PDA

View Full Version : wie o wie kan mij verder helpen?



glasbier
12 mei 2007, 17:30
-ten eerste weet ik niet of dit in de juiste topic staat.....
-ten tweede heb ik voor het mogelijke antwoord hier alles afgezocht en niet het antwoord kunnen vinden....!

-hier komt het probleem:FEEDBACK,oftewel ongewenst rondzingen, fluiten!
vorige week op de repetitie-avond was er nog niets aan de hand maar afgelopen donderdag kreeg ik een ontzettende fluittoon uit mijn amp(hotrod deluxe).
ik heb de pre-ampbuisjes verwisselt(zaten er nog maar 4 weken in)maar nog is het probleem aanwezig!
ik speel met de volume op 4,treble op 5,bass op 5,mid op 6.
Mijn pedaaltjes zijn:
-RAT(volume en drive op 5,filter op 6)
-Metalzone(volume op 5,gain op 5,bass en treble op 5,mid op 4 en midfreq. op6).
zoals je ziet zijn dit geen extreme instellingen.

-gitaar is een nieuwe PRS SE Custom,daar kan het volgens mij niet aan liggen omdat hij die week daarvoor ook geen feedback veroorzaakte.
Ik sta ±3,50 meter van mijn amp af.

Wie kan mij verder helpen?

glasbier
13 mei 2007, 10:58
nog niet veel reakties....
niemand?

Eko
13 mei 2007, 12:07
De Fenders staan niet echt bekend als probleembakken. Een voorversterkerbuis gaat langer mee dan maanden. Veelal maakt het uit of je richting je versterker staat of met je rug er naar toe. Trouwens een Deluxe op een derde geeft al een bult lawaai, je pedalen zijn er alleen maar om geluid op te peppen en je gitaar heeft HB`s die gevoelig zijn, need I say more? Het wordt al een raadsel om het zonder feedback te houden. Soms wil een goede equalizer wonderen doen.

glasbier
13 mei 2007, 12:17
[QUOTE=Eko]
Trouwens een Deluxe op een derde geeft al een bult lawaai, je pedalen zijn er alleen maar om geluid op te peppen en je gitaar heeft HB`s die gevoelig zijn, need I say more?

-bedoel je dat de humbuckers microfonisch zijn?
zo ja,dan begrijp ik niet dat dit binnen de week kan gebeuren.

mcannegieter
13 mei 2007, 12:29
Ik heb dat ook gehad met mn DeVille toen ik moest optreden en voor het eerst op hogere volumes ging spelen. Ik heb het opgelost door mn gitaar, met dubbele HB, in de tweede input van mn versterker te prikken. Het schijnt dat die alleen voor actieve elementen is maar bij mij werkt het nu wel goed. Niets geen piepen meer als ik pedaaltjes of distortion inschakel.

glasbier
13 mei 2007, 12:30
bedankt voor de tip!
ga ik ook ff proberen!

Eko
13 mei 2007, 12:51
Glasbier,
Je HB`s worden niet microfonisch. Je pikt gewoon je eigen signaal op. Door inderdaad je tweede ingang te gebruiken ( ik ging er van uit dat je dat al deed) wordt het minder.

glasbier
13 mei 2007, 12:53
maar dan heb je wel een stuk volume-verlies toch?
en dan ga je de versterker weer hoger zetten met als gevolg....je raad het al!

mcannegieter
13 mei 2007, 14:47
Dat dacht ik dus eerst ook, zonder het geprobeerd te hebben, maar dat valt dus mee. Nu ben ik geen techneut, maar volgens mij kan ingang twee gewoon een hogere input aan waardoor je de input/preamp/of iets anders dus niet overbelast. Daardoor ontstaat er volgens mij dus geen piep meer, maar mss dat iemand die er meer verstand van heeft er meer over kan vertellen...

