PDA

View Full Version : Line 6 spider 2 212 /// kopen of niet???



laccio
12 mei 2007, 21:51
Ik had een Line 6 spider 2 212 te koop gezien voor 300 euro.

Ik heb op rating sites gekeken en ze zeiden vooral dat hij een steengoede dist had, dat hij loeihard ging en geschikt was voor optredes. Ze zeiden er ook bij dat de clean niet echt is wat het zou moeten zijn. Ik ben er totaal niet uit, er zit wel een footswitch bij.

Ik kan ook een marshall velvastate 8080 kopen, een gewone marshall van 80watt, 1 box. Veel weet ik niet over die velvastate.


Kunnen jullie me helpen?

dankje, laccio.

dano
12 mei 2007, 22:20
eh ik vind de hele spider serie klinken als een natte krant, totaal geen body, niet fijn in te stellen en ja wat ik zeg een natte krant. Maar het blijft natuurlijk persoonlijk, je kan beter even zelf gaan luisteren of je het wat vindt.

valvestate is wel aardig om te beginnen, 1 buisje geloof ik en de rest transistor? Het was mijn eerste amp (een 8040) en ik heb er best plezier van gehad.

voor beide geldt, ga even luisteren!

dePerik
12 mei 2007, 22:25
Die Spiders zijn imho best heel goed te gebruiken, zeker als je ook een floorboard hebt. Het geluid mist misschien wat doorleefdheid, maar als je een brede keuze aan sounds wil vind ik 'm echt prima voor z'n geld.
Vergeet niet dat een Spider nog niet de helft kost van het gangbare 'kwaliteitsspul' en dat je daar wel heel veel versterker voor terug krijgt inclusief een stel heel behoorlijke effecten. Zéker als je nog niet zo lang speelt en alle kanten op wil/moet kunnen is het best een aanrader.

laccio
12 mei 2007, 22:29
Ik zou de versterker die ik ga kopen toch wille gebruike voor thuis, repitities en mss gigs, die 8080 kan die gigs nog maar net aan heb ik gehoord maar de line 6 kan het erg makkelijk aan


de meningen over de line 6 zijn heel verdeeld... als op op sites kijk zie ik mensen die zegge dat het een heel goede is, geweldige sounds en heel betrouwbaar, anderen zegge dat het enige pluspunt het feit is dat hij aangaat...



Ik ben er echt TOTAAL nog niet uit en de zijn beide tweedehands.

die marshall kan ik kopen voor 200euro en die line 6 verkoper vraagt 300 euro...

a darker shade of grey
13 mei 2007, 09:59
Ikheb een spider II. Nu ben ik ook al een tijdje aant kijken naar een buizenbak, maar telkes als ik hem aanzet en een akkoord aansla, ben ik eigenlijk heel tevreden met mn sound. Het is best moeilijk om er JOUW toon uit te krijgen, maar als het je lukt, garandeer ik je 100% tevredenheid!

Wizz
13 mei 2007, 10:57
de meningen over de line 6 zijn heel verdeeld... als op op sites kijk zie ik mensen die zegge dat het een heel goede is, geweldige sounds en heel betrouwbaar, anderen zegge dat het enige pluspunt het feit is dat hij aangaat....

Misschien eens wat minder op sites kijken en gewoon je oren gebruiken ?

Wizz

laccio
13 mei 2007, 11:30
ja ik zou hem wel willen uittesten maar men pa wilt me niet zover rijden om gewoon eens uit te testen...

Wizz
13 mei 2007, 11:45
Okee... Nu even een serieus advies dan : Ik vind de Line 6 de betere keuze, omdat de Marshall wel erg oud is : Je kunt erop wachten dat de knopjes zo vreselijk gaan kraken dat 'ie naar de reparateur moet, en maak dan je borst maar nat : Voor het doorspuiten en nakijken en testen mag je minstens 100 Euro neerleggen. Van de veel nieuwere Line 6 mag je verwachten dat ´ie minder versleten is maar... ik vind 300 Euro niet goedkoop. Zijn betere opvolger, de Spider III, kost nieuw-met een jaar garantie- nog geen vijfhonderd Euro. De waarde van een tweedehands Spider III ligt dus volgens mij al onder de driehonderd, voor de II zou je mi niet meer dan tweehonderd moeten betalen. Be sure dat het inderdaad de II is. De I heeft een rood chassis, de II een grijze, de III is grijs met een display.
Succes !

