 mei 2007, 08:16
Tjee Eltjo,

Ik hoop dat je nog eens over je beslissing na wilt denken alvorens op permanente Ban over te stappen. Je toevoeging aan het forum is van zeer grote waarde en je wordt door velen, zoals je leest, ook zo gezien.

Zoals Peter al aangaf is het geloof ik wel mogelijk maar dat wordt dan via PM geregeld.

Mocht je besluit vast staan dan heel veel succes met het vervolg van je carriere, we zullen je sowieso in de gaten blijven houden!

gijsbreghtgitaar
14 mei 2007, 09:47
Ja, Picker dit is best jammer.
Nu zal Taylor al rap van het forum verdwijnen.
Komt er uiteindelijk toch nog ruimte voor andere gitaren :)

En nu hoeven we gelukkig niet meer kwijlend te zien hoe jij keer op keer nieuwe gitaren post. Wat dat betreft een hele verlossing dat je opstapt.

Nee zonder gekheid. Je bent een lid met heel veel kennis en een voorbeeld voor velen. Het is jou gelukt om verder te komen dan de huiskamer en kleine lokale podiumpjes.
Dat zouden velen van ons willen.

Dus veel succes verder !

peter_heijnen
14 mei 2007, 09:54
Btw, ik realiseer me opeens dat ik een permanente ip-ban voor picker moet gaan boycotten. Met een ban kan picker onmogelijk zijn toekomstige nieuwe juweeltjes hier posten.

Han S
14 mei 2007, 10:04
Nee joh, niet doen, gewoon ff een forumpauze inlassen en je probleem verdwijnt als sneeuw voor de zon. Bovendien kunnen we je niet missen hier.

Blend
14 mei 2007, 15:42
Ja, Picker dit is best jammer.
Nu zal Taylor al rap van het forum verdwijnen.
Komt er uiteindelijk toch nog ruimte voor andere gitaren :)

En nu hoeven we gelukkig niet meer kwijlend te zien hoe jij keer op keer nieuwe gitaren post. Wat dat betreft een hele verlossing dat je opstapt.



Precies! Dan hoef ik me niet meer schuldig te voelen met 'n simpele Seagull S6 van slechts 500 euro :chicken:

shidan
15 mei 2007, 11:33
Beste Gitaarnetters,

Na me ruim drie jaar op dit forum vermaakt te hebben, heb ik besloten om mezelf formeel van dit forum (en enkele andere Gitaarforums) terug te trekken.

Mijn gitaaractiviteiten raken in een stroomversnelling, en ik merk steeds vaker dat de Internetforums teveel van mijn tijd kosten. Het is haast een soort verslaving: je doet het zonder dat je er erg in hebt, en voor je het weet is er weer een hele avond en halve nacht voorbij, die ik achteraf eigenlijk liever aan andere gitaarzaken had willen besteden.

Gewoon wat minder vaak posten lukt me niet. Het is hier veel te leuk! Vandaar deze bombastische aankondiging van mijn vertrek, waarmee ik het mezelf volledig onmogelijk maak binnenkort weer terug te komen.

Ik bedank iedereen voor de leuke, interessante, grappige, flauwe, rare, boeiende, soms suffe, kortom, alle discussies die ik hier gevoerd heb, en wens jullie allemaal veel plezier op dit forum, met name veel succes en voldoening met de gitaarspelerij, en veel gezondheid en geluk daarbuiten!

Aan de moderatoren: ik geloof niet dat ik mijn eigen account kan opheffen, dus als jullie dat willen doen graag! Dat maakte de verleiding weer wat kleiner om hier toch weer eens rond te koekeloeren. Anders een vrijwillige IP-ban, nog beter! Ook jullie reuze bedankt voor het beheer van dit forum.

Het ga jullie allemaal goed!

Picker.

:hippie:
Het gaat je goed Picker. Zeer verstandige beslissing trouwens waar ik me graag bij aansluit.
In mijn korte aanwezigheid in dit forum was mijn eerste vraag en aanname ook zeer duidelijk. Is zo'n forum een 'funkhole' (shelter, toevluchtsoord c.q. ontsnapping weg van de 'heersende' werkelijkheid)?

Het antwoord is zeker ja. Maar het is niet alleen dat.

Toch lijkt het me het voor een ieder verstandiger om zijn energie heel direct in zijn directe omgeving te houden en tevens hier de ontspanning te laten gelden.

Met vriendelijke groet, :hippie:


Hans K

Blend
15 mei 2007, 11:36
:hippie:
Het gaat je goed Picker. Zeer verstandige beslissing trouwens waar ik me graag bij aansluit.
In mijn korte aanwezigheid in dit forum was mijn eerste vraag en aanname ook zeer duidelijk. Is zo'n forum een 'funkhole' (shelter, toevluchtsoord c.q. ontsnapping weg van de 'heersende' werkelijkheid)?

Het antwoord is zeker ja. Maar het is niet alleen dat.

Toch lijkt het me het voor een ieder verstandiger om zijn energie heel direct in zijn directe omgeving te houden en tevens hier de ontspanning te laten gelden.

Met vriendelijke groet, :hippie:


Hans K

Ha Shidan,

Welkom terug!

freekick
15 mei 2007, 11:39
Jammer!
Het zijn de posts van Picker en Gert op dit forum waar ik het meeste van heb opgestoken. Veel waardering voor de wijze waarop.
Maar het succes is je van harte gegund en zeker verdiend.
Moge het U en de Uwe aan niets ontbreken Picker!

Yamhammer_71
15 mei 2007, 12:32
Eindelijk weer warmte en humor in de groep met Shidan!!

Don Capo
15 mei 2007, 12:58
Ik trek er een flesje wijn bij open!

Buzz
15 mei 2007, 13:59
Picker vaarwel!


Shidan, welkom terug!

De één komt, de ander gaat......het forum is net het leven zelf, of....?

















Abyssus Abyssum invocat.

peter_heijnen
15 mei 2007, 14:00
Ik trek er een flesje wijn bij open!
Bier......, en shidan welkom terug.