PDA

View Full Version : Fabrieksfout in mijn Dunlop Wah



jasper159
11 mei 2007, 17:38
Hallo,
ik heb al enkele maanden een Dunlop JH1 wah, superding, alleen zit er jammer genoeg een fabrieksfout in.
De 9voltsingang zit er scheef in, zodat ik mijn adapter er niet inkrijg.
Het was zeker al zo toen ik hem kocht, aangezien ik et gemerkt eb diezelfde avond nog.
Ik ben al teruggegaan naar Piens, en daar hadden ze eraan gewerkt zeiden ze, maar hij kan er nog niet in.
Weet IEMAND raad???

Foto:
http://img341.imageshack.us/img341/4938/dscf2417bg9.jpg

Fumi SG
11 mei 2007, 19:28
Nog een keer terug gaan en een nieuwe vragen??

jasper159
11 mei 2007, 19:33
Ja, ik heb mijn kasbon nog, en kan je dan zomaar een nieuwe vragen?

Swan
11 mei 2007, 19:43
ja, en anders rectaal inbrengen

(ook voor alle spam die Piens me stuurt)

AutoStatic
11 mei 2007, 20:05
Ik ben al teruggegaan naar Piens, en daar hadden ze eraan gewerkt zeiden ze, maar hij kan er nog niet in.
Weet IEMAND raad???Teruggaan en omruilen voor een andere, daar heb je gewoon recht op, het apparaat doet niet wat het moet doen. "Ze hebben er aan gewerkt", ja ja, ze hadden je gewoon meteen een andere mee moeten geven.

bert k
11 mei 2007, 23:35
Is het de juiste maat stekkertje? Klinkt een beetje dom, maar die voedingsstekkers heb je in zeker drie verschillende maten, en je ziet het verschil bijna niet.

piezo
12 mei 2007, 00:54
Dat chassisdeeltje en het gat zijn volgens mij bij vrijwel alle Dunlop Wahs niet goed uitgelijnd, bij de mijne ook niet. Gebruik de zoekfunctie maar eens. Heel veel Dunlop bezitters hebben het plastic van hun stekkertje wat dunner moeten vijlen om het passend te krijgen.

Ratdawg
12 mei 2007, 14:28
Je kan het gaatje ook wat groter uitboren. Printplaatje eruit en zoem zoem!

robert-gitarist
13 mei 2007, 20:03
Wat piezo zegt klopt. Ik heb 3 dunlops wahs en zitten ze ook beetje scheef in maar krijg de adaptor er wel in.

Debaser
13 mei 2007, 21:01
de 15,- ibanez daisy chain gaat er bij mij niet in. 535Q ( te dik )
een 5,- daisy chain past prima.

dus daar kan het ook aanliggen

robert-gitarist
13 mei 2007, 22:21
Die van ibanez zijn ook gewoon lomp groot.
Ik heb ze vervangen door de 1spot ivm de ruimte. Die Ibanez pluggen zijn zo lomp groot en is niet handig als je een pedaal als MXR hebt met de input aan de zijkant.

lifespan
15 mei 2007, 22:29
Ha die Jasper, inderdaad probleempje, maar volgens mij vrij gemakkelijk op te lossen door inderdaad gat in body te vergroten (niet mooi) of het spul openschrieven, ingang eventueel opnieuw solderen, met araldit lijm aan body vastmaken en voila....maar natuurlijk hoort een groot bedrijf als Piens bij dit soort problemen direct om te ruilen en niet kinderachtig net doen of ze echt gerepareerd hebben...ze zouden wijzer moeten zijn in Deinze...enne, natuurlijk kan je ook nog altijd een klacht naar Patrick Piens persoonlijk mailen...

succes en zo,
Pep