PDA

View Full Version : Laney RBH800 + RBC115 versterker



Lou Canoe
12 mei 2007, 19:07
Hallo allemaal

Ik ben op zoek naar een degelijke versterker voor mijn basgitaar. Ik ben bij de plaatselijke muziekwinkel langs geweest en de verkoper bood me een Laney RBH800 + RBC115 versterker aan voor 500€. Hij beweert dat het een uitstekend aanbod is en dat hij oorspronkelijk veel meer vroeg voor die versterker, maar omdat het einde reeks is kan ik deze dus krijgen voor 500€. Ikzelf vind dit persoonlijk een aantrekkelijk aanbod, maar ik heb niet zo veel kennis van basversterkers. Zouden jullie ingaan op dit aanbod?

Hier zien jullie een afbeelding, let wel het is zonder de middelste versterker.

http://users.pandora.be/heldre/laney.jpg

groetjes
Lou

Valentijn
13 mei 2007, 11:44
Ik ben geen fan van Laney, je moet er mee overweg kunnen. maar 500 euro is niet veel...

Maar ik moet zeggen dat t alweer even geleden is dat ik voor versterkers gekeken heb, dus weet niet precies wat wat nou precies kost. Kijk een beetje rond wat je zoal voor 500 euro kan krijgen zou ik zeggen. En bepaald dan zelf of je deze wil hebben.

sickpunk
13 mei 2007, 15:07
ik speel op deze in de oefenruimte bij ons geloof ik...(in elk geval een laney en hij lijtk er mega op) maar dan met een 4x10, en ik moet eerklijk zeggen dat ik liever m'n eigen hartke daar heb staan... qua klank vind ik het niet echt veel...