PDA

View Full Version : onderdeel ?



Kaboemba
10 mei 2007, 11:58
Benal bij verschillende elektroboeren geweest maar kan het niet vinden.
Mijn marshall JMP heeft twee jack aansluitingen aan de voorkant welke je vast hoort te zetten met een moer aan de front plaat. Nu heeft marshall hier een systeem voor waarbij je de moer niet om de jackaansluiting draait maar erin.
Weet iemand een zaak waar ze deze moertjes hebben, anders maar is mailen metde importeur van marshall in NL (zijn losse onderdelen daar trouwens te krijgen?).

Negative K3 fan
10 mei 2007, 18:03
volgens mij verkopen ze marshall pots bij tube town, weet het niet meer zeker.

Kaboemba
10 mei 2007, 20:47
Bedankt voor de tip lennart, ze hebben wel marshall spul maar niet die met een moer die er in moet.

Chris Winsemius
10 mei 2007, 21:21
Cliff input jacks (met chromen ring?)

De importeur levert niet aan particulieren zo ver ik weet. Mail me anders even, ik heb er nog wat liggen.

Kaboemba
11 mei 2007, 08:30
Cliff input jacks (met chromen ring?)

De importeur levert niet aan particulieren zo ver ik weet. Mail me anders even, ik heb er nog wat liggen.

Je hebt een PM.

AART
11 mei 2007, 15:43
Voerman is sowieso kut.

Marshall kapot; je mailt ze. Tot 3 keer toe geen antwoord. Je belt ze; bel marshall. Bel je marshall: niks nada noppes...

Mesa onderdelen nodig; mailen, geen antwoord. Bellen; wij leveren geen losse onderdelen. Nog een keer bellen; moet je niet bij ons zijn...


Lekker zijn ze.

Chris Winsemius
11 mei 2007, 16:07
Voerman levert naar mijn weten alléén aan winkels/bedrijven maar je moet "er even wat moeite in stoppen....."

Positieve uitzonderingen:
- Koch
- Rivera/JIC

Geronimo
11 mei 2007, 16:18
Ze willen gewoon dat je een nieuwe koopt :D Dat heb je met die ampfabrieken

Nico heeft ze ook:

http://www.verelec.com/catalog/index.php?cPath=45_53&osCsid=09cfd801794c1b3d939dffbe46471c7b

En bij www.newtone-online.nl zijn ze in de aanbieding! Voor een euri! Koop gelijk een hele zak, dan kan je de komende jaren vooruit.

http://www.newtone-online.nl/catalog/index.php?cPath=26

Kaboemba
14 mei 2007, 15:20
Chris is TOP :rockon:


Wat lag er vandaag bij de post, 2 marshall schroeven.
Gelukkig is de jmp1 weer helemaal zoals hij hoort.

En dat biertje komt hopelijk een keer.

Chris Winsemius
14 mei 2007, 18:28
WAAR IS M'N BIER?
:D

Geintje!
Kaboemba, 't is goed, had die spullen hier nog los liggen en ik hoop je 'n x te zien op 1 v/d te gekke GN-meetings!

Ben blij dat je JMP weer puik is.

bert k
14 mei 2007, 18:44
Kaboemba, zaterdag meeting in Groningen!

Chris Winsemius
14 mei 2007, 18:58
@ Bert K

Ik denk dat ik het zaterdag helaas niet ga halen.... (dus weer 'n nuchter weekend :) ).

@ Kaboemba: mocht je daar zijn: geef mijn biertje aan Drap, Bassbitch, Rockmo of 'n andere GNetter!