Pepe
14 mei 2007, 19:08
ik zei het ergens anders al eerder, Feedback is een kwestie van volume. Dat feedback zich soms sneller voordoet bij de ene combinatie dan bij de andere heeft te maken met piekende frequenties die dan ongelukkig samenvallen.
Ik kan me voorstellen dat een kanaal voor actieve pickups anders gevoiced is dan voor niet actieve en dat kan al een stuk schelen. Een andere speaker, ander cabinet, andere pickups, andere akoestiek.. het is een optelsom van elementen en vaak niet aan 1 bron te wijten..

glasbier
14 mei 2007, 19:55
nou ja zeg,volume op 3,gloednieuwe gitaar met humbuckers en een bluesdriver ertussen;dan fluit hij als een gek!

provisus
14 mei 2007, 21:44
Misschien microfonisch voorversterker buisje? (probeer wanneer hij zo hard staad op de knoppen de tikken volume knop bijv dan hoor je het al direct) daar lijkt het tenminste erg op! of is het een ander soort piep? Ook al gaan pre amp buisjes jaren mee er kan net een rotte tussen zitten

glasbier
14 mei 2007, 21:46
Misschien microfonisch voorversterker buisje? (probeer wanneer hij zo hard staad op de knoppen de tikken volume knop bijv dan hoor je het al direct) daar lijkt het tenminste erg op! of is het een ander soort piep? Ook al gaan pre amp buisjes jaren mee er kan net een rotte tussen zitten

-nee,daar ligt het niet aan;ook op een transistoramp feedbackt/fluit hij erg!

provisus
14 mei 2007, 21:49
Misschien klinkt het dom, maar misschien zit er een pedaal verkeerd om geplugged dus de ingang en de uitgang verkeerd om? (had ik namelijk een keer bij een wah wah piepen wat dat ding deed! was gewoon eng)

Voor de rest kan ik me niets bedenken wat het zou kunnen zijn helaas.

glasbier
14 mei 2007, 21:59
Misschien klinkt het dom, maar misschien zit er een pedaal verkeerd om geplugged dus de ingang en de uitgang verkeerd om? (had ik namelijk een keer bij een wah wah piepen wat dat ding deed! was gewoon eng)

Voor de rest kan ik me niets bedenken wat het zou kunnen zijn helaas.

-nee dat is het ook niet.
i.i.g. erg bedankt voor je tips!

Row
19 mei 2007, 17:00
Ik heb hier ook lang last gehad. 2 Dagen geleden zat ik aan het
knopje van mijn gibson les paul te draaien (toonhoogte) en was het feedback
weg. Hoe hard ik hem ook zet. Misschien kan je dat proberen.

glasbier
19 mei 2007, 17:02
Ik heb hier ook lang last gehad. 2 Dagen geleden zat ik aan het
knopje van mijn gibson les paul te draaien (toonhoogte) en was het feedback
weg. Hoe hard ik hem ook zet. Misschien kan je dat proberen.

-okay bedankt voor de tip.
kan het nu niet uitproberen want de gitaar is bij de tech.

glasbier
23 mei 2007, 18:43
ik zou jullie op de hoogte houden;ik heb de gitaar weer terug....
de tech van de gitaarboer kan er niets aan doen en heeft ook niets gevonden waaraan die feedback kan liggen.
hij heeft kontakt opgenomen met de importeur en die zei dat deze elementen inderdaad gevoelig zijn voor feedback.....volgens hun had ik maar een duurdere PRS moeten kopen.
nu zit ik dus met een spiksplinternieuwe gitaar die feedbackt als een gek en die onbruikbaar is!
advies?

glasbier
23 mei 2007, 21:11
moet ik maar rechtshulp inschakelen?
ik vind dit geen reklame voor de gitaarboer en importeur;in feite zegt hij dat hij geen deugdelijke gitaren verkoopt!

Rinze
23 mei 2007, 21:24
Feedbackt een andere gitaar ook op die versterker?

Je kunt het beste steeds één schakel uit je keten van geluid vervangen door iets anders, is de ellende weg dan heb je de boosdoener gevonden. Denk ook aan je kabels, waarschijnlijk is het niet maar je moet nu zo goed mogelijk te weten komen waar het probleem zit.


