PDA

View Full Version : Hoe vind ik winkels met deze gitaren?



Spitfire
12 mei 2007, 22:07
Ik ben voor de lol een beetje aan het rond kijken voor een nieuwe gitaar (niet dat ik er daadwerkelijk een ga kopen), maar mijn oog viel op een Fender Telecaster Custom 72' Deluxe (die met 2 humbuckers). Nou weet ik geen winkel waar ik deze eens kan bekijken, hoe vind ik winkels? Ook viel mijn oog op een Blade Delta T-12 (soortgelijke gitaar), weet iemand waar ik deze kan bezichtigen of hoe ik daar achter kom?
Eigenlijk is mijn hoofdvraag dus, hoe vind ik winkels waar gitaren die ik zoek worden verkocht? Op goed geluk winkels afgaan lijkt me een beetje onnozel.

Verder ben ik nog meer opzoek naar soortgelijke modellen. Telecaster-achtige modellen dus met een alternatieve setup (MusicMan Axis en Peavey Generation Custom EXP kan dus ook bijvoorbeeld)

dano
12 mei 2007, 23:18
dit misschien iets?

http://www.gitaarnet.nl/gitaar/verlanglijst.php3

zeppo
13 mei 2007, 12:58
Spitfire, je hebt PM!

IceWar
8 augustus 2008, 23:18
Ik zit met hetzelfde probleem...

Ik zou graag een paar Blade gitaren willen uittesten, maar ik vind ze gewoon niet (vooral de Blade Texas Standard wil ik uittesten en mogelijk kopen).

Ik woon in België (Antwerpen), maar redelijk dicht bij Breda (Nederland) en zit op kot in Gent (België) iemand die een adres weet?

RolandT
9 augustus 2008, 08:10
Stuur eens een email naar de Blade distributor voor de Benelux:

Wils Muziekimport (www.wils.nl)
gewenten 14
4704 NJ Roosendaal
Tel: +31 165 57 1414
blade@wils.nl

Hier is trouwens de prijslijst (http://www.wils.nl/prijslijsten/Blade_2008.pdf) (staat op hun website)

guitartub
9 augustus 2008, 20:09
Max Guitar in Den Haag heeft wat Blades op voorraad waaronder de hier genoemde Delta en de Texas dacht ik ook.

Maarten66
9 augustus 2008, 21:56
Ik ben voor de lol een beetje aan het rond kijken voor een nieuwe gitaar (niet dat ik er daadwerkelijk een ga kopen), maar mijn oog viel op een Fender Telecaster Custom 72' Deluxe (die met 2 humbuckers). Nou weet ik geen winkel waar ik deze eens kan bekijken, hoe vind ik winkels? Ook viel mijn oog op een Blade Delta T-12 (soortgelijke gitaar), weet iemand waar ik deze kan bezichtigen of hoe ik daar achter kom?
Eigenlijk is mijn hoofdvraag dus, hoe vind ik winkels waar gitaren die ik zoek worden verkocht? Op goed geluk winkels afgaan lijkt me een beetje onnozel.

Verder ben ik nog meer opzoek naar soortgelijke modellen. Telecaster-achtige modellen dus met een alternatieve setup (MusicMan Axis en Peavey Generation Custom EXP kan dus ook bijvoorbeeld)

Zeker die Tele Custom 72' deluxe doen. Wat een vette bak is dat zeg. Die MOET ik ook, iig de volgende gitaar die ik koop.