Groetjes,
Wizz

LCH
13 mei 2007, 13:17
ja ik zou hem wel willen uittesten maar men pa wilt me niet zover rijden om gewoon eens uit te testen...
Is de bus geen optie? Geloof me, je kunt echt geen versterker kopen op basis van plaatjes en van wat men op internet zegt. Misschien vind je zo'n Spider wel helemaal ruk en misschien vind je het 't einde.

In ieder geval: tegenwoordig heb je veel beter spul dan een Valvestate. Zo'n Spider II is aardig, maar het meestgenoemde alternatief (waar volgens mij ook een geluid uitkomt dat beter is dan de Valvestate/Spider) is de Vox AD50 VT (369,-) en voor iets minder heb je de AD30.

300 voor een Spider II lijkt me te veel, dat zou ik niet doen. Bedenk je wel dat je geen 'versterker voor het leven' koopt, daarom zou ik me niet al te druk maken om dat bandwerk.

laccio
13 mei 2007, 13:26
ben 14, mag geen bus nemen voor zo ver:s :( maar ik heb zojuist 200euro via kapaza geboden op die spider, ik zal kijken of hij het aanneemt.

En zoveel geld mag ik niet uitgeven, de gitaar alleen al kost bijna 400euro en ik heb niet zo heel veel geld en ik moet nog 2 jaar wachten voor ik vakantie werk ga doen... verjaardag is op 7 maart dus daar kan ik ook geen geld meer voor vragen :/

LCH
13 mei 2007, 13:29
Voor 200 euro kun je zo'n Spidertje altijd doen, maar voor 239 heb je een nieuwe Vox AD30 VT. Zo'n AD30 staat algemeen hoger aangeschreven dan een Spider.

laccio
13 mei 2007, 14:11
ik zo niet weten waar ze die vox kopen

maar welke versterker is beter? marshall of spider???

Jan-Willem
13 mei 2007, 14:14
En dan heb je altijd nog de Roland Cubes, deze rakkers schijnen dus ook erg goed te zijn en hun prijzen liggen tussen de 89 euro tot 369 euro voor een nieuwe.

Maar er is nog veel meer in de prijsklasse van 300 euro zoals Orange, Marshall, Hugh&knettner, Hiwatt en weet ik allemaal niet wat.

Ik weet niet precies waar je woont maar ik kan je aanraden om gewoon eens naar grote gitaarwinkel te gaan en daar het een en ander uit te testen. Ik denk dat je daar gegarandeerd wat aan hebt.

Wat voor soort muziek wil je er mee gaan spelen? Want 150 Watt is best veel.

En kun je geen folderwijk nemen? Dat heb ik ook gedaan toen ik zo oud was als jij, op mijn 16de ben ik toen vervolgens bij de post gaan werken.

laccio
13 mei 2007, 14:16
en van genre, ik ga vooral metal spele zoals de liedjes van metallica en symphonic metal zoals lacuna coil of delain en van die groepen

laccio
13 mei 2007, 14:18
ik ben in opsteyn geweest ( de gitaarwinkel in mijn stad) daar ga ik ook men gitaar kope maar geen van die versterkers is daar ingeplugd.

We hebben ook jacky claes maar die flippen uit als je daar iets aanraakt:p:p

laccio
13 mei 2007, 14:23
En dan heb je altijd nog de Roland Cubes, deze rakkers schijnen dus ook erg goed te zijn en hun prijzen liggen tussen de 89 euro tot 369 euro voor een nieuwe.

Maar er is nog veel meer in de prijsklasse van 300 euro zoals Orange, Marshall, Hugh&knettner, Hiwatt en weet ik allemaal niet wat.

Ik weet niet precies waar je woont maar ik kan je aanraden om gewoon eens naar grote gitaarwinkel te gaan en daar het een en ander uit te testen. Ik denk dat je daar gegarandeerd wat aan hebt.

Wat voor soort muziek wil je er mee gaan spelen? Want 150 Watt is best veel.

En kun je geen folderwijk nemen? Dat heb ik ook gedaan toen ik zo oud was als jij, op mijn 16de ben ik toen vervolgens bij de post gaan werken.



hier zijn in belgie werken we niet met folderwijken... dat word gewoon door de postbode in de brievenbussen gestopt...

Jan-Willem
13 mei 2007, 14:45
Hoe ver zijn gitaar winkels zoals Piens en Keymusic? Dat zijn behoorlijk grote winkels en die zullen wel het een en ander hebben.