Mocht je met deze methode geen eenduidige boosdoener vinden dan is het waarschijnlijk een combinatie van faktoren, waarvan één blijkbaar nieuw, gezien het feit dat je er eerst geen last van had. Dan wordt het moeilijker maar de oorzaak moet te vinden zijn.


Betekent de reaktie van GF dat ie daar ook feedbackt? Als een andere gitaar dat op dezelfde versterker niet doet dan hebben ze toch een probleem, lijkt mij. Ik heb een Custom SE uitgeprobeerd en daar zat echt geen feedback in. Onder ons gezegd en gezwegen, die jongens bij GF zijn niet echt deskundig, ze zijn heel aardig hoor maar ik ben er een keer geweest en die jongen lulde een beetje uit zijn nek.

Het ergste wat er kan gebeuren is dat er iets vervangen moet worden, in het ergste geval je elementen, denk ik. Stel dat je bij GF geen gehoor krijgt dan wil ik er voor je altijd wel een paar tweedehands SD's of zo in zetten. Als het nou wel aan die elementen ligt, wil ik wel een keertje mee naar de GF :D Moet ik wel in de buurt zijn, mijn ouders wonen in Drachten.

glasbier
23 mei 2007, 21:28
Hoi Rinze!
het ligt heel duidelijk aan de gitaar wat ze bij de GF ook toegaven.
maar vervolgens doen ze niks........
ik zit nu met een gitaar waar ik niets mee kan!
ik zit te denken aan juridische stappen te ondernemen,want er zit gewoon garantie op!
die gitaar is nog maar 4 weekjes oud!

glasbier
23 mei 2007, 21:31
ik heb trouwens vanavond contact gehad met een gitaarbouwer en die zei dat het duidelijk de elementen zijn.

glasbier
23 mei 2007, 21:33
en ik heb nu nog maar de volume op 1,5 en dan begint hij al te feedbacken!

Rinze
23 mei 2007, 23:20
Het is toch raar dat het eerst niet zo was, het lijkt niet logisch. Hij was toch voor een afstelbeurt weggeweest?


Ik wil je best helpen er een paar SD's in te gooien, maar als ik jou was zou ik toch even met de methode die ik eerder beschreef eventuele (andere) oorzaken elimineren.
Wat ze bij GF beweren over de importeur lijkt mij echt gelul. Ik heb diverse tests gelezen, onder andere in de Gitarre & Bass, niks over microfonie.

ExRxIxC
23 mei 2007, 23:20
je hebt toch garantie? maak er gebruik van!

glasbier
23 mei 2007, 23:24
je hebt toch garantie? maak er gebruik van!

-ga ik zeker doen!

DeiDRagonas
24 mei 2007, 05:27
Ja... gewoon terugbrengen dat ding. Je hebt garantie en bent niet tevreden over deze gitaar dus niks niet repareren, ff opsturen of wat dan ook... gewoon een ANDERE PRS uitzoeken en proberen of die t ook doet. Anders toch een ander merk/type nemen.

glasbier
24 mei 2007, 10:38
ik leg me er hier niet bij neer;ik vind het ronduit belachelijk dat de importeur EN de gitaarboer er niets aan kunnen doen,maar dat ze wel zeggen dat IK er iets aan kan doen(elementen vervangen of de huidige waxen)!!!
dat is toch geen service meer???
ik baal ontzettend,ik voel me genaaid omdat zij hun kont ervoor wegdraaien en mij voor de kosten willen laten opdraaien!
deze gitaar wil ik in principe niet kwijt omdat het juist een heerlijke gitaar is(maar ik kan er niets mee!)!
is dubbel,ik weet het,maar als die elementen goed zijn dan heb ik een supergitaar!
ik ga ze straks bellen of ze er echt niets aan willen doen;zoniet dan maar gerechtelijke stappen!

Kim Wilson
24 mei 2007, 10:43
Laat ze er maar nieuwe pickups in doen. Dit lijkt echt nergens op.

LCH
24 mei 2007, 11:23
ik ga ze straks bellen of ze er echt niets aan willen doen;zoniet dan maar gerechtelijke stappen!
Heel vervelend zeg. Bij GF heb ik ook eens een PRS SE Custom uitgeprobeerd (toevallig ook nog op een Fender HotRod Deluxe) en ik vond het ook een heerlijke gitaar. Van feedback heb ik echter nooit wat gemerkt, dus wat ze beweren is kolder.

