PDA

View Full Version : New Soldier



Starlight
11 mei 2007, 22:45
Hhi,

Hier ben ik gewoon starlight. Ik vind het heerlijk om gitaar te kunnen spelen. Daarom ben ik nu ook aan het leren. Ik begin nog maar net en mijn vingers doen al pijn. Ik heb nog geen les genomen. Maar wanneer ik de basis z'n beetje onder de knie krijg dan ga ik les nemen. Het is frusteren om zelf gitaar te leren spelen.
Misschien krijg ik hier wat tips van jullie?

Ik luister graag muziek vn Spitz, Bon jovi, brian adam, metallica, within temptation en nog een paar andere

Nou groeten en see yu on the forum and let have a lot of fun :rockon:

Woutsie
11 mei 2007, 22:47
welkom :) :cooler:

repelsteeltje
11 mei 2007, 23:32
Welkom,
ik voel mijn vingers ook nog wel eens hoor kwestie van veel spelen, wen je wel aan.

lifespan
15 mei 2007, 22:23
Ha die starligjt,
welkom op dit #1 forum op gitaargebied.
We zijn altijd nieuwgierig naar je gear...
enne, tips zat, maar het belangrijkste is: oefenen, oefenen en nog eens oefenen; en dan kan je beter 7 dagen per week 25 minuter per dag oefnen dan 2 keer per week 2 uur.... succes (nagenoeg!!) gegarandeerd.

gr, Pep

Soverhorst
16 mei 2007, 09:47
Hee mensen, ook ik ben sinds kort begonnen. En kan er geen genoeg van krijgen breng als het even kan uren op een dag door met m'n gitaar en het is alles behalve frustrerend ik geniet er echt van! :satisfie:

telerocker
22 mei 2007, 00:27
welkom (ik ben hier ook nog niet errug lang hoor)
blijven trainen, dan komt de eelt vanzelf.
suc6
frank

Wokkie
22 mei 2007, 00:51
Welkom op het forum

Veel oefenen dan komt het eelt vanzelf. En je kan inderdaad beter elke dag oefenen dan bijvoorbeeld 2 keer in de week. Oefenen oefenen en oefenen dan gaat het straks vanzelf (en er plezier in hebben is belangrijk)

vanhouten
22 mei 2007, 10:56
Juist, veel spelen dan is het zo voorbij. Wanneer je het voor je plezier doet dan heb je zo een kilo eelt op je vingers. haha bij wijze van :listen:

Starlight
7 juni 2007, 14:04
thx voor de reactie mensen. Ik oefen ook bijna elke dag. Maar dan wel minimaal 1 uur. Ik vind half uur veel te weinig. Eventje inkomen en je moet al stoppen met spelen.