Ik denk dat je bij die gitaarwinkels bij jou in de stad gewoon moet gaan vragen of je een versterker mag testen, mijn ervaring is dat winkeliers dan veel hulpvaardiger zijn. Vertel ook waar je naar opzoek bent, de meeste medewerkers in een gitaarwinkel weten wel wat voor soort versterker ze hebben staan.

laccio
13 mei 2007, 14:50
ik heb er geen idee van waar die winkels liggen... mijn vader heeft ook liever een tweedehands want hij vind de nieuwe veel te duur... ik vind het ook best erg duur maar voorlopig kan ik nog wel met tweedehands om voor dat ik duur ennieuw materiaal ga kopen

jasper159
13 mei 2007, 14:57
Ik weet niet wat het is bij een Spider 2 212, maar bij mijn spider 2 15watt heb ik die ongelofelijk kutte presets.
Als je van distortion naar clean gaat, moet je weer de delay afzetten en elk knopje terugzetten zoals je het wou.

laccio
13 mei 2007, 15:01
is het zo moeilijk om van dist naar clean te gaan? en met het pedaal?

DAt zou behoorlijk kl*te zijn tijdens een concert:s

jasper159
13 mei 2007, 15:21
is het zo moeilijk om van dist naar clean te gaan? en met het pedaal?

DAt zou behoorlijk kl*te zijn tijdens een concert:s

Met pedaal weet ik niet, bij een 15wattje was een geen pedaal bij :)

laccio
13 mei 2007, 15:23
oh okay, bij die 150watt zit er wel een pedaaltje inbegrepen:)

RRRobin
13 mei 2007, 17:28
Ik weet niet wat het is bij een Spider 2 212, maar bij mijn spider 2 15watt heb ik die ongelofelijk kutte presets.
Als je van distortion naar clean gaat, moet je weer de delay afzetten en elk knopje terugzetten zoals je het wou.

maar je kan toch ook zelf presets maken en die opslaan? dan sla je meteen dat gezeur over.

laccio
13 mei 2007, 17:30
maar je kan toch ook zelf presets maken en die opslaan? dan sla je meteen dat gezeur over.



das waar maar ik weet nogaltijd niet welke ik zou kopen...






dus jullie denken de line 6?

guitartub
13 mei 2007, 18:35
Wij denken de Vox AD, die is voor metal beter dan de spider, en anderssss, toch maar Marshall!!!

laccio
13 mei 2007, 18:47
Wij denken de Vox AD, die is voor metal beter dan de spider, en anderssss, toch maar Marshall!!!



ik zou niet weten waar die vox is maar die marshall, die is toch te zwak voor concerts?

TMKXL
13 mei 2007, 19:05
Ik zou voor de Flextone serie gaan. De Flextone III klinkt zoveel beter dan de Spider serie, die is ruk IMO. De Flextones zijn erg goede amps, veel vollere en levendigere sound.

laccio
13 mei 2007, 19:29
en waar kan ik zo een flextone halen? hmm ik denk dat ik voor de marshall ga gaan dan... bij marshall heb je bena altijd een goed geluid

guitartub
13 mei 2007, 20:25
Flextone is veel duurder dan die Spider.
Maar ben je al wezen luisteren? Ik krijg nog steeds de indruk dat je VOLLEDIG afgaat op wat de forummers hier zeggen en dat is niet de manier om aan een goede amp te geraken. Als ik een versterker met precies dezelfde settings en met dezelfde gitaar bespeeld aan 10 mensen laat horen dan krijg ik als het even tegenzit 10 verschillende beoordelingen. Daar schiet je dus weinig mee op. Er zijn je hier een aantal opties aangereikt maar daar zul je wat mee moeten doen om tot een goede keuze te komen. Beginnen je gigs morgen? Dan kan ik me voorstellen dat je een beetje haast hebt. Zoniet neem je tijd en kijk eerst goed in de rondte voordat je in een overhaaste beslissing de verkeerde keuze doet.
Succes!!

TMKXL
13 mei 2007, 21:18
Flextone III is maar 480 euro, zal niet veel duurder zijn dan een Spider II 212 toch?

Hardguitar
14 mei 2007, 10:57
Ik heb de Spider 3 150 Watt zelf gehoord en uitgeprobeerd en vond deze erg goed klinken, 2 andere gitaristen hier in de buurt hebben de spider 2 150? watt en ik vind hun geluid ook altijd gewoon goed.