Probeer er echter wel in alle redelijkheid uit te komen met ze. Als je meteen al begint te schreeuwen over juridische stappen dan zullen ze bij GF ook niet heel bereidwillig meer zijn. Natuurlijk, je staat in je recht, maar kijk er voor uit dat je jezelf niet tegenwerkt.

Thijssie
24 mei 2007, 11:52
ik ga ze straks bellen of ze er echt niets aan willen doen;zoniet dan maar gerechtelijke stappen!

Gerechterlijke stappen? Tegen wat? Je hebt een gitaar gekocht die prima functioneert, alleen in jouw setup krijg je last van rondzingende elementen. Je had hem gewoon eerst in je eigen setup moeten testen.

Gewoon dikke vette pech lijkt me, en een leermomentje voor de volgende gitaar....

Mr.Bluesbreaker
24 mei 2007, 12:01
Ik ken die zaak niet waar je je het hebt gekocht, maar dreigen met een aanklacht lijkt me het niet oplossen.
Wat ik zou doen: je neemt je gitaar mee naar die zaak, sluit hem daar aan, laat zien wat er mis is. Als het echt beroerd gesteld is met je instrument, dan zien/horen ze dat en komen ze vast wel met een oplossing.

Mitch
24 mei 2007, 12:09
Gerechterlijke stappen? Tegen wat? Je hebt een gitaar gekocht die prima functioneert, alleen in jouw setup krijg je last van rondzingende elementen. Je had hem gewoon eerst in je eigen setup moeten testen.

Gewoon dikke vette pech lijkt me, en een leermomentje voor de volgende gitaar....

Topic ok helemaal doorgelezen ?

Gewoon rustig blijven, maar wel voet bij stuk houden. Ze sturen je nu met een kluitje in het riet en dat kan echt niet. Niet dreigen, niet moeilijk doen, maar wel stellig blijven ! Werkt het beste.

Rinze
24 mei 2007, 12:16
Topic ok helemaal doorgelezen ?

Gewoon rustig blijven, maar wel voet bij stuk houden. Ze sturen je nu met een kluitje in het riet en dat kan echt niet. Niet dreigen, niet moeilijk doen, maar wel stellig blijven ! Werkt het beste.

Ben ik het helemaal mee eens.

Zij hebben jou een gitaar verkocht die het onder normale omstandigheden niet goed doet, dat is een wanprestatie. Ik zou inderdaad wel proberen relaxed te blijven en er met overleg en logica uit te komen.

Hun argumenten slaan nergens op, maar dat verbaast me niks. Dat heb je tegenwoordig met de verkopers: ze verkopen en verder weten ze van toeten nog blazen, en GF is van wat ik ervan gezien heb een typisch voorbeeld. Wat mij betreft beweren ze dat de achterkant van de maan van kaas is, ik zou er niet raar van opkijken.

Succes en sterkte!

@ Mr. Bluesbreaker: ik ben wel bij GF geweest en het niveau is ongeveer gelijk aan de zaak in Groningen waar we het laatst over hadden maar waarvan ik de naam hier nu niet zal noemen :D

ExRxIxC
24 mei 2007, 12:25
moet dit trouwens niet eigenlijk naar Elektrische gitaren verplaatst worden?

glasbier
24 mei 2007, 12:34
Ben ik het helemaal mee eens.

Zij hebben jou een gitaar verkocht die het onder normale omstandigheden niet goed doet, dat is een wanprestatie. Ik zou inderdaad wel proberen relaxed te blijven en er met overleg en logica uit te komen.

Hun argumenten slaan nergens op, maar dat verbaast me niks. Dat heb je tegenwoordig met de verkopers: ze verkopen en verder weten ze van toeten nog blazen, en GF is van wat ik ervan gezien heb een typisch voorbeeld. Wat mij betreft beweren ze dat de achterkant van de maan van kaas is, ik zou er niet raar van opkijken.

