PDA

View Full Version : potmeter gezocht!!



sickpunk
12 mei 2007, 20:40
ik wete het... er zijn al 100 topics over potmeters... maar ik weet precies wat ik nodig heb, maar heb geen idee waar ik het kan vinden!!

van mijn fender bass is de midknop een beetje kapot, de center detent is eruit, opzich niet erg, want hij werkt wel gewoon maar ik wil hem weer normaal werkend!

oftewel, weet iemand waar ik een 100K potmeter MET center detent kan vinden?
alvast bedankt!

B_2_the_a
12 mei 2007, 21:08
ga zoeken op dingen zoals banzai, newtone, etc...

sickpunk
12 mei 2007, 21:18
newtone heb ik al gehad... tone factory, een gozer op internet die onderdelen verkoop en denk dat een potmeter bij banzai erg duur word...

sickpunk
12 mei 2007, 21:23
banzai hbe ik nu ook maar door gezocht... maar ook daar is hij onvindbaar!

Chris Winsemius
13 mei 2007, 13:28
't Schijnt erg lastig te zijn maar probeer via 'n winkel het originele Fender onderdeel te bestellen, zal wel niet goedkoop zijn maar dan heb je wel 'n preciese vervanger.

sickpunk
13 mei 2007, 14:42
jup en duur is het inderdaad... ik weet dat de lokale muziek winkel hier niet 1 onderdeel wilt bestellen, want dat word te duur... dus dan word hij pas besteld als OF zij er dingen van moeten hebben OF als meerdere klanten wat moeten hebben... oftewel, dat kan echt nog maanden duren... en dan is het nog maar de vraag of zij het wel kunnen leveren...

en thomann is fender dealer, die website heb ik ookal gehad... ze hebben alles van fender, behalve die potmeter, zelfde als met banzai....

dus ik ga nu nog ff zoeken, maar denk dat het lastig word allemaal weer...

[edit] zelfs allparts heeft ze niet staan...

B_2_the_a
13 mei 2007, 23:48
mail fender zelf?