PDA

View Full Version : 3 huray's for Tonefactory



Wimvdb
9 mei 2007, 22:04
Vandaag dan toch eindelijk mijn bestelling toe gekregen die ik op 2 januari besteld heb ( levertijd was 3 a 5 dagen ) ... Het zijn pickup covers voor mijn Sg , morgen installeren en dan foto'tje ;)

bass blom
9 mei 2007, 22:08
oei ik hoop dan dat mijn buizen niet pas in augustus aankomen :cooler:

The Underdog
9 mei 2007, 22:19
Covers zijn niet stoer.

Realeigo
9 mei 2007, 22:24
ik had laatsen ook wat bij hun besteld en het duurde bij mij een maand voordat ik het had..

Kim Wilson
9 mei 2007, 22:25
Stuur dan ook effe een mailtje. ;)

AART
9 mei 2007, 22:29
Ik had laatst tuners besteld. Binnen anderhalve week in huis(moest besteld worden). Later bleek er eentje niet goed. Teruggestuurd en gratis een nieuwe. Goede service hoor!

bass blom
9 mei 2007, 23:32
ik heb ook geen klachten maar vind wel dat als de site voorraad aangeeft
en je betaalt per bank en 2 uur later krijg je mail dat het geld binnen is, dat je dan geen 10 dagen hoeft te wachten.

Kim Wilson
10 mei 2007, 09:37
ik heb ook geen klachten maar vind wel dat als de site voorraad aangeeft
en je betaalt per bank en 2 uur later krijg je mail dat het geld binnen is, dat je dan geen 10 dagen hoeft te wachten.
Nee, dat vind ik ook. Maar je kunt ze rustig een mail sturen, die ze ook vaak binnen een dag beantwoorden.

sickpunk
10 mei 2007, 10:16
Stuur dan ook effe een mailtje. ;)

haha ja mailen met hun... "vroeger" ging dta inderdaad goed... 2 weken geleden een mailtje gestuurd, dat ik een potmeter zocht, maar die staat niet op hun site, of ze hem toch konden bestellen ofzo... na een week niets gehoord "nouja goed, kan gebeuren... maybe dta ie er niet door kwam"(dacht ik bij mezelf) nog maar een mailtje gestuurd... nou daar hebben we ook niets op gehoord...

maar goed dit schijnt standaard te worden bij webshops... volgens mij snappen er heel veel niet dat je in feite verplicht bent om te antwoorden op e-mails... dta is je bron van inkomsten... het is echt verbazingswekkend hoe traag sommige webshops zijn als het aankomt op e-mail...

Hendriks
10 mei 2007, 10:26
Ik heb alleen maar goede ervaringen met Tonefactory , diverse bestellingen gedaan en altijd snel en correct afgeleverd , onlangs een gitaar aangeschaft bij ze , ben daarvoor 2 maal bij ze langs geweest en werd er gastvrij ontvangen en kon de gitaar uitgebreid proberen.
Mijn mails worden ook altijd snel beantwoord , zelfs in het weekend en op feestdagen.

sickpunk
10 mei 2007, 10:30
ik ook, heb daar aardig wat aangekocht al... als ik wat nodig had, dan ging ik altijd als eerst naar hun toe, vandaar ook dat ik ze besloot te mailen... dus geen idee wat dit nou weer is, maar ik heb er bar weinig aan...

Kim Wilson
10 mei 2007, 11:04
haha ja mailen met hun... "vroeger" ging dta inderdaad goed... 2 weken geleden een mailtje gestuurd, dat ik een potmeter zocht, maar die staat niet op hun site, of ze hem toch konden bestellen ofzo... na een week niets gehoord "nouja goed, kan gebeuren... maybe dta ie er niet door kwam"(dacht ik bij mezelf) nog maar een mailtje gestuurd... nou daar hebben we ook niets op gehoord...