Succes en sterkte!

@ Mr. Bluesbreaker: ik ben wel bij GF geweest en het niveau is ongeveer gelijk aan de zaak in Groningen waar we het laatst over hadden maar waarvan ik de naam hier nu niet zal noemen :D

-diegenen die mij kennen weten dat ik de rustigheid zelve ben.
natuurlijk zal ik kijken of we er op een normale manier uit kunnen komen,maar dat leek er gisteren niet op.
gerechtelijke stappen onderneem je niet eerder dan dat er werkelijk niets opgelost wordt.
op de opmerkingen van Thijssie zal ik maar niet op in gaan.......

glasbier
24 mei 2007, 12:34
moet dit trouwens niet eigenlijk naar Elektrische gitaren verplaatst worden?

-is goed hoor!

glasbier
24 mei 2007, 13:34
ik heb ze net gebeld,en had de andere mede-eigenaar aan de telefoon.
het was nu helemaal geen probleem meer en er komen nieuwe elementen in(kosteloos voor mij).
hij zal ze bestellen en zodra het binnen is,worden ze erin gezet.
BTW,er komen Dimarzio tonezone in.
ben erg benieuwd hoe die klinken!

LCH
24 mei 2007, 13:37
Nou, geweldig! Volgens mij is DiMarzio sowieso een verbetering t.o.v. de standaard-elementen. Eind goed, al goed. En er is geen rechter aan te pas gekomen... :D

Chris Winsemius
24 mei 2007, 13:40
Hoi A... glaasje bier!

Te gek, ik ben heel blij voor jou. Ik zat al wat te brainstormen en positieve vibes naar het friese uit te stralen :)

Zonnige dag!

Chris

Kim Wilson
24 mei 2007, 13:40
Top! Lijkt mij ook de beste oplossing!

Gibsonman
24 mei 2007, 13:49
Je voorste voorversterkerbuisjes omwisselen helpt vaak. Voorversterkerbuisjes zijn allemaal verschillend het is handig om degene met de laagste versterkingsfactor vooraan te zetten. Kwestie van even proberen.

Succes! :D

Jimwoud
24 mei 2007, 14:04
Je voorste voorversterkerbuisjes omwisselen helpt vaak. Voorversterkerbuisjes zijn allemaal verschillend het is handig om degene met de laagste versterkingsfactor vooraan te zetten. Kwestie van even proberen.

Succes! :D
Mooie eerste post, moet je wel lezen! Welkom

@ Glasbier: Relaxed geregeld!! Denk dat het zo wel een vet gitaartje wordt met die elementen.

Rinze
24 mei 2007, 15:02
Mooi zo. Is de tonezone je eigen keus? Het is een heel heavy element met veel mid en laag, misschien kun je bij de hals beter iets gematigders hebben?

glasbier
24 mei 2007, 18:09
Mooi zo. Is de tonezone je eigen keus? Het is een heel heavy element met veel mid en laag, misschien kun je bij de hals beter iets gematigders hebben?

-Hoi Rinze,
die Tonezone hebben zij voorgestelt.
ik ken dit element en vond het best wel een goed element.
vandaar dat ik ermee akkoord ben gegaan.
ik mocht ook wel een ander element uitzoeken,dat was geen probleem.
ben wel erg benieuwd hoe die op de PRS gaat klinken....

no 1 hops
27 mei 2007, 11:13
mooi dat het geregeld word.
wat velen vaak niet weten is dat de winkel wel in de eerste instantie het probleem moet oplossen, maar ook afhankelijk is van zijn leverancier.

