PDA

View Full Version : eindelijk dan toch weer Koch!



ash
12 mei 2007, 09:35
Heb nu besloten om voor de derde keer een Koch twintone te gaan kopen ;) Had 7 jaar geleden een nieuwe twintone combo gekocht die ik uiteindelijk heb verkocht om een line 6 met floorboard te kopen. Enorme spijt van gehad achteraf. De line 6 KLONK niet onaardigen het gebruiksgemak was fantastisch, maar de versterker VOELDE lang niet zo goed als de Koch. Uiteindelijk gebruikte ik maar twee patches op de line 6, clean en lead (van de ruim 60 patches ofzo)

Uiteindelijk toch besloten om weer een twintone aan te schaffen. Ditmaal een top i.c.m een marshall 1912 cab. Was er weer erg blij mee, maar stopte op een gegeven moment met de band dus weer verkocht.

Voor thuisgebruik toen een vox modeling amp gekocht en sinds kort een Matamp Minimat (echt geweldige versterker, gaat helaas weg) Alleen ga ik nu hoogstwaarschijnlijk weer in een band spelen. Dus nu voor de derde keer een Koch!

Ik zit te twijfelen tussen een twintone of een studiotone top (moet wel een top zijn, heb namelijk al een cab) Wat is de goedkoopste prijs voor een studiotone top? Ik dacht dat ze rond 750 euro waren maar zie ze nu voor bijna 900 :( En wat is de tweedehandsprijs voor een twintone top? (m.a.w. zijn de prijzen gezakt sinds de komst van de twintone II ;). Ik zie nu geen twintone of studiotone top op Marktplaats. Worden ze vaak aangeboden?

casper innosence
12 mei 2007, 17:16
Ik zie nu geen twintone of studiotone top op Marktplaats. Worden ze vaak aangeboden?
Er heeft er een tijdje een op gitaarmarkt gestaan en ik weet dat die gast em niet verkocht heeft...

guhlenn
14 mei 2007, 12:28
nee, niet vaak. de combo;s komen nog wle eens langs...

tjeabele
14 mei 2007, 16:34
volgens mij staat er nog eentje bij Dacapo in Nietap!

rupke
16 mei 2007, 23:12
Hoi ik heb zelf een twintone top gehad en nu een studiotone. En ik vind de studiotone echt veel beter en veelzijdiger dan de twintone. Ik krijg er echt een vetee sound mee op het podium in combinatie met mijn g-major en ik speel over een gibson les paul.

Greetz Rupke