PDA

View Full Version : Gitaar/muziekschool omg. Amsterdam



RedBuell
9 mei 2007, 13:02
Vanuit mijn werk bij de brandweer bestaat er een mogelijkheid om een cursus te volgen die je voor je eigen ontwikkeling (invulling tamelijk vrij) kan gebruiken. Enige voorwaarden zitten hieraan, zoals dat het wel een officiële cursus moet zijn en niet gewoon bij de buurman ff snel na het eten.

De regeling heet dus duizend max en zorgt dus voor een subsidie van €1000,- voor een cursus die je kan gebruiken voor persoonlijke ontwikkeling.
Ik zou dus gitaarlessen kunnen volgen maar moet dat wel bij een muziekschool doen zodat ik bewijs kan overleggen, een andere optie voor mij is een taalcursus.

Weet iemand waar ik dit soort gitaarlessen kan volgen in de buurt van amsterdam.

Maikel T.
11 mei 2007, 08:01
Hallo, ik zag net je advertentie op het forum.
Mijn naam is Maikel en ik geef prive gitaarles.
Ik ben afgestudeerd aan het conservatorium in 1999 en heb zelf een lespraktijk. Dwz, ik kan jou factureren, omdat ik zelfstandig ondernemer ben.
Dit maakt het een officiele cursus. Verder ba ik ook wat flexibeler dan een muziekschool, en er zijn gen wacht tijden etc.

Ik woon aan de Koninginneweg 16 (Oud-Zuid) in Amsterdam

Verder geef ik les in alle stijlen, en aan alle niveaus, dus als je geintresseerd bent, bel me maar even.

Gr Maikel.
06 18 68 50 00

maikelthijssen.nl