(weet nog van een naaimachine merk waar de garantie inging na ontvangt in de winkel.
die mensen moesten dus elke naaimachine van dat merk zelf testen om zo evt aanspraken van defect direct te kunnen afhandelen.
kocht iemand zo'n machine en bleek die later met een defect, niet binnen het jaar van aankoop maar vanaf aflevering IN de winkel dat moest de winkelier voor alles zelf opdraaien)

als voerman dus zegt dat je dan een duurdere gitaar had moeten kopen, en dus niet thuis geeft zijn de kosten van dus een brak onderdeel van het product alleen voor de winkel.
dus nu twee pups en iemand zal ze er in moeten zetten.
en ik denk niet dat de winst marges nu zo groot zijn dat je dit soort gevallen vaak kunt hebben.

zij lossen dus op hun kosten een probleem van voerman op (lijkt het)
daarom was mijn advies in de andere topic over dit probleem ook , bel voerman zelf, dan hoor je hun reaktie zelf en danweet je of je weer zo'n product wil hebben die bij voerman weg komt.

glasbier
7 juni 2007, 17:15
Ik ben laaiend!
Ik heb de prs nu 7 weken in mijn bezit en na 2 weken kwam ik erachter(omdat ik hem toen pas op hoger volume ging gebruiken)dat hij snel feedbackte.
Ben er toen mee terug gegaan en uiteindelijk waren ze het ermee eens dat het probleem bij de elementen lag.
Dus nieuwe besteld('ja hoor,ze zijn besteld'),een week later weer eens gebeld('nee,ze zijn niet besteld,maar ga ik nu doen...'),weer een week later maar weer eens gebeld('uuuuh nee,zijn niet leverbaar,staan in backorder maar ik bestel wel ff andere'),vorige week weer eens gebeld('nee zijn nog niet binnen,komen woensdag' gisteren dus).
Ik:'Okay,is goed maar maar 3weken geleden heb ik gezegd dat ik hem 7 juli klaar moet hebben,vanwege optreden en een dag later ga ik naar Tsechië waar ik ook moet spelen'.
Nou ja,vanmiddag maar weer eens gebeld:'uuuh,nee, de elementen zijn nog niet binnen'.....
Nu ben ik laaiend:elke keer zouden zij mij bellen,maar ik moet hun steeds bellen omdat ik anders niets hoor.
De afspraak was dat uiterlijk vandaag alles klaar zou zijn,maar niet dus!
Ik heb er momenteel geen goed woord voor over:koop je daar een spiksplinternieuwe gitaar en ik heb ze 5 weken de tijd gegeven om de feedback op te lossen en nog kunnen ze het niet voor elkaar krijgen!
Dat heb ik ze ook verteld;ben des duivels!
Als er vertraging ontstaat omdat de leverancier niet kan leveren,daar heb ik alle begrip voor,maar dat het 5 weken moet duren,daar heb ik geen begrip voor!
Ik wil er nu ook weleens op spelen!
Maar ja,dat wordt pas over 3 weken,na mijn vakantie......

bass blom
7 juni 2007, 17:23
koud glas bier nemen?
tot 10 tellen?
of daar voor de deur gaan staan? http://www.internut.nl/phpBB2/images/smiles/hmpf.gif

glasbier
7 juni 2007, 17:32
koud glas bier nemen?
tot 10 tellen?
of daar voor de deur gaan staan? http://www.internut.nl/phpBB2/images/smiles/hmpf.gif

Ik moet daar zeker niet voor de deur gaan staan.....

glasbier
7 juni 2007, 17:33
Maar dat biertje spreekt mij wel aan,maar ik ben bang dat het gauw een kratje wordt!

DeiDRagonas
7 juni 2007, 18:00
En over welke winkel hebben we t nog maar??
Dan weet ik dat ik daar NIET heen moet gaan...

glasbier
7 juni 2007, 18:02
de G-F in Drachten.....

drap
7 juni 2007, 20:01
Ik kan je maar één ding aanraden en dat is je geld terug vragen. Ze blijven nogal in gebreke, dus ik denk dat je recht hebt op je geld terug. In eerste instantie moet de verkoper zorgen dat ie het produkt repareert, maar dat doet ie dus momenteel niet, al zegt ie van wel. Staat vast ook wel iets over in het consumentenrecht.

bass blom
8 juni 2007, 22:16
ik ga t morgen doen met t brugelement uit mn les paul
http://www.guitarnuts.com/technical/electrical/pickupbath.jpg
wish me luck

bass blom
9 juni 2007, 23:46
operatie geslaagd, heerlijke bijenwasgeur door het huis en ik kan weer keihard raggen :D

Rinze
10 juni 2007, 17:37
Wat een eikels. Het was me bij mijn bezoek aan die toko al opgevallen dat de vakkennis niet echt aanwezig was, maar dit is gewoon dikke prut. Je gitaar is nu nog steeds bij hun?

