PDA

View Full Version : Shadows Fall



schaap
10 januari 2003, 21:39
Wie onder ons heeft ooit iets van deze band gehoord ? Ze hebben bestwel goede nummers, als je ze niet kent zoek dan naar het nummer
Shadows Fall - Thoughts without words.
Ik vind dit een van hun beste nummers
Je kan het nummer ook op de site downloaden

Ben erg benieuwd wat andere mensen van deze band vinden.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: schaap op 2003-01-10 21:40 ]</font>

Anders Destium
10 januari 2003, 22:54
Wat voor stijl is het (en nóg belangrijker :wink: ):
Heppie een link, ik ben net als de gemiddelde forumbezoeker te lui om te googlen (maar niet om iets nieuws te proberen :smile: )

schaap
11 januari 2003, 16:02
tja, maar iedereen heeft wel kazaa of iets anders en dan vindt je het toch zo, en anders ga je naar http://www.shadowsfall.com en dan zie je gelijk zo'n banner waarop je kan klikken en dan download je gelijk thoughts without words. (En ik weet eigenlijk niet echt hoe je een link moet plaatsen :razz:)

Eternal Despair
11 januari 2003, 19:56
ehhm geen zin om te downen. maar wat is het voor een band (qua muziek... metal ofzo) ?

Ditmar
12 januari 2003, 14:44
Kheb ze wel een keertje gezien, was best wel vet. Het is een beetje een kruising tussen moderne amerikaanse metal (dat wil dus niet gelijk zeggen nu-metal) en de New Wave Of Swedish Heavy Metal, zeg maar wat In Flames doet, maar dan weer helemaal anders.

Eternal Despair
12 januari 2003, 15:48
Oow ok hhmm dan misschien toch maar eens downloaden. Zoals je het omschrijft lijkt me het wel wat.

FNaRK
14 januari 2003, 23:16
hmmm
zit nu "Of one Blood" te luisteren,
heeft toch wel erg veel weg van In Flames. Niet slecht, eigenlijk wel lekker op de late avond

WOEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
*roadkill beweegt ritmisch zijn ouwe knar op de maat van de muziek*