Ik was eerst bij die andere 2 drummer in de band( :satisfie: ) en heb 2 optredens gedaan en voor kleine optredens in cafètjes is het ook een goede amp.

BTW: die Spider 3 is wel weer een nieuwe serie, en hiervan kost de 150 Watt versie €500,- de 120 Watt rond de €440,- en de 75 Watt rond de €330,- en dan heb je nog een van 30 en 15 watt denk ik maar daar heb ik niet naar gekeken.

Heb nu zelf een 10 Watt amp(je) van een Ibanez starterpack maar daar kan ik niet veel goeds over vertellen :mad:

LCH
14 mei 2007, 14:55
ik zou niet weten waar die vox is maar die marshall, die is toch te zwak voor concerts?
Een beetje eigen initiatief kan geen kwaad: even op Google zoeken waar ze bij jou in de buurt zo'n Vox AD30 hebben staan en het is klaar.

Laccio, zoals guitartub ook al zei, dit is dus écht niet de manier om een versterker te kopen. Koop anders een buskaartje en ga een dag naar een grote muziekzaak ergens in België. Je moet zo'n ding gewoon voor je hebben staan en je moet gewoon aan alle knoppen hebben gedraaid. Een versterker bestellen kan via internet wel.

Te zwak voor optredens? Vooropgesteld: waar jij naar zit te zoeken wil je het podium niet mee op. Als je wel met een ouwe Valvestate of een afgeragde Spider het podium op gaat wil je na twee optredens toch liever iets anders. Mijn advies: koop gewoon een Vox DA5 (goedkoop en klein!!) als oefenversterkertje (en niet zeuren over wattage enz., die dingen zijn hartstikke goed) en als je aan optredens toe bent, koop dan een versterker die daar geschikt voor is.

Succes!

laccio
14 mei 2007, 19:16
480 euro is al een heel stukje duurder dan die spider hoor

en ik zou wel ewillen testen maar men vader zou me moete rondrijden en dat wil hij niet, ik ben 14 en mag de bus niet nemen als het zover is :s :s wij hebben niet zo een grote muziekwinkels in de buurt...


en ik zie ook geen winkels op google die een vox te koop hebbe die hier dicht bij liggen... maar ik denk dat ik voor de marshall ga gaan, bij marshall is de kans op teleurstelling erg klein dus...

jasper159
14 mei 2007, 19:17
maar je kan toch ook zelf presets maken en die opslaan? dan sla je meteen dat gezeur over.


Nee hoor, denk niet dat dat kan, zou ook niet weten hoe.

laccio
14 mei 2007, 19:24
Nee hoor, denk niet dat dat kan, zou ook niet weten hoe.


de spider had een ingebouwde computertje had ik gelezen maar het is echt niet groot, je kan er 4 bestanden op opslaan dus extreem veel heb je er niet aan

LCH
14 mei 2007, 19:51
480 euro is al een heel stukje duurder dan die spider hoor

en ik zou wel ewillen testen maar men vader zou me moete rondrijden en dat wil hij niet, ik ben 14 en mag de bus niet nemen als het zover is :s :s wij hebben niet zo een grote muziekwinkels in de buurt...
480 euro? Hoe kom je daar bij? Zo'n DA5-gevalletje is max. 150 euro en een AD30 een dikke 200. Allebei nieuw, welteverstaan. ;)

laccio
14 mei 2007, 19:52
480 euro? Hoe kom je daar bij? Zo'n DA5-gevalletje is max. 150 euro en een AD30 een dikke 200. Allebei nieuw, welteverstaan. ;)


het was bedoeld naar die flextone |||:p:p

jasper159
14 mei 2007, 20:09
de spider had een ingebouwde computertje had ik gelezen maar het is echt niet groot, je kan er 4 bestanden op opslaan dus extreem veel heb je er niet aan

Hmm, nee kheb nog eens goed gekeken, en ik denk echt niet dat het kan hoor.

Oh, maar kzie het al, een Spider 2 -212 is zo een waar er een knop is met de keuzes van kanalen + 4 presets die je zelf kiest. deze versie (http://www.zikinf.com/_gfx/matos/dyn/large/2aad8d3bf1efaec8e9b5d061956cc2d9.jpg)

Ik heb namelijk deze versie (http://funkygratte.canalblog.com/images/462463.jpg) (op de foto is het wel de 30watt versie)

Misverstandje :)

laccio
14 mei 2007, 20:16
Hmm, nee kheb nog eens goed gekeken, en ik denk echt niet dat het kan hoor.

