PDA

View Full Version : Gitaar versturen naar de VS



cronos
12 mei 2007, 21:51
Ik wil een gitaar naar de VS versturen. Ik heb dat al eens eerder gedaan via het postkantoor. Zijn er echter betere/snellere/veiligere en niet te dure manieren om dat via andere dienstverleners te doen? Gaarne wat informatie...

Damage Inc.
12 mei 2007, 22:19
Ik wil een gitaar naar de VS versturen. Ik heb dat al eens eerder gedaan via het postkantoor. Zijn er echter betere/snellere/veiligere en niet te dure manieren om dat via andere dienstverleners te doen? Gaarne wat informatie...

Zou er niet zo'n bedrijf zijn zoals UPS ofzo, maar dan in Nederlands als dat alleen in de VS is.
Want ik koop vaker gitaren UIT de VS dan, en dat is meestal via zo'n speciaal bedrijf.
Dus ja, erheen weet ik niet zo, maar ik kan er bijna op komen, echt irritant!

Maar de verzendkosten zijn dus ook voor mij, en dat valt meestal ook wel mee.
Het ligt natuurlijk meestal aan het gewicht enzo, het kost je meestal wel meer als je een of ander speciale geld-transfer gebruikt zoals Western Union of iets dergelijks...

Yamhammer_71
12 mei 2007, 23:34
Ik wil een gitaar naar de VS versturen. Ik heb dat al eens eerder gedaan via het postkantoor. Zijn er echter betere/snellere/veiligere en niet te dure manieren om dat via andere dienstverleners te doen? Gaarne wat informatie...

Tsja, bestonden er maar gitaar-bezorgers...zie het al helemaal voor me :)

Allemaal chineesjes op brommertjes met een gitaar achterop reizend door weer en wind door de gehele wereld. Onderweg genietend van babi pangpang en bami, de slierten en vleesresten opslurkend, genietend van het zonnetje, de rode stoplichten in het verkeer constant negeren en toeren maken. S'avonds ergens een hotelletje huren om bij te komen, waarbij het woord 'komen' soms nogal TE letterlijk wordt genomen door de chineesjes...jaja, ze kunnen er wat van, voornamelijk Meneer Kim Lee Fetish. De volgende dag weer glimlachend op het brommertje, vrolijk vol gas op zoek naar het bezorgadres en het ranzige nachtleven.

The_Darkness
13 mei 2007, 00:02
je hebt toch DHL