Rinze
2 juli 2007, 10:10
He Alex, hoe is het nou met de PRS en de elementen?

glasbier
6 juli 2007, 16:36
He Alex, hoe is het nou met de PRS en de elementen?

Nou,zoals jullie waarschijnlijk weten zouden er nieuwe elementen in mijn PRS geplaatst worden.
Daar zit ik onderhand bijna 3 maand op te wachten....
Ik heb nog niet normaal op mijn fonkelnieuwe gitaar kunnen spelen en staat ook al bijna 3 maand bij de gitaarboer.
Zonet maar weer eens gebeld(ik bel elke week zo'n beetje 2 à 3 keer),en nu kreeg ik te horen dat de importeur van Dimarzio is doodgeschoten,waardoor er nog niet geleverd kan worden!
Is hier bij jullie iets van bekend?
Verder vertelde de verkoper dat ze met een andere leverancier in zee gaan(welke kon ik niet achterkomen)die ook Seymour-Duncan levert.
Alleen moet er een klantnummer worden aangevraagd en volgende week weet hij waarschijnlijk meer.
Ik blijf netjes en correct maar ben er inmiddels schijtziek van!

jonesd
6 juli 2007, 17:01
Ik begrijp dat je kwaad ben maar om nou mensen dood te gaan schieten vind ik toch wat te ver gaan...

glasbier
6 juli 2007, 17:12
Ik begrijp dat je kwaad ben maar om nou mensen dood te gaan schieten vind ik toch wat te ver gaan...

hahaha!
erg leuk!
zo kan je het ook lezen,hahaha!!!

heinz3110
6 juli 2007, 17:37
Waarom haal je m gewoon niet op , en wacht je (of niet natuurlijk) totdat zij het bestelde binnenhebben ?

glasbier
6 juli 2007, 17:43
Waarom haal je m gewoon niet op , en wacht je (of niet natuurlijk) totdat zij het bestelde binnenhebben ?

omdat ik een vervangende PRS meegekregen heb en omdat mijn eigen enorm feedbackt(daar heb ik niets aan).

drap
6 juli 2007, 21:36
Sorry hoor, maar ik snap werkelijk niet dat je je geld niet terug eist.

glasbier
6 juli 2007, 21:50
Sorry hoor, maar ik snap werkelijk niet dat je je geld niet terug eist.

Ten eerste is deze gitaar in één woord geweldig,alleen de elementen niet.
Ten tweede,toen ik de gitaar na 2 weken terugbracht,zou het probleem wel 'even' verholpen worden door er nieuwe Dimarzio's in te zetten.
Daar ligt het probleem ook;elke keer wordt het uitgesteld omdat de elementen niet leverbaar waren('maar misschien volgende week wel').
Zodoende ben je al snel een paar weken,pardon maanden,verder.
Zelf ben ik ook nog 3 weken op vakantie geweest(maar dat mag je me niet kwalijk nemen.....).
Nou ben ik wel iemand met héél veel geduld,maar dat begint nu aardig op te raken.
Aan de andere kant,als ik mijn geld terug eis,dan komen ze er weer heel gemakkelijk vanaf en dat vertik ik!
Helemaal nu ik al zolang wacht!

drap
6 juli 2007, 21:58
Ja maar je kan toch gewoon je geld terug eisen en naar een andere winkel gaan en je een PRS SE kopen? Reken maar dat die zaak nu juist dat niet wil. Het zou nog eens vreselijk slechte reclame voor ze zijn ook.

Btw, DiMarzio elementen zijn niet te vergelijken met PRS elementen. Je gitaar zal drastisch veranderen qua karakter.

glasbier
6 juli 2007, 22:28
Ja maar je kan toch gewoon je geld terug eisen en naar een andere winkel gaan en je een PRS SE kopen? Reken maar dat die zaak nu juist dat niet wil. Het zou nog eens vreselijk slechte reclame voor ze zijn ook.