maar goed dit schijnt standaard te worden bij webshops... volgens mij snappen er heel veel niet dat je in feite verplicht bent om te antwoorden op e-mails... dta is je bron van inkomsten... het is echt verbazingswekkend hoe traag sommige webshops zijn als het aankomt op e-mail...
Ze doen dit erbij, naast hun normale werk. En ik weet dat ze (hij) het de laatste tijd echt vreselijk druk hebben gekregen. Tja, dan wil er nog wel eens wat doorheen schieten. Niet dat ik het goed wil praten, maar ik kan het wel begrijpen.

sickpunk
10 mei 2007, 11:09
Ze doen dit erbij, naast hun normale werk. En ik weet dat ze (hij) het de laatste tijd echt vreselijk druk hebben gekregen. Tja, dan wil er nog wel eens wat doorheen schieten. Niet dat ik het goed wil praten, maar ik kan het wel begrijpen.

ja vandaar dat ik er nog 1 extra heb gestuurd een week later... maar ook daar kwam geen antwoord op, dat is toch best jammer dan...

Kim Wilson
10 mei 2007, 11:10
En bellen? Er staat ook een telefoonnummer op de site.

sickpunk
10 mei 2007, 11:17
En bellen? Er staat ook een telefoonnummer op de site.

ja anders zou ik dat inderdaad nog ff moeten proberen... maar ik blijf erbij: een webshop moet vlot op e-mail reageren...
beetje het zelfde idee als "je bent in een winkel, maar er is niemand om je te helpen met je vraag"... schiet niet erg op...

Hendriks
10 mei 2007, 11:29
Als je gewent bent dat je snelle respons krijgt valt het even tegen als het een keer wat langer duurt , maar hoeft geen reden zijn om af te haken . Gewoon even bellen en je zult zien dat er een goede reden is.
Ze doen het met z´n tweeen erbij naast hun werk en als er een ziek is draait het bedrijf op 50%.

sickpunk
10 mei 2007, 13:27
daarom zeg ik ook, dat ik normaal wel een goede service had, en dat ik ze al extra had gemailed en dat ik inderdaad nog even ga bellen...

sickpunk
12 mei 2007, 21:38
en nu was er wel een snelle respons, tegen de avond een mailtje gestuurd, nu netjes al een mailtje terug... helaas wat ik zoek is onvindbaar in hun bestel lijsten en dat is dus al de 2e zaak die het niet kan leveren... beetje jammer maar goed... tone factory is voor mij weer een top zaak!

apekop
12 mei 2007, 22:42
ik heb ook goede ervaringen met Tonefactory, ze beantwoorden je mail heel snel en zijn behulpzaam.

Ik twee keer iets besteld, 1 keer had ik het binnen enkele dagen en de andere keer na 8 dagen.

bass blom
15 mei 2007, 12:27
buizen besteld, 8 mei
zonet binnen, feest!!
ohnee toch geen feest :(
maar 2 ECC83s ipv 3
:gitarist:

edit: kreeg wel heel vlot antwoord op mail:

Beste Bass,

Onze excuses voor het ontbreken van de buis. We sturen je de buis zsm naar
je toe!

Met vriendelijke groeten,

Sander Bakker
Tonefactory

interessander
15 mei 2007, 13:24
Ik ben mn buizen gewoon gaan halen, dan heb je de allersnelste service, en ze worden getest waar je bij staat.

GunMetalBlue
15 mei 2007, 17:42
jonges... dat vraagt de topic-starter helemaal niet...

!!HURAY!!


!!HURAY!!



!!HURAY!!


Dát vroeg-ie...

bass blom
15 mei 2007, 17:44
als ik de ontbrekende buis morgen heb gooi ik er nog 3 in :D

robgebbink
15 mei 2007, 19:00
ik heb inmiddels aardig wat spul besteld bij de Tonefactory en ze leveren mooi op tijd, en prima afgeleverd, dus wat mij betreft: hip, hip..... hooray

bass blom
16 mei 2007, 14:56
!!HURAY!!

!!HURAY!!

!!HURAY!!

mijn ontbrekende ECC83S in de brievenbus :D