PDA

View Full Version : Demo Fisher Price, brand los!



strattie
8 mei 2007, 23:10
Hey!

Wij hebben vorige week een demo gemaakt met mn bandje, dus bij deze:

www.fisherpricelive.nl/muziek/seduceme.mp3 (http://www.fisherpricelive.nl/muziek/seduceme.mp3)


alle commentaar is welkom, wel opbouwend graag!
ps. alleen onze eigen nummer staat er nog, de covers mochten niet gehost worden ivm auteursrechten??

Pickslide
9 mei 2007, 12:15
Ik vind het wel goed klinken hoor. Ik heb alleen naar jullie eigen nr. geluisterd, die covers geloof ik wel. Ik vind het alleen wel een beetje iel klinken, kan hem ook aan mij liggen maar zo mist het een beetje ballen. Die gitaren mogen wel wat dikker, geld ook voor de bass zeker bij die slapsolo. Niet echt mijn ding maar klinkt goed

Maap
9 mei 2007, 12:40
Klinkt lekker :) enige commentaar wat ik heb is dat de bas inderdaad wel iets meer definitie mag. Hij verdwijnt soms een beetje. misschien moet je een beetje ruimte creeeren in de basdrum EQ voor de bas.

groet

savale
9 mei 2007, 15:38
ik krijg een 404 :(

strattie
9 mei 2007, 17:44
Bedankt voor de commentaren!
Inderdaad die vetheid mis ik zelf ook wel een beetje, maar dit is de definitieve versie... En het is ook maar een demo;) maar goed, nog meer?

@ Savale:
ja dat klopt, de website was even offline gehaalt... dit vanwege het feit dat wij er covers op hadden gezet, wat volgens de hoster niet mag....

Jeroensnake
9 mei 2007, 21:59
Die break vind ik erg leuk!

Verder mag het geheel van mij wel iets dynamischer/meer contrast. Is er veel compressie gebruikt bij het afmixen ... ?

strattie
9 mei 2007, 23:47
Die break vind ik erg leuk!

Verder mag het geheel van mij wel iets dynamischer/meer contrast. Is er veel compressie gebruikt bij het afmixen ... ?

dank! ja behoorlijk wel! houd er wel rekening mee dat het een erg low budget demo was! 150 euro... voor 4 nummers...

Graag veel commentaar! Of juist positieve dingen!
Graag ook wat commentaar op het nummer zélf... dus niet de mix enz!
maar bedankt voor het luisteren allemaal!