Btw, DiMarzio elementen zijn niet te vergelijken met PRS elementen. Je gitaar zal drastisch veranderen qua karakter.

Klopt!
Er komen nu S-D's in.
Ook dit zal de klank veranderen maar dat vind ik geen probleem;in mijn andere gitaren had ik hoofdzakelijk S-D's en Dimarzio's vind ik ook goed.
Ik wacht gewoon verder af.
Verder heb ik een Fender strat ingeruild op deze PRS en wil deze zeker niet terug;bij een andere gitaarboer krijg ik er zeker niet zo'n hoge inruilprijs voor.
Ik hoop dat mijn geduld beloond wordt.

glasbier
9 augustus 2007, 11:24
Gisteren weer eens gebeld want deze week zouden de nieuwe elementen erin komen(Dimarzio's Airzones).
Nou was er weer een probleem;de importeur had de verkeerde elementen geleverd,en het kon nog wel eens een maand duren......
Ik heb gezegd dat er meerdere keuzes zijn:
1) elementen rechtstreeks uit de USA bestellen
2)geld terug
3)consumentenbond erbij halen,en daar schrokken ze van!

Hun reactie:"Uuuh,ik bel je eind van de middag terug".
Om 17:30 werd ik inderdaad gebeld en hij zei dat hij de Airzones ergens anders heeft besteld en dat ze er morgen(vandaag dus)erin komen!
Ik vind dit ongelooflijk;eerst duurt het 3,5 maand en mogelijk zou het 4,5 maand duren en dan dreig ik met de consumentenbond en dan is het binnen 24 uur klaar!!!
Ik ben benieuwd of ik hem eind van de middag kan ophalen....
Eerst zien en dan geloven!

DeiDRagonas
9 augustus 2007, 12:02
En welke zaak was dat ook alweer???

*grijnst*

glasbier
9 augustus 2007, 12:20
Ik zou het niet weten!!
Wil het zo snel mogelijk vergeten!!

bass blom
9 augustus 2007, 12:26
goh ja wat was dat ook al weer?
iets met fabriek ofzo..

http://www.internut.nl/phpBB2/images/smiles/ihoohase.gif

dr.distortion
9 augustus 2007, 12:40
Ik zou ook graag willen weten welke winkel dat was, aangezien ik bij de "fabriekjes" ook graag rondneus! In ieder geval wat jou betreft: hoe halen ze het in hun hoofd!! Steek die tempel in godsnaam in fik...zijn we daar mooi van verlost!

Edit: ff opgezocht in dit topic...niet verwonderlijk, heb al een aantal keer info opgevraagd over versterkers, LC spitfires etc...voordat ze uberhaupt antwoord gaan geven is de keuze allang gemaakt!

glasbier
9 augustus 2007, 18:46
Ik heb 'em terug!!!

Chris Winsemius
9 augustus 2007, 18:49
Ik heb 'em terug!!!

Vertel, vertel!

(Ps: tof van je LC-amp-aankoop!)

glasbier
9 augustus 2007, 18:51
Straks ff proberen op mijn eigen spul!
In de winkel snel ff geprobeerd en klonk errugg goed!
Die klojo daar was glad vergeten dat ik een splinternieuwe PRS te leen had!
Zo eerlijk als ik ben heb ik hem gegeven;"Joh,vergeet jij niet wat?"
Hij:"Ik zou het niet weten"
Ik:"Hier,alsjeblieft!"
Hij:"O ja,dank je!"
Die leengitaar die ik toendertijd meekreeg hadden niet eens een notitie van gemaakt!

glasbier
9 augustus 2007, 18:52
En die LC klinkt ook erg goed Chris!
Straks ff alles proberen!
Nog bedankt voor je tips!

bass blom
9 augustus 2007, 19:29
http://www.internut.nl/phpBB2/images/smiles/5a.gif

glasbier
9 augustus 2007, 22:48
http://www.internut.nl/phpBB2/images/smiles/5a.gif

Ik word bijna verliefd op je!
(Afspraakje?)