Oh, maar kzie het al, een Spider 2 -212 is zo een waar er een knop is met de keuzes van kanalen + 4 presets die je zelf kiest. deze versie (http://www.zikinf.com/_gfx/matos/dyn/large/2aad8d3bf1efaec8e9b5d061956cc2d9.jpg)

Ik heb namelijk deze versie (http://funkygratte.canalblog.com/images/462463.jpg) (op de foto is het wel de 30watt versie)

Misverstandje :)


die eerste is idd niet de line 6 spider || 212:p

guitardude
14 mei 2007, 23:26
Hmm, nee kheb nog eens goed gekeken, en ik denk echt niet dat het kan hoor.

Oh, maar kzie het al, een Spider 2 -212 is zo een waar er een knop is met de keuzes van kanalen + 4 presets die je zelf kiest. deze versie (http://www.zikinf.com/_gfx/matos/dyn/large/2aad8d3bf1efaec8e9b5d061956cc2d9.jpg)

Ik heb namelijk deze versie (http://funkygratte.canalblog.com/images/462463.jpg) (op de foto is het wel de 30watt versie)

Misverstandje :)
Dan kan het waarschijnlijk nog. Ik heb zelf ook de spider 212 gehad. En door
het kanaal knopje ingedrukt te houden kon je volgens mij opslaan!
Dit geld uiteraard ook voor de andere versies, immers wat heb je aan die controls als je ze niet kan opslaan..

Neals
14 mei 2007, 23:34
Ik heb zelf beide gehad, en de Valvestate is een versterker waar je lang plezier van gaat hebben. Zit zelf ook met de situatie dat ik geen ruimte heb om een buizenbak te hebben dus overweeg serieus de nieuwere AVT2000.

TMKXL
15 mei 2007, 09:02
Nee hoor, denk niet dat dat kan, zou ook niet weten hoe.

WTF, dat is toch de reden dat je Line6 koopt? Veelzijdigheid (teminste als je een footcontroller hebt). Zie je de knopjes A, B, C en D staan boven de amp controls? Als je een geluid hebt gemaakt wat je mooi vindt, moet je bijvoorbeeld A ingedrukt houden totdat het lichtje knippert (dacht ik) en dan is dat geluid opgslagen onder A. En kan je dat geluid zo oproepen. Zelfde kun je doen met B, C en D en dan heb je zo je eigen 4 geluiden tot je beschikking. Stond toch wel in de manual?

M Kactus
15 mei 2007, 12:23
480 euro is al een heel stukje duurder dan die spider hoor

en ik zou wel ewillen testen maar men vader zou me moete rondrijden en dat wil hij niet, ik ben 14 en mag de bus niet nemen als het zover is :s :s wij hebben niet zo een grote muziekwinkels in de buurt...


en ik zie ook geen winkels op google die een vox te koop hebbe die hier dicht bij liggen... maar ik denk dat ik voor de marshall ga gaan, bij marshall is de kans op teleurstelling erg klein dus...

Bij Marshall is de kans op teleurstelling even klein als bij welk ander merk dan ook, als je niet eerst gaat testen. Het zijn allemaal andere geluiden, leg je daar maar bij neer. Het gaat erom het geluid te vinden dat *jij* het leukste vindt. En dat kan je alleen maar door gaan te testen.

Je zegt dat er geen grote gitaarwinkels bij je in de buurt zijn, maar ik hoor je zeggen dat Jacky Claes in de buurt is. Daar mag je best aan alle spullen zitten, hoor. Misschien niet in de zaak in Hasselt, maar zeker wel in Genk (een betere gitaarwinkel ken ik niet). Als Hasselt in de buurt is, is Genk dat ook. Tien minuten wil je pa toch wel rijden ? En als Hasselt in de buurt is, dan is J'nR ook een erg goede mogelijkheid. Heel tof team daar, dat je zo zal helpen.
Bij gelijk welke zaak kan je even op voorhand bellen om te vragen of ze een bepaald model hebben, zodat je niet voor niks rijdt, en als ze het niet hebben kunnen ze het vaak nog laten overkomen (zonder aankoopverplichting).

Dus neem nou even de raad aan van iedereen en ga niet zomaar iets kopen. Ga even langs.

laccio
15 mei 2007, 17:31
Bij Marshall is de kans op teleurstelling even klein als bij welk ander merk dan ook, als je niet eerst gaat testen. Het zijn allemaal andere geluiden, leg je daar maar bij neer. Het gaat erom het geluid te vinden dat *jij* het leukste vindt. En dat kan je alleen maar door gaan te testen.

Je zegt dat er geen grote gitaarwinkels bij je in de buurt zijn, maar ik hoor je zeggen dat Jacky Claes in de buurt is. Daar mag je best aan alle spullen zitten, hoor. Misschien niet in de zaak in Hasselt, maar zeker wel in Genk (een betere gitaarwinkel ken ik niet). Als Hasselt in de buurt is, is Genk dat ook. Tien minuten wil je pa toch wel rijden ? En als Hasselt in de buurt is, dan is J'nR ook een erg goede mogelijkheid. Heel tof team daar, dat je zo zal helpen.
Bij gelijk welke zaak kan je even op voorhand bellen om te vragen of ze een bepaald model hebben, zodat je niet voor niks rijdt, en als ze het niet hebben kunnen ze het vaak nog laten overkomen (zonder aankoopverplichting)...



in opsteyn moge we gerust aan gitaren zitte maar de jacky claes van genk, daar stonden overal bordjes "niet aanraken" op de laatste keer da ik daar was :/ ik woon ook in genk... en een vriendin van me had daar eens op een piano gespeeld en toen werden ze de zaak uitgestuurd...
Dus neem nou even de raad aan van iedereen en ga niet zomaar iets kopen. Ga even langs


de laatste keer da ik in jacky claes genk was stonden overal bordjes met "niet aanraken" op :s :/

M Kactus
15 mei 2007, 19:16
in opsteyn moge we gerust aan gitaren zitte maar de jacky claes van genk, daar stonden overal bordjes "niet aanraken" op de laatste keer da ik daar was :/ ik woon ook in genk... en een vriendin van me had daar eens op een piano gespeeld en toen werden ze de zaak uitgestuurd...

Ten eerste zijn dat heel vriendelijke mensen die ik allemaal persoonlijk ken. Je kan me niet op de mouw spelden dat je vriendin "gewoon" op de piano speelde en dan uit de winkel werd gestuurd. Was ze ernstig op zoek naar een piano ? Of rammelde ze zomaar wat op de knoppen ?

Er staan bordjes op de versterkers, maar dat is dat niet iedere dommekloot aan de knoppen zou sleuren. Ga naar de toonbank, vraag naar Tuur (als je de gitaarspecialist wilt, de anderen kennen er ook méér dan genoeg van), en zeg dat je geïnteresseerd bent in gitaarversterkers van rond de 300€. Hij zal je echt waar met alle plezier een paar versterkers laten horen, zijn mening geven over welke goed/slecht zijn, en jou ook eens laten spelen (al sla je maar wat akkoorden aan, het is toch leuk als je hem wil kopen). En dat allemaal in een geluiddicht kamertje boven. Dat diént om dingen uit te proberen.

Zo zitten gitaarwinkels in elkaar, omdat anders de apparatuur gemold wordt door "bezoekers" die gewoon wat vrij hebben van school en voor de leut naar de muziekwinkel gaan.

jasper159
15 mei 2007, 20:37
WTF, dat is toch de reden dat je Line6 koopt? Veelzijdigheid (teminste als je een footcontroller hebt). Zie je de knopjes A, B, C en D staan boven de amp controls? Als je een geluid hebt gemaakt wat je mooi vindt, moet je bijvoorbeeld A ingedrukt houden totdat het lichtje knippert (dacht ik) en dan is dat geluid opgslagen onder A. En kan je dat geluid zo oproepen. Zelfde kun je doen met B, C en D en dan heb je zo je eigen 4 geluiden tot je beschikking. Stond toch wel in de manual?


Er was geen manual bij, en ik heb geen A B C en D
Als je mijn vorige bericht had gelezen, had je wel gezien dat ik NIET de Spider 2-212 heb, maar gewoon de Spider 2 15 watt, en die heeft die knopjes niet.
Het is nog altijd mijn eerste amp, die ik kocht toen ik enkele dagen speelde, moest ik er nu een kopen, dan zou ik wel de andere versie kopen

Oh en @ Guitardude: heb het geprobeerd, en het lukte :)
Dank!!